Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#5901
gakos

gakos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 947 hozzászólás
uhhh, ez az uj reign baromi jol nez ki, nagyon kene egy ilyen

#5902
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
A fekete-piros Axo cipõ odab@sz... KELLKELLKELL

#5903
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
http://www.nsmb.com/..._gear_09_07.php

http://www.nsmb.com/...bikes_09_07.php

#5904
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
:scared: Milyen elszállt árak már ezek!?

http://bike-componen...c8eb8cfea10aa59

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#5905
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
könnyebb beállitani. SOKKAL könnyebb.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#5906
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
merevebb, könnyebb, egyszerûbb, erõsebb

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#5907
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás

lasd alairas /XTC

es igen, olcso volt :) ugy gondoltam, hogy ennyiert megeri kiprobalni. Lockoutja nincsen, mert snapvalve-s a draga, es nem letapadosan mozog, hanem csattogosan. csak nem nagyon merek egyenlore belenyulni. pedig azt kellene.

on

edit

azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS :)

Mitõl lenne jobb a PM?
GT-Atee

#5908
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
2008 race face next carbon meg két uj jamis
ami tetszett még friedrichshafenben
2008 lapierre spicy
és az uj felt compulsion, amirõl nagy hirtelen nem találok képet :)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#5909
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
nekem is tetszik ez az uj sid :)
és egy szép kék crank brothers kerékszett menne is hozzá :P

#5910
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Kicsit több 2008-s Crank Brothers
http://bikemag.com/n...kbrothers-2008/

Némi jövõ évi Hope
http://www.bikeradar...008-12524?img=1


#5911
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

a scott gamblert láttátok már?
aszem megvan az octanom nagytesója...

http://scottusa.com/...189/dh_freeride


mentem is vele:) de ezt már írtam.

#5912
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
PM lábból kiszakadt menetre van egy nagyon jó kis megoldás ami nem is horror árban van....

szóval csak óvatosan a kijelentésekkel!

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#5913
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.702 hozzászólás

Ilyen se volt még velem, szerelmes vagyok az új sid-be... remélem elmúlik...


"hát ennyire lehet szeretni SID-et?" (Jégkorszak valamelyik része, és tuti nem pontosan idéztem.... :D) sorry

#5914
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Alaposan frissült az új SID oldala.

http://www.superligh...ateddesign.com/

Ilyen se volt még velem, szerelmes vagyok az új sid-be... remélem elmúlik...


A sebesség mindent megold.

 


#5915
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.702 hozzászólás
erõhatások szempontjából sokkal kedvezõbb a PM, nekem kicsit agyrém, hogy valamit oldalról csavarozzak, amire olyan irányú erõ hat, mint a féktestre..
két azonos tudású telóból biztos, hogy a PM-et választanám, még ha picit drágább is volna... (bár ilyen opció meg nincs, úgy tudom.) ha meg nem lesz PM, akkor veszek duzzogva IS-est..

egy 17 ezres villánál szerintem mindegy, milyen gyártmány, nem? :)

a hátsó felfogatás nyilván nekem is IS (bár láttam már PM-et több vázon is, és szerintem követendõ példa), de nem volt gondom vele, hiszen az Avidot elég könnyû beállítani. tudom, valamelyik bót vállal is ilyen kütyüvel helyreigazítást, nem tudom, már melyik.

#5916
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
azért a PMet, még ha nem is Avidról van szó, egyszerûbb beállítani, mint az alátétekkel b@szakodni kerékcserénként :)
ez sem kis elõny

#5917
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.099 hozzászólás

mérnöki szemmel nézve (bár nem gépész vagyok :) ) az IS teljesen idiótaságnak tûnik...


pedig nem olyan rossz dolog az, csak nem dolgozzák ki a szemek felületét precízen, ami kellemetlen. de erre van egy spéci célszerszám, amivel síkba lehet hozni a szemek felületét. kb három perc.

Feltöltött kép

nem is értem, miért így találták ki, meg mindig utáltam, ha valami két alkatrészbõl áll, ha egybõl is állhatna.


mert olcsóbb és egyszerûbb gyártani mint a pm-t. a két részbõl állásról meg annyit, hogy ez csak a pm "divat", meg talán az "avid majmolás" miatt van és szvsz is baromság. ISteló+ISfék vagy PMteló+PMfék. persze ez egyes esetekben megdrágíthatja a cserét. :)
ja, egyébként ha vki kiszakítja a menetet a pm lábból ,akkor dobhatja a kukába. ilyet is-nél nem tudsz beadni. a féktestek meg ugye eleve nem olyan viszonylag puha anyagból készülnek, mint a telólábak.(ez szélsõséges példa, de elõfordulhat.)

ez is szerepet játszott abban, hogy PM vellát vettem. mégha más erõssége nincs is :D


manitou? :D

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5918
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.702 hozzászólás

lasd alairas /XTC

azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS :)


mérnöki szemmel nézve (bár nem gépész vagyok :) ) az IS teljesen idiótaságnak tûnik... nem is értem, miért így találták ki, meg mindig utáltam, ha valami két alkatrészbõl áll, ha egybõl is állhatna.
ez is szerepet játszott abban, hogy PM vellát vettem. mégha más erõssége nincs is :D

#5919
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

na ez az új SID nagyon babának tûnik :)
Az útállítást vajon hogy oldják meg? (80mm / 100mm) Úgy mint a mostaniakban, szétszedéssel? Miért lett PMes a tárcsa?

All Travel, így szerelni kell az útállításhoz.


#5920
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
lasd alairas /XTC

es igen, olcso volt :) ugy gondoltam, hogy ennyiert megeri kiprobalni. Lockoutja nincsen, mert snapvalve-s a draga, es nem letapadosan mozog, hanem csattogosan. csak nem nagyon merek egyenlore belenyulni. pedig azt kellene.

on

edit

azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F