Az új Glory: http://www.bikextreme.it/
Nekem tetszik. És, ha tényleg annyit fogyott, amennyit ígérték, akkor egy nagyon jó kis dög.
Ez az alul 1.5 felül 1 1/8 os fejcsõ nagyon bután néz ki sztem
Az új Glory: http://www.bikextreme.it/
Nekem tetszik. És, ha tényleg annyit fogyott, amennyit ígérték, akkor egy nagyon jó kis dög.
RAUH-Welt
B E G R I F F
RAUH-Welt
B E G R I F F
A Cannondale-t bevállalnám. Mennyi a tömege annak a Lefty villának? Miért jó az?
fritz újságban vhogy úgy szokták hogy megmérik (bike asszem csak a fejcsõnél, montainbike a középcsapágynál is) a merevséget (súyokat aggatnak rá drótón)-mekkora erõ okoz 1fok elmozdulást- Nm/fok aztán a tömeggel osztják szorozzák mittudomén az lesz az az érték. ami engem személy szerint pl abszolút nem érdekel, az tényleges érték annál inkábbEz a Flash Kannacska, hihetetlenul szep lett. Ez a tomeg/merevseg arany tudja valaki, hogy pontosan mit jelent, vagy hogy merik?
ööö, az xtr nem csak két dugattyús? vagy én maradtam le valamirõl?Az XTR mindhárom dugattyúja alumínium, néhány csavarokon kívül semmi acél nincs benne.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Az XTR mindhárom dugattyúja alumínium, néhány csavarokon kívül semmi acél nincs benne.esetleg a dugattyú?
Hopeból az M6 is titándugós volt elvileg.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
esetleg a dugattyú?ebben a szovegben nem irjak. lehet hogy csak ugyanaz Ti ami eddig is volt, csak most mar ra is irjak
RAUH-Welt
B E G R I F F
RAUH-Welt
B E G R I F F