Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#4081
Posted 2009. June 17. - 18:49
#4082
Posted 2009. June 17. - 18:29
szimplavállas meg gyakran nehezebb ugyanakkora rugóút esetén.
Viszont nem is annyira az út számít, sokkal inkább a beépítési magasság (ált. ez is elõnyösebb/alacsonyabb szokott lenni duplavállas villáknál azonos rugóút mellett). Valszeg, ha megnézed, h gyárilag mivel szerelték, és az milyen magas volt, akkor megkapod, h mi lehet az ideális most, és konkrétabban tudsz keresgélni. Meg hát nem mind1, mi elérhetõ, és mennyi pénz áll rendelkezésre.
#4083
Posted 2009. June 17. - 17:04
Sziasztok. Kérdésem lenne teló ügyben. Egy 2005-ös évjáratú stinky dee-lux vázam van dhx 5 taggal és kéne bele valami teló. Szerintetek mi lenne az optimális? 200mm út az sok szerintem olyan 180 körül kéne valami. A kérdés már csak az lenne, hogy dupla vállas vagy valami szimpla pl egy 66 rcv? A régebbi konákat többek közt ezt a 2005-ös dee-lux ot is duplavállassal szerelték gyárilag, viszont az új stinky meg szimplával van. Ennek van valami köze az újabb vázak geometriájához vagy mondjuk az én 2005-ös vázamhoz is jó lenne a szimpla váll? Nekem egy szimpla vállas szimpatikusabb lenne, de azért megkérdeznék egy hozzáértõt is.
Üdv.
régebben nem voltak annyira elterjedtek a szimplavállas nagyvillák....ha jól emlékszem 2005- körül jött be a 66-is..............trükközni jobb egy szimplavállassal.....én szimplát tennék bele, de ez csak szerény véleményem
#4084
Posted 2009. June 17. - 14:42
elismerem a szakértelmét. mi ebben a feszültség keltés?
feszulseg OFF, parbeszed ON. en csak azt nem ertem, hogy miert kell mindenaron hozzaszolni olyasmihez, amiben nem vagy kompetens, es nincsenek tapasztalataid? ez mondjuk eleg jellemzo forumos jelenseg. ha valami problemad van a villaval, leven nem szakszerviz vagyok, csak magamnak hekkelek, akkor vidd szakszervizbe, salahoz, stb.... csak ne beszeljunk zoldsegeket!!!
ON
#4085
Posted 2009. June 17. - 14:13
Üdv.
#4086
Posted 2009. June 17. - 11:10
#4087
Posted 2009. June 16. - 22:59
elismerem a szakértelmét. mi ebben a feszültség keltés?
mivel a két gyártó merõben más közelítésbõl csinálta meg a két villát, még csak köszönõ viszonyban sincs a két villa egymáshoz.
RS= facsipesz
Marzo= svájci óra
remélem elég jól érzékeltettem a különbséget...
Hali!A1994-es Marzocchi xc500-as teló szimeringje megegyezik az 1994-es xc51-es telóéval?
rég volt már az xcr-em de azt hiszem még az xc700-é is ugyanaz a méret volt. Sajna félévente csere, mert elfossa magát.
ejj de rég volt.... Jóbarátom máig nyuzza
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4088
Posted 2009. June 16. - 22:13
#4089
Posted 2009. June 16. - 20:55
#4090
Posted 2009. June 16. - 20:52
#4091
Posted 2009. June 16. - 19:22
#4092
Posted 2009. June 16. - 19:16
'08-as XC 600 ATA2
akkor azt aruld mar el, hogy miert egy az egyben olyan, mint a reba?
ja, hogy rugozik.....
#4093
Posted 2009. June 16. - 19:07
#4094
Posted 2009. June 15. - 22:33
Én a Marzómét, ami egy az egyben olyan mint a Rebáé (dupla légkamrás) már szedtem szét. Szóval mindent lehet csak akarni kell
milyen marzod is van pontosan?
#4095
Posted 2009. June 15. - 22:15
Köszönöm az okosítást.lényegében a a mostani villákban van egy béléscsõ és ebben mozog(nak) a csillapítófej(ek). az sr-nél meg egy "patron" van jóval kisebb átmérõvel,úgy tudném leírni, mint egy elnyújtott rugóstag, nitrogénnel és olajjal töltve, és ezen belül helyezkednek el a csillapításért felelõs cuccok. ez a patron nem bontható, míg a másikat akár otthon is tudod szervizelni.
itt alul láthatod a béléscsövet illetve a csillapítófejeket:
http://bikemag.hu/ol...us/Travis_1.jpg
ez meg egy sr csill. patron:
http://www.neuzer.hu...ig/79500906.jpg
#4096
Posted 2009. June 15. - 22:10
és a rugózás meg a csillapítás két külön oldal, okoska...Én a Marzómét, ami egy az egyben olyan mint a Rebáé (dupla légkamrás) már szedtem szét. Szóval mindent lehet csak akarni kell
marzodban is sztem így van, de a rebában tuti, hogy rugózás left side, csillapítás right side
#4097
Posted 2009. June 15. - 21:27
#4098
Posted 2009. June 15. - 21:22
l ez a patron nem bontható, míg a másikat akár otthon is tudod szervizelni.
Én a Marzómét, ami egy az egyben olyan mint a Rebáé (dupla légkamrás) már szedtem szét. Szóval mindent lehet csak akarni kell
#4099
Posted 2009. June 15. - 21:06
itt alul láthatod a béléscsövet illetve a csillapítófejeket:
http://bikemag.hu/ol...us/Travis_1.jpg
ez meg egy sr csill. patron:
http://www.neuzer.hu...ig/79500906.jpg
#4100
Posted 2009. June 15. - 20:49
Kiokosítanál(akár pü-ben),hogy mi az a zárt patron?Sajnos egyáltalán nem értek még a témához,pedig nagyon szeretnék belerázódni.sr-ben zárt patron van, ha behal akkor olyan 15 ruppó cserélni, persze ha nem garanciális a dolog.