Mondjuk sárból szerintem pont több, a kerék felszedi és a forgás irányát nézve pont a fékkel találkozik először, arra pakolja fel.
Haha, igaz, ciki, nem ciki, de elnéztem a forgásirányt
Mondjuk sárból szerintem pont több, a kerék felszedi és a forgás irányát nézve pont a fékkel találkozik először, arra pakolja fel.
Haha, igaz, ciki, nem ciki, de elnéztem a forgásirányt
Erről a DT újításról hallott már valaki?
bikerumor.com/2019/06/07/spy-shot-is-this-prototype-the-next-dt-swiss-xc-mountain-bike-fork/
Sosem értettem, hogy miért jó a hátul lévő fékhíd, mi (volt) annak az értelme?
Csak tipp, de itt sztem a cél az lehetett, hogy megsprórolják a híd öntését, két vékonyabb lappal kiváltva azt. A fék meg védettebb helyen van, és talán a sárból is kevesebb éri el.
Mondjuk sárból szerintem pont több, a kerék felszedi és a forgás irányát nézve pont a fékkel találkozik először, arra pakolja fel.
Csak tipp, de itt sztem a cél az lehetett, hogy megsprórolják a híd öntését, két vékonyabb lappal kiváltva azt. A fék meg védettebb helyen van, és talán a sárból is kevesebb éri el.
elvileg merevebb (vagy azonos merevség mellett könnyebb) így a teló. gyakorlatilag nem tudom, sosem próbáltam, viszont nem is nagyon emlékszem, hogy annyira agyondicsérték volna. viszont legalább volt pár vicces pillanat a fordítva beszerelt manitou-k miatt, "negatív utánfutással". ha már fordított híd: szerintem anno a régi pace telókon alkalmazott, hátrafelé néző féktüskének több értelme volt. vagy legalábbis extra tudományosan nézett ki.
Az igazi attores a magneses csapagy lesz kerekagyakba, kozepcsapiba, 0 surlodassal.
Azt a szaros parezer EUR-t ugyis lesz aki kifizeti, a sulynovekedest mondjuk nehez lesz elonykent kommunikalni a marketingeseknek, de bizom bennuk
Ehh. Kíváncsi leszek, hogy mikor jön a mágneses láncfeszítő. (én már "kitaláltam", és működhet is, bár csak minimális lánctöbbletnél teszteltem)
Ez a mágneses lánckerék igazi hiánypótló! Hiányzott már, mint üvegesnek az utcai zavargás, ahogy Hofi mondta anno!
no ez most vagy nem er semmit, vagy kuzdhetsz a magnesek ellen
SzVSz ha azonos a geometriája, akkor mindegy, merre néz, a V-féknél viszont okosnak tűnik, mert az erőhatás inkább zárja a tüskéke, mintsem nyitná.
(Hmm, vajon a fékhíd elnevezés megállja a helyét a tárcsafékes villák korában is? )
Ja, nekem spec. jobban tetszenek a Manitou villák emiatt, de a Magura is tetszik a dupla hídjával.
Erről a DT újításról hallott már valaki?
https://bikerumor.co...tain-bike-fork/
Sosem értettem, hogy miért jó a hátul lévő fékhíd, mi (volt) annak az értelme?
elvileg merevebb (vagy azonos merevség mellett könnyebb) így a teló. gyakorlatilag nem tudom, sosem próbáltam, viszont nem is nagyon emlékszem, hogy annyira agyondicsérték volna. viszont legalább volt pár vicces pillanat a fordítva beszerelt manitou-k miatt, "negatív utánfutással". ha már fordított híd: szerintem anno a régi pace telókon alkalmazott, hátrafelé néző féktüskének több értelme volt. vagy legalábbis extra tudományosan nézett ki.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Erről a DT újításról hallott már valaki?
https://bikerumor.co...tain-bike-fork/
Sosem értettem, hogy miért jó a hátul lévő fékhíd, mi (volt) annak az értelme?
Paraferivel voltunk a wexl-n ott ez volt a bringájában hát valami nagyon finom a mozgása.
Kár, hogy nem csináltak bovdenes fékhez ilyen gravel fékváltókart.