Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#3721
Írta 2009. március 06. - 19:17

micike, lol. Logikus fordítás alapján valóban az az igazság, hogy teljesen szabványos méret kell neki - de miért csak ezt a két hajtókart hozza, mint szóba jöhetõ alternatíva? nem hiszem, hogy pl egy saint ne bírná ki a terhelést. Valszeg csak egy default marketingpaktumról lehet szó...
Kala, szerinted ez direkt ilyen menet nélküli hajtókar vagy wtf?
Kala, szerinted ez direkt ilyen menet nélküli hajtókar vagy wtf?
#3722
Írta 2009. március 06. - 18:25

Viszont a cikk alján nem azt írja, hogy csak kétféle karhoz használható per pillanat?
kétféléhez. balhoz meg jobbhoz.
Sirkövemre:
Nem baj, ugysem volt olyan fontos ember!
Nem baj, ugysem volt olyan fontos ember!
#3723
Írta 2009. március 06. - 14:37

De. Ezt egy nyelvtanár kérdezi? 
"The obvious downside is that you're wed to using only one of two crank options—the only two with enough meat at the end of the crankarm to house the pedals' oversized bearings."

"The obvious downside is that you're wed to using only one of two crank options—the only two with enough meat at the end of the crankarm to house the pedals' oversized bearings."
#3724
Írta 2009. március 06. - 14:23

Viszont a cikk alján nem azt írja, hogy csak kétféle karhoz használható per pillanat?
#3725
Írta 2009. március 06. - 13:47

Kép alapján a karba betekersz egy ilyen csapágyazott perselyt, nem-e?
Átdugod pedált és túloldalon rögzíted.
A-head és HTII elven kb.
Lényeg, h spárgázz tekerés közben
Átdugod pedált és túloldalon rögzíted.
A-head és HTII elven kb.
Lényeg, h spárgázz tekerés közben

#3726
Írta 2009. március 06. - 13:39

#3727
Írta 2009. március 06. - 13:30

A pedállal kapcsolatban nem tiszta valami: teljesen más menetû hajtókar kell hozzá, vagy csak annyi a lényeg, hogy a kar vége túl legyen egy "kissé" építve, hogy elbírja a terhelést?
#3728
Írta 2009. március 06. - 13:17

letesztelték azt a lapos pedált
http://bikemag.com/g...lypaper-pedals/
ez meg jó kis film lesz:
http://dirtmag.co.uk...rt-1234647.html
benne van palmer is! plusz hill vb-s esése egy másik kameraállásból.
http://bikemag.com/g...lypaper-pedals/
ez meg jó kis film lesz:
http://dirtmag.co.uk...rt-1234647.html
benne van palmer is! plusz hill vb-s esése egy másik kameraállásból.
#3729
Írta 2009. március 06. - 12:21

#3730
Írta 2009. március 06. - 10:12

kinézetre jók ezek a bts cuccok,csak az a gond,hogy nincs belõle kék.akkor meg már a fekete jobban illene a bicajba,és akkor már inkább agyak terén pl novatec

#3731
Írta 2009. március 06. - 08:23

Mar bocs, de eleg hulye kerdes... Mindig lehet ujat kitalalni...
Az meg hogy _hasonlit_ ...
Ez olyan kerdes hogy: a hauser engem az intense-te emlekeztet, 2 kereke van mindkettonek es az elso forgathato.
A hasonlosag attol fugg milyen kozelrol nezzuk a dolgokat.
Szerintem
Az meg hogy _hasonlit_ ...
Ez olyan kerdes hogy: a hauser engem az intense-te emlekeztet, 2 kereke van mindkettonek es az elso forgathato.
A hasonlosag attol fugg milyen kozelrol nezzuk a dolgokat.
Szerintem
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#3732
Írta 2009. március 05. - 23:17

Sziasztok!
Nem tudom ki találta ki, de engem a morewood bos hátsó háromszöge commencal supreme-es.
A rugóstag elvezetési ötlete pedig corsair-re emlékeztet, vagy a cannondale-re.
Mindez csak annak a következménye, hogy új formát már nem nagyon lehet kitalálni. Szerintetek lehet még?
üdv: forob
Nem tudom ki találta ki, de engem a morewood bos hátsó háromszöge commencal supreme-es.
A rugóstag elvezetési ötlete pedig corsair-re emlékeztet, vagy a cannondale-re.
Mindez csak annak a következménye, hogy új formát már nem nagyon lehet kitalálni. Szerintetek lehet még?
üdv: forob
#3733
Írta 2009. március 05. - 22:11

http://biketrials.hu...atalogus_v1.pdf
Apri07-nek ajánlanám szíves figyelmébe! A piros gyorsszárukra és kormánycsapágyukra benevezek.
Apri07-nek ajánlanám szíves figyelmébe! A piros gyorsszárukra és kormánycsapágyukra benevezek.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3734
Írta 2009. március 05. - 21:40

#3735
Írta 2009. március 05. - 20:08

nah, ez igen!
130-at mozog és "gondozásmentes"! szuper!!!
130-at mozog és "gondozásmentes"! szuper!!!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3736
Írta 2009. március 05. - 19:09

#3737
Írta 2009. március 05. - 13:25

azoknak szólt, akiknek van szépérzékük.
morewood-bos
http://dirtmag.co.uk...rt-1234645.html
ott van maga Morewood bácsi is. és õ hegesztette rennie meg a másik csóka cangáját.
tudja valaki miért nem maradt meg a nyerõ csapat a SC-nál?
#3738
Írta 2009. március 05. - 12:40

Akkor miért ezt linkeled?:-)
azoknak szólt, akiknek van szépérzékük.

morewood-bos
http://dirtmag.co.uk...rt-1234645.html
ott van maga Morewood bácsi is. és õ hegesztette rennie meg a másik csóka cangáját.
#3739
Írta 2009. március 05. - 10:21

Mert szeretem tudni, ha van hivatalos anyag a fúzióról (erre aztán nyugodtan hivatkozhatok az érintett topikban), és nem "piaci" pletykákból informálódunk.már tavaly elõtti sztori, hogy a ritchey felvásárolta a syncrost.
miért most jön fel? :chin:
#3740
Írta 2009. március 05. - 00:26
