Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9168 hozzászólás a témában

#4001
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
ez ilyen beta/vhs meg blueray/hddvd harcnak tûnik, csak még kisebb szereplõkkel.
nyilván a shimano féle 15-ös szabványt elõbb-utóbb többen benyelik, mert a shimano a legnagyobb hal a piacon. lásd wtb, dtswiss már csinál kereket és a marzo is villát. az, hogy a hayes-manitou mennyire néz ferde szemmel a shimano-ra egyenlõre kérdés, de én várok 15-ös manitou villákat.
hátsó agy téren a syntace függetlensége jól jöhet, de nem láttam még olyasmit, amit nem a shimano talált ki de felvették, talán csak a 20-as elsõagy nem tõlük jött.
a maxle azért nem lesz szabvány, mert olyanra tuti nem áll rá a shimano, amit a konkurrencia talált ki, inkább kitalálnak valami mást.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4002
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Igen, ez a kérdés. Megéri e nekik áttérni új szabványra, illetve ipari szabvánnyá lehet e tenni? Ebben látom a Maxle legfõbb elõnyét (akár elsõ, akár hátsó tengelyrõl van szó); a meglévõ, szabvány méretekkel dolgozik, és változást csak a vázon kell eszközölni (a hátsó esetében).

És akkor már nyugodtan felvethetjük a 15 mm-s elsõ tengely dolgot is. Van-e, lesz-e akkora "ipari ereje" a Shimano/Fox duónak, hogy általános szabvánnyá erõsítse a dolgot?


#4003
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
csak attol fugg hanyan kezdenek el agyat gyartani hozza. ha sokan, siker lesz, ha kevesen, bebukik.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4004
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Visszautalva a korábbi postokra (Syntace X12, hátsó, átütõ tengelyes rendszer), mennyire látjátok létjogosultságát?
Nekem az egyik legfõbb és szinte egyedüli problémáját a szabványostól eltérõ sarutávolság jelenti, ami behatárolja, hogy milyen agyak/gyári kerekek használhatók hozzá, hiszen egyáltalán nem biztos, hogy a nagy neveken/jelentõs piaci részesedéssel bíró gyártókon kívül más is fog kiegészítõ alkatrészt gyártani a már meglévõ agyakhoz (már amelyikhez egyáltalán lehet).
Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, - annak ellenére, hogy szimpatikus, elõre mutató elképzelésnek gondolom a Syntace törekvését - hogy a jelenleg a piacon lévõ megoldások közül a RockShox/SRAM féle Maxle tengelyrögzítés tûnik a legéletképesebb megoldásnak.
- egyszerû
- szabványos
- "széles spektrumot" lefedõ kínálat


#4005
yanis

yanis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 577 hozzászólás
:D
Látjuk, hogy használják is. :D
Érdekes.

#4006
zsolo

zsolo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.627 hozzászólás

Érdekes, hogy nincs gumi szponzora a csapatnak :D

De van, de van!
(Kenda)

#4007
forob

forob

    vendég

  • fórumtag
  • 87 hozzászólás
Sziasztok!

Igazatok van Maestro ügyben.
Ez eszembe se jutott.
Bocsánat a tudatlanságomért!

üdv: forob

#4008
yanis

yanis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 577 hozzászólás
Érdekes, hogy nincs gumi szponzora a csapatnak :D

#4009
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
azert az eleg komoly hogy lefestik a maxxis feliratot a gumi oldalan :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4010
yanis

yanis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 577 hozzászólás
http://www.littermag...ike-prototypes/
Egy kis infó az új syndicate v10-rõl.

#4011
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
És ezt te elhiszed, hogy teljesen széria vázat kapnak? :) A Sramtól agyonhekkelt cuccokat kapnak, és akkor pont a névadó csapat fog leakasztani a gyártósorról egy alapból kicsit meredekebb és nehéz vázat az aktuális világkupagyõztesnek.

Bármit is nyilatkoznak, az úgy azért nem igaz. Fõleg, hogy Peat gépe eleve egy nem létezõ méret, és csak 3 centi van köztük magasságban, ahogy Hill gépe, Barelé (Kona)...stb. sem kapható úgy (olyan szögekkel, és anyagból). Nem beszélve arról, hogy a szezon felében eleve prototípusnak számított az új karbon linkes V10, és csak a versenyeken történt tesztek után, az év közepe felé lettek kaphatóak, ahogy már most is egy még újabb géppel mennek, ami jó esetben is csak fél év múlva, de inkább csak jövõre lesz kapható.

#4012
cseresznye

cseresznye

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 759 hozzászólás
Ha már v10, akkor legyen prototípus v10 is :P

http://www.pinkbike.com/photo/2914639/
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.

#4013
jezso

jezso

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 512 hozzászólás

igen, de amivel a pro-k mennek, annak sem 67 fokos. de ez persze áll az összes széria - pro összehasonlításra. szerintem egyébként már régóta mentek rövidebb rugóútas v10ekkel.


Minnaar tavaly egy teljesen szériavázzal versenyezte végig az évet. ;)
Az eredmény ismert.
Ettõl függetlenül a legtöbb pro váz egyedi, bár nem minden különbség látványos.

#4014
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
A V10 67-es villaszögénél azt azért ne felejtsétek el, hogy az egy közel 240 mm-t mozgó gép, amit sokkal nagyobb beüléssel használnak, tehát simán kiadja szerintem az átlagos 65 fokot, ha ráülnek. Peatek meg úgyis egy teljesen más gépen ülnek, tehát azt ne is keverjük ide. Eleve XL, ami nincs is kereskedelmi forgalomban.

A Driver8-et meg miért ne tudnák megcsinálni a Syndicate-nek laposabb villaszöggel? Nyilatkozta is a csapatfõnök, hogy a tervezéskor célterületként az elõzõ írásomban említett pályákat tartották szemelõtt.

#4015
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Ez Biaopace-s?
Am érdekes ez a könnyítés,majd németek laborba megmondják h. mit tud.

nem, nem biopész, de valami hasonló
az általad említett "könnyítések" azok csavarhelyek. tudod állítani, hogy milyen nehéz legyen tekerni, tehát, amikor a hajtókar függõleges állásban van, akkor húzzon nagyot a tányér -> nehéz lesz tekerni, de ha fordítasz rajta és vízszintes állásban húz többet a lánc, akkor könnyen forgatod.

talán erõsítésre lehet használni.

bár erõsítésre ott a strongarm, az is okosság. meg nagyon vicces is :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#4016
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Ez Biaopace-s?
Am érdekes ez a könnyítés,majd németek laborba megmondják h. mit tud.
www.sintesibikes.com

#4017
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
hogy ez mennyire ocsmány

#4018
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4019
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

Sziasztok!

Én egyáltalán nem ismerem a Maestro vázat. Ki gyártja?

üdv: forob


a Giant, ha arról van szó.

http://jalurjatiasih...tro_fe_06_f.gif
http://www.giant-bic...maestro_new.jpg

de ez itt off, ha érdekel akkor sztem Giant topik

thez csak a módosítás miatt elõztél meg:P

#4020
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Hello :-)

Maestro, mint a Giant Maestro felfüggesztése : meglehetõsen hasonló a linkeltéhez :)

Feltöltött kép