Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9164 hozzászólás a témában

#8901
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás

Nem tudom...a versenyzo szerintem azt hasznal, amit ala adnak...


Szerintem ez nem teljesen igy van, mivel ha olvastad a bikemag e havi számát abban volt egy cikk Zergével. Na már most õ pl. nem XTR féket használ mert szerinte van nála jobb ill. megbízhatobb. Pedig aztán alá tényleg nyomhatnák az Xtr cuccokat.

#8902
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

azt hiszem a force haytómû még nem szerepelt itt:

Kb. 40 napja már volt, de talán már elõtte is volt valahol. De az emberek hosszútávú memóriája bizonyos téren nem túl jó, így havonta megy egy vita ugyanarról. (Ezt most ne vedd magadra!!!) ;)

']Én úgy tudom, hogy a Shimanonak nem csak Japánban van gyára...

De az XTR-t nem adják külföldi gyártásba.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8903
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 hozzászólás
[quote name='yvorl']azt hiszem a force haytómû még nem szerepelt itt:

Na, ez pl szép. Nagyon.

XTR-nél nem azért térnek vissza a rövidebb karokhoz, mert a maiaknál a kevés (4db) felfogatási pont között (relatíve) gyenge az oldalmerevség? így meg majd újra lesz 4*2 kvázikar... Sztem ez a megoldás az optimális: függõleges merevségrõl gondoskodik a 4*2 kar ill. íves feltámasztás, oldalmerevségrõl meg a (feltételezem) vastagabb anyag. Minek változtatni azon aminek megvan a legjobb megoldása? Marketingesek meg a beteges változtatási kényszerükkel húzzanak a ..csába!
a második p néma!

#8904
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Az XTR hajtómûrõl belinkelt kép még csak a prototípust ábrázolja. Ha szar lenne, úgyis kijavítják mire a boltba kerül, mert élversenyzõk tesztelik és nekik számít a teljesítmény, és nem tesz jót az Image-nak ha szar a csúcscucc, nem engedheti meg magának a Shimano. Ha így marad akkor biztos jobb lesz mint elõdje. Halkan megsúgom jobb is!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#8905
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
azt hiszem a force haytómû még nem szerepelt itt:

Feltöltött kép
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#8906
[pIFtA]

[pIFtA]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 825 hozzászólás

Majdnem jó. Az FSA kb. egy árszínvonalon van az XTR-rel. Valószínûleg a Shimano is tudna karbon hajtómûvet gyártani, de amíg az FSA tajvani (ne adj' Isten kínai) gyárában X összegért legyártják addig azt a Shimano csak 3X-ért tudná kihozni a Japán munkásokkal. Azért az FSA dimanikusabban fejlõdik mint a Shimano, de majd az idõ eldönti, hogy melyik a jobb. A Sramról már nem is beszélve!


Én úgy tudom, hogy a Shimanonak nem csak Japánban van gyára...:chin:
Ekkora vállalatok nem tehetik meg ezt a luxust. De javítsatok ki ha tévedek.


#8907
rvilike_2

rvilike_2

    vendég

  • fórumtag
  • 181 hozzászólás

Igaz, hogy néha hatalmas baromságokat csinálnak amiket nem lehet felfogni, de azért a Shimano egy elég nagy szaktekintély, aki nem fog szart csinálni csak, mert jobban nézzen ki. Az emberek és versenyzõk megbíznak benne és nem tehet meg akármit. Meg ezek mögött rengeteg tesz és fejlesztés áll, szóval én megbízom bennük. Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja


Nem tudom...a versenyzo szerintem azt hasznal, amit ala adnak...

#8908
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja

Majdnem jó. Az FSA kb. egy árszínvonalon van az XTR-rel. Valószínûleg a Shimano is tudna karbon hajtómûvet gyártani, de amíg az FSA tajvani (ne adj' Isten kínai) gyárában X összegért legyártják addig azt a Shimano csak 3X-ért tudná kihozni a Japán munkásokkal. Azért az FSA dimanikusabban fejlõdik mint a Shimano, de majd az idõ eldönti, hogy melyik a jobb. A Sramról már nem is beszélve!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8909
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Az egyetlen szar a változtatási kényszer. Mert hát már jó ideje nem változott semmit az xtr szett, és csinálniuk kellet valamit. Bízom jobb lesz.

#8910
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Igaz, hogy néha hatalmas baromságokat csinálnak amiket nem lehet felfogni, de azért a Shimano egy elég nagy szaktekintély, aki nem fog szart csinálni csak, mert jobban nézzen ki. Az emberek és versenyzõk megbíznak benne és nem tehet meg akármit. Meg ezek mögött rengeteg tesz és fejlesztés áll, szóval én megbízom bennük. Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja

#8911
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

En nem vagyok meggyozodve, hogy a fejlesztes all a kozeppontban. Meg az xtrnel sem. Szerintem az eladasok szamitanak csak. Biztos nem tetszett a profiknak a hajtokar kinezete, azert valtoztattak :D Komolyan amugy, neha olyan dolgokat csinalnak, hogy jozan esszel ranezel, es latod hogy nem jo, meg siman meg tudod mondani hogy lehetne jobban. Ami most hirtelen eszembe jut, volt a meroleges fekcsobecsatlakozas a regi xt es deore fekeknel, tokeletes megoldas. Megvaltoztattak az egyenesre, ami szerintem sokkal szarabb, de biztos tobbeknek tetszett igy. Szal en nem vagyok annyira meggyozodve arrol hogy ok maximalisan a technologia iranyabol kozelitik meg a dolgot.

azér várjunk meg egy két elfogulatlan személy általi próbát mielõtt kép alapján halálra itéljük:) /de a hajtómû akkor is csúnya , amit én pl ivesen és vastagon szarok le ha 1ébként mûszakilag kurva jó/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8912
rvilike_2

rvilike_2

    vendég

  • fórumtag
  • 181 hozzászólás

Nem gondolod, hogy egy szerkezeti átalakítás a toppos szetten, amin évekig agyaltak visszalépést eredményez majd bármilyen (merevség, váltásteljesítmény, súly stb) szempontból????


En nem vagyok meggyozodve, hogy a fejlesztes all a kozeppontban. Meg az xtrnel sem. Szerintem az eladasok szamitanak csak. Biztos nem tetszett a profiknak a hajtokar kinezete, azert valtoztattak :D Komolyan amugy, neha olyan dolgokat csinalnak, hogy jozan esszel ranezel, es latod hogy nem jo, meg siman meg tudod mondani hogy lehetne jobban. Ami most hirtelen eszembe jut, volt a meroleges fekcsobecsatlakozas a regi xt es deore fekeknel, tokeletes megoldas. Megvaltoztattak az egyenesre, ami szerintem sokkal szarabb, de biztos tobbeknek tetszett igy. Szal en nem vagyok annyira meggyozodve arrol hogy ok maximalisan a technologia iranyabol kozelitik meg a dolgot.

#8913
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
nem!
anno azt mondtak, hogy azert mert igy javul a valtasteljesitmeny.
merevebb lesz a rendszer.

mindenki gondolkodjon maga...

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8914
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

ugye emlekeztek anno milyen indokkal lett 4 felfogatasi pont 5 helyett. :-)


design?

Engem a 10%-os merevségnél sokkal jobban izgat az hogy 5 vagy 15-20e Ft-ba kerül rá egy tányér.


ja az lehet, de az xtr szettnel a penzkerdes az kb utolso helyen van. a versenyzot meg erdekli az a 2.3% -os teljesitmenynovekedes, mert nem o fizeti.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8915
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
ugye emlekeztek anno milyen indokkal lett 4 felfogatasi pont 5 helyett. :-)

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8916
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Ha olyan jó lenne és nem lenne olyan drága akkor már a minden második hajtómû ilyen lenne, de mégis maradtak a hagyományos megoldásnál. Én személy szerint nem váltok nagytányérra terhelés allat mert szétvágom az elsõ váltót meg a váltókjar mûanyag részeit. Nincs olyan váltórandszer a világon aminél le van írva hogy terhelés alatt válthatsz, innentõl kezdve fölösleges a felvetés.

Ha négy helyett öt darab kar tartaná a táyérokat akkor merevebb lenne. Akkor még marevebb lenne ha a karok közül az egyik maga a hajtókar lenne. Engem a 10%-os merevségnél sokkal jobban izgat az hogy 5 vagy 15-20e Ft-ba kerül rá egy tányér.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8917
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
jo igy mar keppel egyutt okes.
/nagyobb atmeron van/volt rogzitve a lanckerek/
bar azert egy lanckerek rogzito fule is lehet olyan, mint egy hkar csillaga.
oder minek nevezzem.

bocs de mifelent nincsenek lanckereksorok se xt se rosszabb
szal semmilyen. :-)

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8918
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
arrol beszelek, hogy ezen

Feltöltött kép

ugy van rogzitve a nagytanyer, mint a jobb kazettakon [xt, xtr]hogy nem a tanyer "nyul le" a rogziteshez, hanem az er el hozza. Ez azzal jar, hogy plusz negy csavart kell belehozni a tortenetbe, de mivel azok a csillag karjai sokkal erosebbek, mintha a tanyernak lennenek karjai, terheles alatti valtaskor nem hajladozik a kar, mert merevebb, tehat jobban valt. ez volt az alapelgondolas, amiert igy nez ki, ahogy. [nezz ra egy normal hatso fogaskereksorra, meg egy xt-re, es erted mirol beszelek]

most ahogy neztem az ujnal visszatertek a rovidebb csillaghoz, es a kozepso es a nagytanyer ujra egy helyen vannak rogzitve.

szal looks flexy :D

ez csak ilyen elmeleti fejtegetes, majd mindjart jonnek a megmondoemberek es leba.. szidnak, hogy hogy merem ocsarolni a mindenhato xtr-t.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8919
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
mi miert merevebb es jobb a valtas?
en azt mond nem erteni.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8920
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
Nem gondolod, hogy egy szerkezeti átalakítás a toppos szetten, amin évekig agyaltak visszalépést eredményez majd bármilyen (merevség, váltásteljesítmény, súly stb) szempontból????