Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8901
Írta 2006. április 16. - 23:50

End of agytorna. Jó éjt.
#8902
Írta 2006. április 16. - 23:44

magura 07 villak is voltak mar?
http://www.bikemagic...AN/4642/v/1/sp/[/FONT]
Végre gondolkodik vki, de miért nem mindenki? 45 fokos papucs tárcsafékhez jó ötlet, bár én még laposabbat is el tudnék képzelni. V-féket használók lehet tiltakoznának. Bár 3D papucsból egyben levõ gyorszárat kilökni ha jól képzelem nem lehet. De feszegetni, mozgatni igen.
Dupla híd is szimpi, nekem is eszembe jutott (igen, becs szóra, igaz kit érdelkel, meg gondolom pár ezer más bicósnak is). Kérdés, hogy a merevség érdekében nem inkább egy normálisabb tengely rögzítést kéne-e kitalálni és persze elterjeszteni XC gépekre - mondjuk vmi Pike-szerût, csak kicsit kisebb és könnyebb változatban. Tudtok vmi ilyesmirõl?
#8903
Írta 2006. április 16. - 23:36

#8904
Írta 2006. április 16. - 23:16

Szerintem ez nem teljesen igy van, mivel ha olvastad a bikemag e havi számát abban volt egy cikk Zergével. Na már most õ pl. nem XTR féket használ mert szerinte van nála jobb ill. megbízhatobb. Pedig aztán alá tényleg nyomhatnák az Xtr cuccokat.
Igen? Miért a Saint az nem Shimano?
Úgy gondolták a többiek, hogy ha kedve szottyanna feltenni pl. egy Formula féket –merthogy az könnyebb -, akkor mondaná a Velotrade, hogy NEM! Tehát ebbõl következik, hogy akitõl kapja/kapják a pénzt, az mondja meg, hogy mivel megy. A lényeg, hogy az õ termékeit használja. Te adnál úgy pénzt valakinek, hogy az nem Téged reklámoz? Szerintem Te sem, ahogy szinte senki.
Egy múltkori BikeMag-ben meg talán Buruczki, vagy Parti Andris nyilatkozta, hogy ment már mindenféle váltókarral szerelt bicajjal, szóval amit alá tettek.
Bár ezt lehet, hogy csak álmodtam valahol

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8905
Írta 2006. április 16. - 15:22

az fsa fullkarbon k-force pedig dragabb mint az xtr. mondjuk singletrackben azt mondtak ra, hogy jobb is...
magura 07 villak is voltak mar?
http://www.bikemagic...AN/4642/v/1/sp/
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8906
Írta 2006. április 16. - 15:17

#8907
Írta 2006. április 16. - 15:15

Nem tudom...a versenyzo szerintem azt hasznal, amit ala adnak...
Szerintem ez nem teljesen igy van, mivel ha olvastad a bikemag e havi számát abban volt egy cikk Zergével. Na már most õ pl. nem XTR féket használ mert szerinte van nála jobb ill. megbízhatobb. Pedig aztán alá tényleg nyomhatnák az Xtr cuccokat.
#8908
Írta 2006. április 16. - 14:21

Kb. 40 napja már volt, de talán már elõtte is volt valahol. De az emberek hosszútávú memóriája bizonyos téren nem túl jó, így havonta megy egy vita ugyanarról. (Ezt most ne vedd magadra!!!)azt hiszem a force haytómû még nem szerepelt itt:

De az XTR-t nem adják külföldi gyártásba.']Én úgy tudom, hogy a Shimanonak nem csak Japánban van gyára...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8909
Írta 2006. április 16. - 13:57

Na, ez pl szép. Nagyon.
XTR-nél nem azért térnek vissza a rövidebb karokhoz, mert a maiaknál a kevés (4db) felfogatási pont között (relatíve) gyenge az oldalmerevség? így meg majd újra lesz 4*2 kvázikar... Sztem ez a megoldás az optimális: függõleges merevségrõl gondoskodik a 4*2 kar ill. íves feltámasztás, oldalmerevségrõl meg a (feltételezem) vastagabb anyag. Minek változtatni azon aminek megvan a legjobb megoldása? Marketingesek meg a beteges változtatási kényszerükkel húzzanak a ..csába!
#8910
Írta 2006. április 16. - 10:47

#8911
Írta 2006. április 16. - 09:08


#8912
Írta 2006. április 16. - 09:02

Majdnem jó. Az FSA kb. egy árszínvonalon van az XTR-rel. Valószínûleg a Shimano is tudna karbon hajtómûvet gyártani, de amíg az FSA tajvani (ne adj' Isten kínai) gyárában X összegért legyártják addig azt a Shimano csak 3X-ért tudná kihozni a Japán munkásokkal. Azért az FSA dimanikusabban fejlõdik mint a Shimano, de majd az idõ eldönti, hogy melyik a jobb. A Sramról már nem is beszélve!
Én úgy tudom, hogy a Shimanonak nem csak Japánban van gyára...:chin:
Ekkora vállalatok nem tehetik meg ezt a luxust. De javítsatok ki ha tévedek.
#8913
Írta 2006. április 15. - 23:40

Igaz, hogy néha hatalmas baromságokat csinálnak amiket nem lehet felfogni, de azért a Shimano egy elég nagy szaktekintély, aki nem fog szart csinálni csak, mert jobban nézzen ki. Az emberek és versenyzõk megbíznak benne és nem tehet meg akármit. Meg ezek mögött rengeteg tesz és fejlesztés áll, szóval én megbízom bennük. Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja
Nem tudom...a versenyzo szerintem azt hasznal, amit ala adnak...
#8914
Írta 2006. április 15. - 22:59

Majdnem jó. Az FSA kb. egy árszínvonalon van az XTR-rel. Valószínûleg a Shimano is tudna karbon hajtómûvet gyártani, de amíg az FSA tajvani (ne adj' Isten kínai) gyárában X összegért legyártják addig azt a Shimano csak 3X-ért tudná kihozni a Japán munkásokkal. Azért az FSA dimanikusabban fejlõdik mint a Shimano, de majd az idõ eldönti, hogy melyik a jobb. A Sramról már nem is beszélve!Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8915
Írta 2006. április 15. - 22:45

#8916
Írta 2006. április 15. - 22:44

#8917
Írta 2006. április 15. - 21:58

azér várjunk meg egy két elfogulatlan személy általi próbát mielõtt kép alapján halálra itéljük:) /de a hajtómû akkor is csúnya , amit én pl ivesen és vastagon szarok le ha 1ébként mûszakilag kurva jó/En nem vagyok meggyozodve, hogy a fejlesztes all a kozeppontban. Meg az xtrnel sem. Szerintem az eladasok szamitanak csak. Biztos nem tetszett a profiknak a hajtokar kinezete, azert valtoztattak
Komolyan amugy, neha olyan dolgokat csinalnak, hogy jozan esszel ranezel, es latod hogy nem jo, meg siman meg tudod mondani hogy lehetne jobban. Ami most hirtelen eszembe jut, volt a meroleges fekcsobecsatlakozas a regi xt es deore fekeknel, tokeletes megoldas. Megvaltoztattak az egyenesre, ami szerintem sokkal szarabb, de biztos tobbeknek tetszett igy. Szal en nem vagyok annyira meggyozodve arrol hogy ok maximalisan a technologia iranyabol kozelitik meg a dolgot.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8918
Írta 2006. április 15. - 21:31

Nem gondolod, hogy egy szerkezeti átalakítás a toppos szetten, amin évekig agyaltak visszalépést eredményez majd bármilyen (merevség, váltásteljesítmény, súly stb) szempontból????
En nem vagyok meggyozodve, hogy a fejlesztes all a kozeppontban. Meg az xtrnel sem. Szerintem az eladasok szamitanak csak. Biztos nem tetszett a profiknak a hajtokar kinezete, azert valtoztattak

#8919
Írta 2006. április 15. - 19:28

anno azt mondtak, hogy azert mert igy javul a valtasteljesitmeny.
merevebb lesz a rendszer.
mindenki gondolkodjon maga...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8920
Írta 2006. április 15. - 19:24

ugye emlekeztek anno milyen indokkal lett 4 felfogatasi pont 5 helyett. :-)
design?
Engem a 10%-os merevségnél sokkal jobban izgat az hogy 5 vagy 15-20e Ft-ba kerül rá egy tányér.
ja az lehet, de az xtr szettnel a penzkerdes az kb utolso helyen van. a versenyzot meg erdekli az a 2.3% -os teljesitmenynovekedes, mert nem o fizeti.
RAUH-Welt
B E G R I F F