zé!barátnõm öccse csinálta az avatarod eredetijet
on
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
egyenes menén pl a cowan ds nem? mert annak a monoblokkon van a forgáspont.Egyébként ma ugy tudom hogy nem divat a golyós csapágy a foráspontoknál, inkább a ipari csapi.Az enyém is olyan pedig simán 100alatt volt a váz

RAUH-Welt
B E G R I F F
A sebesség mindent megold.
Ma nézegettem ezt élõben, és tényleg gyerekbicikli
mármint nem 24' street-dirt, hanem 14 éves korig használatos bringa..
még 2008 specik:
nemtommiez:
RAUH-Welt
B E G R I F F
120 mm, alul 1,5" felül 1,1/8", kompletten karbon váll/nyak azaz nem külön mint mondjuk rs blackbox. csak a karbon stumpjumper fsr-hez elérhetõ. 1350g körül mozog, erõs fox beütésû belsõ. (odaut gyors és lassu állítás, visszaut állítás - a'la fox float rlc)A képeken pedig úgy néz ki a speci már nem csak duplavállas, de szimplavállas telót is fog gyártani a saját modelljeihez.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
igen de a konánál az 1-es az nem forgáspont....söt a kikapunál igazából a 2-es sem, a dawg és nagyobbaknak van az is csapágyazva....a kutyafáját, ne mondjátok már nekem, hogy a két rendszer ég és föld. CSAK a hátsó forgáspont eltolásától más.
de itt a kép (unatkoztam:))
MG]
mohus:
a kona egy forgaspontos megspekelve egy himbakarral, mig a Specialized 4 forgaspontos.
tok mas iven mozog a kerek tok maskepp hat a fekezes es a pedalozas a rugozasra...
ezektol az aprosagoktol eltekintve amugy teljesen ugyanaz
Tudom én mi az a csapágy, ezen nincs mit megbeszélni.VV: Nem csak az a csapágy amiben golyók vannak! Görgõs-, sikló-, olajban v gázban lebegtett, ... (Zsáry Árpád, Gépelemek I.)
De ezt semmikép ne it beszéljük meg!
Ha kidobod szólj, azért lehet kigubiznám