lasd alairas /XTC
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS
mérnöki szemmel nézve (bár nem gépész vagyok

ez is szerepet játszott abban, hogy PM vellát vettem. mégha más erõssége nincs is

lasd alairas /XTC
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS
All Travel, így szerelni kell az útállításhoz.na ez az új SID nagyon babának tûnik
Az útállítást vajon hogy oldják meg? (80mm / 100mm) Úgy mint a mostaniakban, szétszedéssel? Miért lett PMes a tárcsa?
RAUH-Welt
B E G R I F F
Alaposan frissült az új SID oldala.
http://www.superligh...ateddesign.com/
RAUH-Welt
B E G R I F F
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
RAUH-Welt
B E G R I F F
A német eBay-en van fent egy ilyen GT Zaskar váz. Nagyon könnyû, (1100 g körül). 1300 euro-ról indul a licit.
Odaadnám egy vesém egy ETS-X-ért!
![]()
Bár azért kiváncsi lenék, h mennyire nyeklik-nyaklik a hátulja komolyabb behatásokra!
Superfly Amtrack
http://si6.mtb-news....uperfly2008.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]