Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8761
Írta 2006. június 01. - 15:16

http://terrengsykkel...ull/FD-M970.jpg
http://terrengsykkel...ll/FD-M970E.jpg
http://terrengsykkel...ull/FD-M971.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8762
Írta 2006. június 01. - 14:24


http://www.leichtbau...urbel_final.jpg
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8763
Írta 2006. május 31. - 16:32

A Race Face csatlakozás nem ISIS rendszerû. A Shimanonak csak a pontos formai kialakítás a szabadalom. A háromrészes BMX karoknál ugyanaz a rögzítési elv, csak más méretekkel. Majd lesz valahogy.Shimano kijött a minden szempontból megfelelõ rögzítéssél és azt levédte. Sram, Raceface is haladni akart a korral ezért az integrált tengely eggyik végére biggyesztett 1-1 jó nehéz isis csonkot, Sram bal ,Raceface meg jobb oldalt nehogy egyik másik szabványába vágjon.Olaszoknak meg már nem maradt más megoldás (négyszögtengelyes meg csúnya lenne) ezért beraktak középre 2 szembefordított fúrótokmányt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8764
Írta 2006. május 31. - 16:13

Shimano kijött a minden szempontból megfelelõ rögzítéssél és azt levédte.Sram, Raceface is haladni akart a korral ezért az integrált tengely eggyik végére biggyesztett 1-1 jó nehéz isis csonkot, Sram bal ,Raceface meg jobb oldalt nehogy egyik másik szabványába vágjon.Olaszoknak meg már nem maradt más megoldás (négyszögtengelyes meg csúnya lenne) ezért beraktak középre 2 szembefordított fúrótokmányt.
#8765
Írta 2006. május 31. - 15:38

Ha feltételezzük, hogy az egész rendszer szimmetrikus, akkor a hajlítónyomaték a két csapágy között végig ugyanakkora és maximális.
Ha nem szimmetrikus (hajtásoldal jobban kilóg), akkor a jobboldali csapágy kapja a nagyobb pofont.
Ekkor persze nem számoltam a bicajos és a lánc okozta csavarodásról.
Ja látható a fotón hogy az átmérõ nem nõ középütt,s így biztos kevesebbet bír, mintha egyben lenne (függ a belsõ furattól persze).
Én nem gondolom, hogy ez jobb mint a szélén befogott integrált tengelyes megoldás.
ON.
#8766
Írta 2006. május 31. - 14:53

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8767
Írta 2006. május 31. - 14:47

Véleményem szerint ha baromi erõsen megszorítják, akkor sem mûködhet rendesen, mert nagy terhelésnél az illesztés jellegébõl adódóan a tengelyvégek kismértékben távolodhatnak egymástól. (pont a tengely csavarodása miatt, ami középen a szétnyílást eredményezheti) Ez a csapágyaknak megint egy nagy pofont jelent, mivel valszeg radiális csapágyak vannak beépítve.
#8768
Írta 2006. május 31. - 14:47

#8769
Írta 2006. május 31. - 14:44

#8770
Írta 2006. május 31. - 14:42

uh, tényleg kéne egy szaki:)
#8771
Írta 2006. május 31. - 14:39

na mondjuk amennyire en fizikus vagyok, ez biztos epuletes baromsag volt
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8772
Írta 2006. május 31. - 14:34

en ott voltam amikor ezt terveztek, es brainstormingoltak elotte.
ez volt az alapotlet:
" a Racefacenak a bal oldali karba van illesztve a tengely, a shimanonak a jobb oldaliba, mi meg olaszok vagyunk, tehat mar csak egy megoldas marad: Tegyuk kozepre!"
ennyi.

a giro-n direkt figyeltem, hogy mivel mennek. amennyire látszott, nem ilyennel. de még karbonnal sem. sõt a campás csapatok nagy része fsa hajtómûvet használ. asszem ezért sem fogják lecserélni az fsa-t.
segítsen már ki egy szaki, nem pont a tengely közepe van kitéve a legnagyobb terhelésnek?
#8773
Írta 2006. május 31. - 14:30

tudom hogy uj a pedal, sot ha jobban nezed a kerek is az, de azok mar voltak, az spd csizma meg meg nem
na eleg az offbol
És ha mégjobban akkor még a féktárcsa is new-fajta....

#8774
Írta 2006. május 31. - 14:27

ez volt az alapotlet:
" a Racefacenak a bal oldali karba van illesztve a tengely, a shimanonak a jobb oldaliba, mi meg olaszok vagyunk, tehat mar csak egy megoldas marad: Tegyuk kozepre!"
ennyi.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8775
Írta 2006. május 31. - 14:22

#8776
Írta 2006. május 31. - 13:37


na eleg az offbol

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8777
Írta 2006. május 31. - 13:37

#8778
Írta 2006. május 31. - 13:36

A pedál új, de a hajtómû még a jelenlegi széria. Ja, az XTR gumicsizma abszolút titkos!!!talaltam en is
[fanfar]
2007 XTR GUMICSIZMA!!!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8779
Írta 2006. május 31. - 13:30


jo vagyok osszeeskuves elmeletben
talaltam en is
[fanfar]
2007 XTR GUMICSIZMA!!!

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8780
Írta 2006. május 31. - 13:20

http://chris.onegear...-drivecrank.jpg
http://chris.onegear...ndrivecrank.jpg
http://chris.onegear...tr-shifters.jpg
Mirage
http://users.pandora...ltraTorque1.jpg
http://users.pandora...ltraTorque2.jpg
http://users.pandora...ltraTorque3.jpg
http://users.pandora...ltraTorque4.jpg
http://users.pandora...ltraTorque5.jpg
http://users.pandora...ltraTorque6.jpg
http://users.pandora...TorqueDraw1.jpg
http://users.pandora...TorqueDraw2.jpg
http://users.pandora...TorqueDraw3.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]