Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#6521
Írta 2007. július 11. - 22:23

A váltókarok tökéletesen végzik dolgukat, hüvelyk és mutató ujjal is pöcögtethetõek, de egyszerre csak egy fokozatot ugorhatunk, nem úgy mint az XTR-en. Ezt egyébként nem hiányolták.
A fékkarok a legtrükkösebbek, mert állítható róluk a fékkarút hossza, meg a pofák távolsága a tárcsától. A shimano szerint 20%-kal erõsebbek is, de a gyakorlatban csak az érzõdött, hogy koszban nem olyan zajosak.
Nekem ennyi állt össze, de én sem vagyok egy angolzseni.
#6522
Írta 2007. július 11. - 21:51

új XT teszt
http://www.bikemagic...AN/5623/v/1/sp/
a lényeget kihámoznád? elég késõ van és angolul nem beszélek annyira jól..
elõre is köszi.
#6523
Írta 2007. július 11. - 21:03

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6524
Írta 2007. július 11. - 19:03

#6525
Írta 2007. július 11. - 11:15

#6526
Írta 2007. július 11. - 10:51

http://www.cyclingne...s/tour_tech_507
érdekes lesz, amikor az az acél fogsor elkezd rozsdásodni...
elektromos campa cucc, karbon dura-ace:
http://www.cyclingne...s/tour_tech_407
#6527
Írta 2007. július 11. - 10:51

#6528
Írta 2007. július 11. - 10:17

#6529
Írta 2007. július 10. - 22:46

#6530
Írta 2007. július 08. - 21:59

#6531
Írta 2007. július 08. - 21:54

#6532
Írta 2007. július 08. - 19:51

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#6533
Írta 2007. július 08. - 19:24

iparicsapágy:
és golyós csapágy:

és az iprait azért részesitem elõnybe mert pl régen kivettem a telót és gurultak mindenfele a golyók mer kieste abból a kis karika micsodából, most meg tejesen zárt ezért nem hullik mindN fele
#6534
Írta 2007. július 08. - 15:13

#6535
Írta 2007. július 08. - 15:07

#6536
Írta 2007. július 08. - 15:03

A sebesség mindent megold.
#6537
Írta 2007. július 08. - 10:45

#6538
Írta 2007. július 08. - 09:13

és ugye tudod hogy mind2 rendszer kb ugyanolyan jó, annyi különbséggel hogy a sima csapágyas olyanoknak való, akik gondozzák is a bringájukat? Mozgás szempontjából pedig elõnye nincs is az iparicsapágynak, észrevenni meg fõként nem vennéd észre:)jó, én is ugy értettem hogy korbeveszi a monoblokkot ezért lehet belõle ss-t csinálni mert nem nyúlik a tengelytáv.Golyós csapágy alatt meg azt értem hogy szét lehet szedni vagyis ha szétcsavarozod a forgáspontot akkor kiesik a csapágy.(mint az olcsóóbb kormáyncsapikba.Tudom hogy az ipari is golyós csak strapabiróbb
Viszont elmondható hogy "iparicsapááááágy!"
ON.
#6539
Írta 2007. július 08. - 08:23

zé!barátnõm öccse csinálta az avatarod eredetijet

on
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#6540
Írta 2007. július 08. - 04:12
