
Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#6561
Írta 2007. július 06. - 22:19


#6562
Írta 2007. július 06. - 22:16

Ami forog az forgáspont, ha meg nincs csapágyazva az szegénységi bizonyítvány!
#6563
Írta 2007. július 06. - 22:07

ez itt ugyan offkonáéknak is van a hátsó agynál egy forgáspont
pl
http://shop.cnc-bike...kapu_deluxe.jpg
nem így gondolta mister?
de
1, a konának ott nincs csapágyazva, ahol nincs csapágy az nem forgáspont
2, a horst linkest szokják igazából 4 forgáspontosnak híni
a konást a fritzek mehrgelenkernek mondják azt fejtsd meg Te mit jelent...
on
ugyan szintén off, de
Ami forog az forgáspont, ha meg nincs csapágyazva az szegénységi bizonyítvány!
nálad
nálam, az a forgáspont amiben csapágy van...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6564
Írta 2007. július 06. - 21:59

mohus:
a kona egy forgaspontos megspekelve egy himbakarral, mig a Specialized 4 forgaspontos.
konáéknak is van a hátsó agynál egy forgáspont

pl
http://shop.cnc-bike...kapu_deluxe.jpg
nem így gondolta mister?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6565
Írta 2007. július 06. - 20:37

.pedig rögtön kinéztem magamnak
Azt rögtön gondoltam.

Thommey-val nem akartok Speci múzeumot nyitni?

#6566
Írta 2007. július 06. - 20:34



Grom: ma megmagyarázták nekem hogy az nem dirtbicikli, hanem tényleg gyerekbicikli - fiatalkorúaknak kis össztelós gép..
.pedig rögtön kinéztem magamnak

#6567
Írta 2007. július 06. - 20:24

a kona egy forgaspontos megspekelve egy himbakarral, mig a Specialized 4 forgaspontos.
tok mas iven mozog a kerek tok maskepp hat a fekezes es a pedalozas a rugozasra...
ezektol az aprosagoktol eltekintve amugy teljesen ugyanaz

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6568
Írta 2007. július 06. - 19:27

#6569
Írta 2007. július 06. - 19:20

#6570
Írta 2007. július 06. - 14:54

olyan messze van egymástól a két rendszer, hogy messzebb nem is lehetne.
én pl. minden speckó tulaj helyében kikérném magamnak a hasonlatot..
nem vagyok szakértõ a témában, de a horst linket leszámítva nagyon hasonlónak tûnnek. De mint speci tulaj én is megkönnyezném, ha lekonáznák a gépem:D
#6571
Írta 2007. július 06. - 14:17

új bighit sport nem lesz? pedig jó kis váz:D
#6572
Írta 2007. július 06. - 12:42

A rugóstag és himbakar elhelyezésre utaltam, a speci is beállt azon gyártók hosszú sorába, akik ezt a kialakítást alkalmazzák. Ezeket errefelé nemes egyszerûséggel lekonázzuk:)
.
olyan messze van egymástól a két rendszer, hogy messzebb nem is lehetne.
én pl. minden speckó tulaj helyében kikérném magamnak a hasonlatot..

#6573
Írta 2007. július 06. - 11:41

Szépek, bár kicsit sok a hajlított csõ bennük:), legalábbis valahol érthetõ a rugóstag miatt, de itt egykettõnél soha az életbe nem lenne útban, mégha túlfolyós lenne akkor se:)
P bicó a legszebb!

#6574
Írta 2007. július 06. - 11:36

ezalatt mit értessz?
A rugóstag és himbakar elhelyezésre utaltam, a speci is beállt azon gyártók hosszú sorába, akik ezt a kialakítást alkalmazzák. Ezeket errefelé nemes egyszerûséggel lekonázzuk:)
A képeken pedig úgy néz ki a speci már nem csak duplavállas, de szimplavállas telót is fog gyártani a saját modelljeihez.
#6575
Írta 2007. július 06. - 11:16

Nem kéne

Valami vacak, menetes fogaskoszorúra emlékeztetne, ha nem látnám, hogy üreges

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#6576
Írta 2007. július 06. - 11:12

ezalatt mit értessz?Érdekesek az új specik, úgy néz ki végleg átváltanak a "Kona" megoldásra:) Kíváncsi vagyok a szimplavállas telójuk mit tud.
#6577
Írta 2007. július 06. - 11:11

#6578
Írta 2007. július 06. - 11:09

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6579
Írta 2007. július 06. - 11:03

Az a sor tényleg jópofa. Lehet elõször kovácsolással, vagy valami spéci esztergálással alakították ki a belsõ üreget, aztán kimarták a fogakat. Esetleg szikraforgácsolták a belsejét, bár az elég macerás lenne. Mindenesetre a fogak kialakítása elég szimpla. A bonyolult fogkialakítást kimarni, pedig rohadt idõigényes.
#6580
Írta 2007. július 06. - 10:47
