Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#7801
Írta 2006. november 01. - 09:55
Unatkoztok?
Nem baj, úgyis régen volt már balhé. Lesz min csámcsogni.
#7802
Írta 2006. november 01. - 05:53
Olvastam, és utána megnéztem a Chris King és a Hadley kritikákat is... Én a fotón hat kalapácsot látok ami azonos szögelfordulás után egyszerre reteszel.
en meg a foton egy racsniszerkezetet latok amirol sokan szeretnek hinni, hogy a 6 kilioncs egyszerre kattan be.
csak ok meg nem hallottak megmunkalasi pontatlansagrol.
de sebaj.
megszoktam mar, hogy mindig a hozza nem ertoknek van a legnagyobb hangjuk.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7803
Írta 2006. november 01. - 02:28
Az könnyen cserélhetõ, és nem konstrukciós hiba. Volt már alattam zörgõ DT, Tune, és Mavic agy is. Azokban nincsenek olyan rossz csapágyak. De a Tune pl. ingyen cserélte. A King egy kissé túlárazott dolog, mondjuk a hátsó agyon sok munka van. A Shimano szabdonfutókban a kalapácsok idõnként csúnyán nem akadnak be, új állapotban sem.CK agyak rendszeresen jonnek vissza csapagycserere. nem feltetlen durva felhasznalas mellett, es nem evek mulva...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7804
Írta 2006. november 01. - 02:07
jo vegulis egy 10es imbusz meg 15 perc melo lecserelni a kazettatestet, de szar melo...
Fõleg mikor ugy hozzák be hogy beállt a kazettatest, és sz@rrá van kopva az egész rendzser, és még a fogsort se tudom leszedni, mert még a 11es fogaskereken is ugrik a láncoskulcs... -na én akkor leszek igazán feszült...
És sorry az offért...
#7805
Írta 2006. november 01. - 02:02
ugy beallnak, hogy rendesen faj forgatni oket.
az arat meg mindenki tudja mennyire horror.
nem szeretem a shimanokat se igazan, mert xt-tol lefele eleg lutri kategoria, valamelyik majdnem orokke tart, valamelyik meg iszonyat gyorsan behal. jo vegulis egy 10es imbusz meg 15 perc melo lecserelni a kazettatestet, de szar melo...
offok vagyunk csunyan mameginn
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7806
Írta 2006. november 01. - 01:54
a mavic agyakban belul alig van valami. par csapagy, egy tengely, meg 2 [!] kalapacs. olvassatok rola velemenyeket a mtbr-en, hany embernek volt baja veluk...
Igazából én a megalapozott szóban hiszek, és az objektivitásban... Ezért nem feltétlen az ilyen oldalakra hagyatkozok... Az egyszerûség nem mindig hátrány...
#7807
Írta 2006. november 01. - 01:48
Olvastam, és utána megnéztem a Chris King és a Hadley kritikákat is... Én a fotón hat kalapácsot látok ami azonos szögelfordulás után egyszerre reteszel.a mavic agyakban belul alig van valami. par csapagy, egy tengely, meg 2 [!] kalapacs. olvassatok rola velemenyeket a mtbr-en, hany embernek volt baja veluk...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7808
Írta 2006. november 01. - 01:28
vagyis nem szamolhato meg hiba.
a foto sajnos nem bizonyit semmit
a tok hagyomanyos sima no fele 2 kilincses agy atlag bicosnak megy evekig.
aki kicsit agresszivabban ugral vele felfel annak mar lehet vele baja.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7809
Írta 2006. november 01. - 01:21
nem azon mulik. rendesen kell megcsinalni, es akkor szinte barmelyik konstrukcio lehet tokeletesen mukodokepes.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7810
Írta 2006. november 01. - 01:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7811
Írta 2006. november 01. - 01:11
#7812
Írta 2006. november 01. - 01:09
nekem itt pihen pl egy real agy az vmi harminc sokat reteszel
haromszorozva mert 3 kilincs van benne
es meg lehet szamolni a 3 kilincset.
regi siam no-k is elmentek egy kilinccsel.
amugy egy atlag usernek nem szamit
egy trialosnak igen
de azok mar reg megoldottak a gondjukat.
hatul fixi racsni elol
rendszerint whit industries
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7813
Írta 2006. november 01. - 01:00
yasec 2 kalapácsos, s felváltva reteszel, így van egy kör alatt 42. és hibátlan
on
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7814
Írta 2006. november 01. - 00:48
...Nem rossz...
Méghogy nem rossz... Nekem a mavic agy talán 32t fog egy kör alatt... És azzal én már jól éreztem magam
#7815
Írta 2006. november 01. - 00:43
Nem. A szabadonfutó elfordul három fokot és hat kalapács reteszel, mert ekkor kicsi a felfekvési felülete a kalapácsoknak. Van olyan változat is ahol hat fokos elfordulás mellett három kalapács reteszel, mert ott nagyobb felfekvést lehet kialakítani a besõ fogazott gyûrûn. Tehát egy körbeforduás alatt 120-szor, vagy 60-szor reteszel! Nem rossz...akkor ezek szerint egy köröm 20-szor reteszel egy körbefordulás alatt... és ebbõl van 6?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7816
Írta 2006. november 01. - 00:22
Igen, csak ugye nem egy kalapács van benne, hanem...
Mennyi is? 6
akkor ezek szerint egy köröm 20-szor reteszel egy körbefordulás alatt... és ebbõl van 6?
#7817
Írta 2006. november 01. - 00:09
Mennyi is? 6
#7818
Írta 2006. október 31. - 23:56
reteszelés 3°
Az azt jelenti hogy 120-at kattan egy körbefordulás alatt???
#7819
Írta 2006. október 31. - 23:50
#7820
Írta 2006. október 31. - 22:50
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]