Szép zöld a nemX változat. Egy embert ismerek, akinek bejön a geometriája. Korábban öt év alatt nem terepeztem annyit, mint mióta megérkezett a 2018-as Unit
Szép zöld a nemX változat. Egy embert ismerek, akinek bejön a geometriája. Korábban öt év alatt nem terepeztem annyit, mint mióta megérkezett a 2018-as Unit
mtbr fórumon találtam. nem teljesen témába vág, de leginkább ide passzol:
Reminds me of a time back in 2013 or so, sitting at the bar in the original Hub in Brevard and listing to some guy rave to the mechanic about how great the 27.5 bike he just demo'd rode. "amazing...best of both worlds...best bike I've ever ridden...rolled over everything like a 29er but as light and nimble as a 26...geometry designed around 27.5...blah blah blah." He regurgitated every bit of marketing rhetoric there was around 27.5 wheels.
After he left, the mechanic turned to the 4 of us at the little bar and said "I didn't have the heart to tell him the bike he demo'd was a 26."
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
lehet, hogy csak nekem újdonság, hogy egyik-másik 2019-es Kona már látható. engem persze megint csak a Unit érdekelt
. érdekes módon a jövő évi modell is viszi tovább az enyhén elszabott, két szék között a pad alatt geót... de legalább mindkét változatnak jó a színe...
hát elvileg szeptemberig mondták hogy embargósak a képek, amiket lőttünk, de már vagy 3 hete pakolgatják föl a konaworldra apránként.
lehet, hogy csak nekem újdonság, hogy egyik-másik 2019-es Kona már látható. engem persze megint csak a Unit érdekelt . érdekes módon a jövő évi modell is viszi tovább az enyhén elszabott, két szék között a pad alatt geót... de legalább mindkét változatnak jó a színe...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Pont az előző héten rendeltem váltógörgőket és néztem mit vehetnék a gyáriak helyett, majd leesett az állam mikor megláttam a cég termékeit:
https://www.bike-com...y_desc&limit=20
Továbbá pont az előző héten valamelyik kerekes hátsó váltójára közelítettek a Tour szakaszon (vagy a cyclingnews-on néztem képeket) és utána is csak ámultam, pedig tudok sokat költeni dolgokra:
https://www.bike-com...y_desc&limit=20
Pont az előző héten rendeltem váltógörgőket és néztem mit vehetnék a gyáriak helyett, majd leesett az állam mikor megláttam a cég termékeit:
https://www.bike-com...y_desc&limit=20
Továbbá pont az előző héten valamelyik kerekes hátsó váltójára közelítettek a Tour szakaszon (vagy a cyclingnews-on néztem képeket) és utána is csak ámultam, pedig tudok sokat költeni dolgokra:
https://www.bike-com...y_desc&limit=20
Draga reklam
Akkor pár napig mindenki róluk beszélt, sőt még most is sokan.Hatékony reklám.
A sebesség mindent megold.
Mit reklamoz?
mar ha igyse ugyse mukodik. Nekem nem a kardanos megoldas tetszik (olyan mar volt sok), hanem az alternativa a sorra.
A márkát.
A sebesség mindent megold.
Ezeréves konstrukció és nagy eséllyel soha nem fog váltani. Ez egy reklám.
Azon meg sokat lehet fejleszteni, plusz itt nem gond a testszelesseg, ha novelik a fogak szamat, mint a fogaskoszorunal (ha jol szamolom eleve 13 atetel), ha elolre is raknak, ket tiszta sor lesz. Amugy tuti ennek is van egy csomo hatulutoje, de ez az a megoldas, ami elsore is szimpatikus, es el tudnam kepzelni.
Eleve nem fair egy tobb evtizedes konstrukcio kifinomultsagat egy uj otlethez hasonlitani.
Ezeréves konstrukció és nagy eséllyel soha nem fog váltani. Ez egy reklám.
A sebesség mindent megold.
Azon meg sokat lehet fejleszteni, plusz itt nem gond a testszelesseg, ha novelik a fogak szamat, mint a fogaskoszorunal (ha jol szamolom eleve 13 atetel), ha elolre is raknak, ket tiszta sor lesz. Amugy tuti ennek is van egy csomo hatulutoje, de ez az a megoldas, ami elsore is szimpatikus, es el tudnam kepzelni.
Eleve nem fair egy tobb evtizedes konstrukcio kifinomultsagat egy uj otlethez hasonlitani.
Nem hasonlítottam semmihez, csak rámutattam a szerintem gyenge pontjára.
Láttunk már ígéretes megoldásokat amik mégsem tudtak elterjedni (stringbike pl.), szerintem kardános kísérleti megoldást is láttam már sok-sok évvel ezelőtt és nem lett belőle tömegtermelés. A piniont is istenítették pár éve és alig látni.
Az új megoldásnak egyszerre kell egyszerűnek és olcsónak lennie az elterjedéshez így a láncos megoldás alá menni nehéz lesz. Egyértelmű előnyöknél (pl. karbon szíj tartóssága és gondozásmentessége) egyes rétegvásárlók kinyitják a pénztárcájukat, de tömegesen még az sem tudott elterjedni a pedelecek esetében sem, ahol egyértelmű az előnye a nyúlásra hajlamos láncokkal szemben. Ezért vagyok szkeptikus.
Azon meg sokat lehet fejleszteni, plusz itt nem gond a testszelesseg, ha novelik a fogak szamat, mint a fogaskoszorunal (ha jol szamolom eleve 13 atetel), ha elolre is raknak, ket tiszta sor lesz. Amugy tuti ennek is van egy csomo hatulutoje, de ez az a megoldas, ami elsore is szimpatikus, es el tudnam kepzelni.Szerintem a lánctányér fogainál iszonyatos igénybevétel lép fel, a fogak igen gyorsan fognak kopni.
arn módosította - 2018. július 29. - 15:52
Ez volt mar? Van benne racio...
Baromi jó. Elámulok, hogy mennyire újszerű megközelítése a - már-már fejleszthetetlennek hitt - mechanikus váltásnak. Szinte mindegy is, hogy működőképes lenne-e a való világban.
Ez volt mar? Van benne racio... a hajtomu megoldasa nem tetszik, szerintem ott meg lehetne otletelni, de a hatso valtas es eroatadas nagyon frappans. A hangja mongy olyan, mint amikor gyerekkent csipeszt tettunk a kullokhoz
https://youtu.be/rgo-yEaXDzA
https://youtu.be/OlPpGR7i4W8
Szerintem a lánctányér fogainál iszonyatos igénybevétel lép fel, a fogak igen gyorsan fognak kopni.
arn módosította - 2018. július 29. - 09:28
le vagyok maradva...
tolnál egy linket?
ja már nem ott ...amúgy
https://biciklikk.hu...ct/?search=kona
de ez újdonság, nem? vagy csak én vagyok lemaradva?
ja, idei volt első év