Mert szeretem tudni, ha van hivatalos anyag a fúzióról (erre aztán nyugodtan hivatkozhatok az érintett topikban), és nem "piaci" pletykákból informálódunk.már tavaly elõtti sztori, hogy a ritchey felvásárolta a syncrost.
miért most jön fel? :chin:
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#3741
Írta 2009. március 05. - 10:21
#3742
Írta 2009. március 05. - 00:26
#3743
Írta 2009. március 04. - 23:59
VV nek,
már irtam kb. 2-3 hete a Syncros és a Ritchey fuzióról ide.
Itt németül a 4. bekezdésben. Röptiben csak ezt találtam
http://www.bikesport...Hash=5fd9dab9ad
már tavaly elõtti sztori, hogy a ritchey felvásárolta a syncrost.
miért most jön fel? :chin:
#3744
Írta 2009. március 04. - 22:33
#3745
Írta 2009. március 04. - 22:14
#3746
Írta 2009. március 04. - 20:51
http://www.descent-w...sk=view&id=1059
Még egy fotó gyûjtemény a NAHBS kiállításról: http://bikemag.com/g...rad_quartuccio/
#3747
Írta 2009. március 04. - 19:03
A 10-es kazetta tök felesleges, de hát így legalább gyorsabban kopnak az alkatrészek. Nem is kicsivel.
Érdekes, ha végül nem lesz gripshift hozzá.
Végre az egyik nagy S megcsinálta azt a két tányéros hajtómûvet, amit már régen meg kellett volna. Csak aztán tényleg jó legyen a q-faktor meg a láncvonal és még kompatibilis is legyen a vázak nagy részével (VV-nél a pont), és akkor megvan a tökéletes hajtómû versenyzésre. Addig is maradok a "tákolt" XTR-nél.

enté: tudsz képet mutatni arról a kéttányéros KCNC hajtómûrõl? azért kíváncsi vagyok...
#3748
Írta 2009. március 04. - 14:31
Á, dehogyEgy hete fogtam a paramétereknek megfelelõ KCNC-t (42-29T), 665 gramm mindennel. De szerintem eltörnéd
Mit lehet tudni még errõl?
Ár? Megjelenés dátuma?
#3749
Írta 2009. március 03. - 23:32
#3750
Írta 2009. március 03. - 22:51
Egy hete fogtam a paramétereknek megfelelõ KCNC-t (42-29T), 665 gramm mindennel. De szerintem eltörnédMár 2 éve arra várok, hogy valaki hozzon ki egy kis Q-faktorú, 2 tányéros, integrált, könnyû hajtómûvet úgy hogy a kicsi 30 vagy kisebb, a nagy pedig 40 vagy nagyobb legyen.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3751
Írta 2009. március 03. - 22:51
#3752
Írta 2009. március 03. - 22:48
Mellesleg nem csak én gondoltam erre, aki nem mókuskeréken tekergél felfelé, annak mind jó egy ilyen hajtómû.
Sajnálom hogy a Sram lépte meg elõbb, csak remélni tudom, hogy a Shimano is beszáll a vonatba.
Mondjuk a jelenlegit is 2 tányérral használom, de a 32-32 van amikor kezd nehéz lenni.
#3753
Írta 2009. március 03. - 22:13
#3754
Írta 2009. március 03. - 21:47
nem csak a súly
nekem pl túl pörgõs a 22 (nem azér mert olyan marha erõs vagyok, csak úgy általában)
mer mindig lejton mesz
#3755
Írta 2009. március 03. - 21:22
Pár szóban leírnád, mi szerepel a hírben, mert a német nyelv enyhén szólva sem az erõsségem.VV nek,
már irtam kb. 2-3 hete a Syncros és a Ritchey fuzióról ide.
Itt németül a 4. bekezdésben. Röptiben csak ezt találtam
http://www.bikesport...Hash=5fd9dab9ad
#3756
Írta 2009. március 03. - 21:20
nem csak a súlyveszel egy tripla tanyeros noir hajtomuvet [vagy barmit ami konnyu] meg egy X.O valtokart meg is vagy
viszont az elversenyzo boldogan felaldozza a kevesebb fokozatot a sulycsokkentes oltaran.
nekem pl túl pörgõs a 22 (nem azér mert olyan marha erõs vagyok, csak úgy általában
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3757
Írta 2009. március 03. - 21:18
több felesleges kérdésem nincs...
de azért lehetne egy 22-32-44-es fogkiosztású "triplaikszes" edísön is:D:D
veszel egy tripla tanyeros noir hajtomuvet [vagy barmit ami konnyu] meg egy X.O valtokart meg is vagy
viszont az elversenyzo boldogan felaldozza a kevesebb fokozatot a sulycsokkentes oltaran.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3758
Írta 2009. március 03. - 21:18
és az miben különbözne az xo-tól ?több felesleges kérdésem nincs...
de azért lehetne egy 22-32-44-es fogkiosztású "triplaikszes" edísön is:D:D
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3759
Írta 2009. március 03. - 21:16
már irtam kb. 2-3 hete a Syncros és a Ritchey fuzióról ide.
Itt németül a 4. bekezdésben. Röptiben csak ezt találtam
http://www.bikesport...Hash=5fd9dab9ad
#3760
Írta 2009. március 03. - 21:15
de azért lehetne egy 22-32-44-es fogkiosztású "triplaikszes" edísön is:D:D

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






