Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#8901
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Szerintem ez nem teljesen igy van, mivel ha olvastad a bikemag e havi számát abban volt egy cikk Zergével. Na már most õ pl. nem XTR féket használ mert szerinte van nála jobb ill. megbízhatobb. Pedig aztán alá tényleg nyomhatnák az Xtr cuccokat.


Igen? Miért a Saint az nem Shimano?
Úgy gondolták a többiek, hogy ha kedve szottyanna feltenni pl. egy Formula féket –merthogy az könnyebb -, akkor mondaná a Velotrade, hogy NEM! Tehát ebbõl következik, hogy akitõl kapja/kapják a pénzt, az mondja meg, hogy mivel megy. A lényeg, hogy az õ termékeit használja. Te adnál úgy pénzt valakinek, hogy az nem Téged reklámoz? Szerintem Te sem, ahogy szinte senki.

Egy múltkori BikeMag-ben meg talán Buruczki, vagy Parti Andris nyilatkozta, hogy ment már mindenféle váltókarral szerelt bicajjal, szóval amit alá tettek.
Bár ezt lehet, hogy csak álmodtam valahol :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#8902
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
malajziaban van, meg szingapurban tan meg shimano gyar. Meg a gagyi cumokat az olaszok csinaljak. de az XTR az tutira handmade in japan.

az fsa fullkarbon k-force pedig dragabb mint az xtr. mondjuk singletrackben azt mondtak ra, hogy jobb is...

magura 07 villak is voltak mar?

http://www.bikemagic...AN/4642/v/1/sp/

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8903
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Valahogy én is ugy tudom, hogy már 2éve van Tajwani üzeme is a Shimanonak. Mintha a bikemagban is írtak volna ilyet.

#8904
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás

Nem tudom...a versenyzo szerintem azt hasznal, amit ala adnak...


Szerintem ez nem teljesen igy van, mivel ha olvastad a bikemag e havi számát abban volt egy cikk Zergével. Na már most õ pl. nem XTR féket használ mert szerinte van nála jobb ill. megbízhatobb. Pedig aztán alá tényleg nyomhatnák az Xtr cuccokat.

#8905
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

azt hiszem a force haytómû még nem szerepelt itt:

Kb. 40 napja már volt, de talán már elõtte is volt valahol. De az emberek hosszútávú memóriája bizonyos téren nem túl jó, így havonta megy egy vita ugyanarról. (Ezt most ne vedd magadra!!!) ;)

']Én úgy tudom, hogy a Shimanonak nem csak Japánban van gyára...

De az XTR-t nem adják külföldi gyártásba.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8906
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 hozzászólás
[quote name='yvorl']azt hiszem a force haytómû még nem szerepelt itt:

Na, ez pl szép. Nagyon.

XTR-nél nem azért térnek vissza a rövidebb karokhoz, mert a maiaknál a kevés (4db) felfogatási pont között (relatíve) gyenge az oldalmerevség? így meg majd újra lesz 4*2 kvázikar... Sztem ez a megoldás az optimális: függõleges merevségrõl gondoskodik a 4*2 kar ill. íves feltámasztás, oldalmerevségrõl meg a (feltételezem) vastagabb anyag. Minek változtatni azon aminek megvan a legjobb megoldása? Marketingesek meg a beteges változtatási kényszerükkel húzzanak a ..csába!
a második p néma!

#8907
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Az XTR hajtómûrõl belinkelt kép még csak a prototípust ábrázolja. Ha szar lenne, úgyis kijavítják mire a boltba kerül, mert élversenyzõk tesztelik és nekik számít a teljesítmény, és nem tesz jót az Image-nak ha szar a csúcscucc, nem engedheti meg magának a Shimano. Ha így marad akkor biztos jobb lesz mint elõdje. Halkan megsúgom jobb is!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#8908
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
azt hiszem a force haytómû még nem szerepelt itt:

Feltöltött kép
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#8909
[pIFtA]

[pIFtA]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 825 hozzászólás

Majdnem jó. Az FSA kb. egy árszínvonalon van az XTR-rel. Valószínûleg a Shimano is tudna karbon hajtómûvet gyártani, de amíg az FSA tajvani (ne adj' Isten kínai) gyárában X összegért legyártják addig azt a Shimano csak 3X-ért tudná kihozni a Japán munkásokkal. Azért az FSA dimanikusabban fejlõdik mint a Shimano, de majd az idõ eldönti, hogy melyik a jobb. A Sramról már nem is beszélve!


Én úgy tudom, hogy a Shimanonak nem csak Japánban van gyára...:chin:
Ekkora vállalatok nem tehetik meg ezt a luxust. De javítsatok ki ha tévedek.


#8910
rvilike_2

rvilike_2

    vendég

  • fórumtag
  • 181 hozzászólás

Igaz, hogy néha hatalmas baromságokat csinálnak amiket nem lehet felfogni, de azért a Shimano egy elég nagy szaktekintély, aki nem fog szart csinálni csak, mert jobban nézzen ki. Az emberek és versenyzõk megbíznak benne és nem tehet meg akármit. Meg ezek mögött rengeteg tesz és fejlesztés áll, szóval én megbízom bennük. Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja


Nem tudom...a versenyzo szerintem azt hasznal, amit ala adnak...

#8911
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja

Majdnem jó. Az FSA kb. egy árszínvonalon van az XTR-rel. Valószínûleg a Shimano is tudna karbon hajtómûvet gyártani, de amíg az FSA tajvani (ne adj' Isten kínai) gyárában X összegért legyártják addig azt a Shimano csak 3X-ért tudná kihozni a Japán munkásokkal. Azért az FSA dimanikusabban fejlõdik mint a Shimano, de majd az idõ eldönti, hogy melyik a jobb. A Sramról már nem is beszélve!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8912
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Az egyetlen szar a változtatási kényszer. Mert hát már jó ideje nem változott semmit az xtr szett, és csinálniuk kellet valamit. Bízom jobb lesz.

#8913
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Igaz, hogy néha hatalmas baromságokat csinálnak amiket nem lehet felfogni, de azért a Shimano egy elég nagy szaktekintély, aki nem fog szart csinálni csak, mert jobban nézzen ki. Az emberek és versenyzõk megbíznak benne és nem tehet meg akármit. Meg ezek mögött rengeteg tesz és fejlesztés áll, szóval én megbízom bennük. Az xtr-t pedig nem véletlen használja annyi versenyzõ amikor ott van a nála 3szor drágább Fsa hajtómû csupa karbon és titánból. A shimano ugyan ezt aluból hozta ki olcsóbban. Na ja

#8914
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

En nem vagyok meggyozodve, hogy a fejlesztes all a kozeppontban. Meg az xtrnel sem. Szerintem az eladasok szamitanak csak. Biztos nem tetszett a profiknak a hajtokar kinezete, azert valtoztattak :D Komolyan amugy, neha olyan dolgokat csinalnak, hogy jozan esszel ranezel, es latod hogy nem jo, meg siman meg tudod mondani hogy lehetne jobban. Ami most hirtelen eszembe jut, volt a meroleges fekcsobecsatlakozas a regi xt es deore fekeknel, tokeletes megoldas. Megvaltoztattak az egyenesre, ami szerintem sokkal szarabb, de biztos tobbeknek tetszett igy. Szal en nem vagyok annyira meggyozodve arrol hogy ok maximalisan a technologia iranyabol kozelitik meg a dolgot.

azér várjunk meg egy két elfogulatlan személy általi próbát mielõtt kép alapján halálra itéljük:) /de a hajtómû akkor is csúnya , amit én pl ivesen és vastagon szarok le ha 1ébként mûszakilag kurva jó/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8915
rvilike_2

rvilike_2

    vendég

  • fórumtag
  • 181 hozzászólás

Nem gondolod, hogy egy szerkezeti átalakítás a toppos szetten, amin évekig agyaltak visszalépést eredményez majd bármilyen (merevség, váltásteljesítmény, súly stb) szempontból????


En nem vagyok meggyozodve, hogy a fejlesztes all a kozeppontban. Meg az xtrnel sem. Szerintem az eladasok szamitanak csak. Biztos nem tetszett a profiknak a hajtokar kinezete, azert valtoztattak :D Komolyan amugy, neha olyan dolgokat csinalnak, hogy jozan esszel ranezel, es latod hogy nem jo, meg siman meg tudod mondani hogy lehetne jobban. Ami most hirtelen eszembe jut, volt a meroleges fekcsobecsatlakozas a regi xt es deore fekeknel, tokeletes megoldas. Megvaltoztattak az egyenesre, ami szerintem sokkal szarabb, de biztos tobbeknek tetszett igy. Szal en nem vagyok annyira meggyozodve arrol hogy ok maximalisan a technologia iranyabol kozelitik meg a dolgot.

#8916
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
nem!
anno azt mondtak, hogy azert mert igy javul a valtasteljesitmeny.
merevebb lesz a rendszer.

mindenki gondolkodjon maga...

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8917
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

ugye emlekeztek anno milyen indokkal lett 4 felfogatasi pont 5 helyett. :-)


design?

Engem a 10%-os merevségnél sokkal jobban izgat az hogy 5 vagy 15-20e Ft-ba kerül rá egy tányér.


ja az lehet, de az xtr szettnel a penzkerdes az kb utolso helyen van. a versenyzot meg erdekli az a 2.3% -os teljesitmenynovekedes, mert nem o fizeti.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8918
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
ugye emlekeztek anno milyen indokkal lett 4 felfogatasi pont 5 helyett. :-)

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8919
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Ha olyan jó lenne és nem lenne olyan drága akkor már a minden második hajtómû ilyen lenne, de mégis maradtak a hagyományos megoldásnál. Én személy szerint nem váltok nagytányérra terhelés allat mert szétvágom az elsõ váltót meg a váltókjar mûanyag részeit. Nincs olyan váltórandszer a világon aminél le van írva hogy terhelés alatt válthatsz, innentõl kezdve fölösleges a felvetés.

Ha négy helyett öt darab kar tartaná a táyérokat akkor merevebb lenne. Akkor még marevebb lenne ha a karok közül az egyik maga a hajtókar lenne. Engem a 10%-os merevségnél sokkal jobban izgat az hogy 5 vagy 15-20e Ft-ba kerül rá egy tányér.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8920
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
jo igy mar keppel egyutt okes.
/nagyobb atmeron van/volt rogzitve a lanckerek/
bar azert egy lanckerek rogzito fule is lehet olyan, mint egy hkar csillaga.
oder minek nevezzem.

bocs de mifelent nincsenek lanckereksorok se xt se rosszabb
szal semmilyen. :-)

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...