Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#5901
Írta 2007. szeptember 20. - 12:14

#5902
Írta 2007. szeptember 20. - 11:36

#5903
Írta 2007. szeptember 20. - 11:23

#5904
Írta 2007. szeptember 19. - 23:32

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5905
Írta 2007. szeptember 19. - 10:16

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5906
Írta 2007. szeptember 18. - 22:12

#5907
Írta 2007. szeptember 18. - 21:43

Mitõl lenne jobb a PM?lasd alairas /XTC
es igen, olcso voltugy gondoltam, hogy ennyiert megeri kiprobalni. Lockoutja nincsen, mert snapvalve-s a draga, es nem letapadosan mozog, hanem csattogosan. csak nem nagyon merek egyenlore belenyulni. pedig azt kellene.
on
edit
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS
#5908
Írta 2007. szeptember 18. - 21:01

ami tetszett még friedrichshafenben
2008 lapierre spicy
és az uj felt compulsion, amirõl nagy hirtelen nem találok képet

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5909
Írta 2007. szeptember 18. - 20:19


és egy szép kék crank brothers kerékszett menne is hozzá

#5910
Írta 2007. szeptember 18. - 20:06

http://bikemag.com/n...kbrothers-2008/
Némi jövõ évi Hope
http://www.bikeradar...008-12524?img=1
#5911
Írta 2007. szeptember 18. - 15:07

a scott gamblert láttátok már?
aszem megvan az octanom nagytesója...
http://scottusa.com/...189/dh_freeride
mentem is vele:) de ezt már írtam.
#5912
Írta 2007. szeptember 18. - 14:58

szóval csak óvatosan a kijelentésekkel!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5913
Írta 2007. szeptember 18. - 14:54

Ilyen se volt még velem, szerelmes vagyok az új sid-be... remélem elmúlik...
"hát ennyire lehet szeretni SID-et?" (Jégkorszak valamelyik része, és tuti nem pontosan idéztem....

#5914
Írta 2007. szeptember 18. - 14:34

Ilyen se volt még velem, szerelmes vagyok az új sid-be... remélem elmúlik...Alaposan frissült az új SID oldala.
http://www.superligh...ateddesign.com/
A sebesség mindent megold.
#5915
Írta 2007. szeptember 18. - 14:20

két azonos tudású telóból biztos, hogy a PM-et választanám, még ha picit drágább is volna... (bár ilyen opció meg nincs, úgy tudom.) ha meg nem lesz PM, akkor veszek duzzogva IS-est..
egy 17 ezres villánál szerintem mindegy, milyen gyártmány, nem?

a hátsó felfogatás nyilván nekem is IS (bár láttam már PM-et több vázon is, és szerintem követendõ példa), de nem volt gondom vele, hiszen az Avidot elég könnyû beállítani. tudom, valamelyik bót vállal is ilyen kütyüvel helyreigazítást, nem tudom, már melyik.
#5916
Írta 2007. szeptember 18. - 14:06


ez sem kis elõny
#5917
Írta 2007. szeptember 18. - 14:03

mérnöki szemmel nézve (bár nem gépész vagyok
) az IS teljesen idiótaságnak tûnik...
pedig nem olyan rossz dolog az, csak nem dolgozzák ki a szemek felületét precízen, ami kellemetlen. de erre van egy spéci célszerszám, amivel síkba lehet hozni a szemek felületét. kb három perc.
nem is értem, miért így találták ki, meg mindig utáltam, ha valami két alkatrészbõl áll, ha egybõl is állhatna.
mert olcsóbb és egyszerûbb gyártani mint a pm-t. a két részbõl állásról meg annyit, hogy ez csak a pm "divat", meg talán az "avid majmolás" miatt van és szvsz is baromság. ISteló+ISfék vagy PMteló+PMfék. persze ez egyes esetekben megdrágíthatja a cserét.

ja, egyébként ha vki kiszakítja a menetet a pm lábból ,akkor dobhatja a kukába. ilyet is-nél nem tudsz beadni. a féktestek meg ugye eleve nem olyan viszonylag puha anyagból készülnek, mint a telólábak.(ez szélsõséges példa, de elõfordulhat.)
ez is szerepet játszott abban, hogy PM vellát vettem. mégha más erõssége nincs is
manitou?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5918
Írta 2007. szeptember 18. - 13:40

lasd alairas /XTC
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS
mérnöki szemmel nézve (bár nem gépész vagyok

ez is szerepet játszott abban, hogy PM vellát vettem. mégha más erõssége nincs is

#5919
Írta 2007. szeptember 18. - 13:23

All Travel, így szerelni kell az útállításhoz.na ez az új SID nagyon babának tûnik
Az útállítást vajon hogy oldják meg? (80mm / 100mm) Úgy mint a mostaniakban, szétszedéssel? Miért lett PMes a tárcsa?
#5920
Írta 2007. szeptember 18. - 12:44

es igen, olcso volt

on
edit
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS

RAUH-Welt
B E G R I F F