
Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#3221
Írta 2009. július 16. - 01:29


RAUH-Welt
B E G R I F F
#3222
Írta 2009. július 16. - 00:44

de a DW linknel az also elem ket tengelye kozott van egy harmadik pont, es oda csatlakozik a tag.
rosszul tudod...

nah ezért irtam azt amit irtam, ez biza dw
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3223
Írta 2009. július 16. - 00:20

2. Lapierre X-Lite 2 karbon; Easton villa és EC70 kormány is; Sram Red; fi'zi:k Aliante nyereg; MAVIC Ksyrium SL kerekek, Michelin Pro 3 Light gumik; 6,645 kg; 4990 euró, ld. pl. http://www.cycles-la...09/X-LITE-200-2
3. Gir's G-Max karbon; Sram Rival; BB3 középrész; Satlite 5.8 karbon kerekek + szingó; 7,075 kg; 4950 euró, ld. pl. http://bloggmax.girs.fr/
A tesztek helye a Mont Ventoux volt (híresen nehéz, meredek, szeles hegy Provence-ban), a Tour de France megy majd arra a vége fele, nemsokára. Az olvasóközönség sorrendválasztása fordított volt (no meg utánuk más márkák is, 10 összesen). A teszteket 9-en végezték, a Gir's a magas ráfú kereke miatt ,,bukott'', a szelet nem szerette. A Wilier ,,tökéletes''.
Sajnos a Le Cycle http://www.lecycle.f...ire.php?num=388 nem túl bõbeszédû, ezért kellett ennyit írnom.
#3224
Írta 2009. július 15. - 23:37

most, hogy a tag fix pontja megegyezik a kicsi link forgáspontjával, megkérdõjelezném, ez véletlen nem dw-link?....
de a DW linknel az also elem ket tengelye kozott van egy harmadik pont, es oda csatlakozik a tag.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3225
Írta 2009. július 15. - 23:14

Tulajdonképpen megcsinálták a SC/Intense VPP rendszerét alsó link helyett sínnel, mert sín nélkül nem is lenne bicikli. Az eddigi sínek is hihetetlen érzékenyek voltak a sárra, koszra, így ezt most már tényleg nem is értem. Egyet fordul a kerék, és tele a sín. Hogy mi a francért erõltetik?
nem azért, mert minden értelmes x forgáspontos rendszerért licenszdíjat kell fizetni? meg ugye innovatívnak is kéne látszani...
#3226
Írta 2009. július 15. - 22:13

Más linkrõl szedtem elõ, de így talán mûködik...
http://www.ridemonke...achmentid=98465
most, hogy a tag fix pontja megegyezik a kicsi link forgáspontjával, megkérdõjelezném, ez véletlen nem dw-link?....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3227
Írta 2009. július 15. - 19:45

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3228
Írta 2009. július 15. - 18:08

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3229
Írta 2009. július 15. - 17:49

Más linkrõl szedtem elõ, de így talán mûködik...
...
Köszi!
Szép szerintem, de a felsõ csõ alján a hajlításnál elég sovánka:D
#3230
Írta 2009. július 15. - 17:02

Norco 2010:
http://www.pinkbike....am-dh-2010.html
kicsivel szebb mint a régi, szerintem
szerk: "az új Glory"-s link nekem nem megy, vagyis nézelõdtem az oldalon de sehol nemtalálom:(
Más linkrõl szedtem elõ, de így talán mûködik...
http://www.ridemonke...achmentid=98465
#3231
Írta 2009. július 15. - 13:03

#3232
Írta 2009. július 15. - 11:48

http://www.pinkbike....am-dh-2010.html
kicsivel szebb mint a régi, szerintem
szerk: "az új Glory"-s link nekem nem megy, vagyis nézelõdtem az oldalon de sehol nemtalálom:(
#3233
Írta 2009. július 15. - 11:22

#3234
Írta 2009. július 15. - 11:08

http://www.velovert....-gamme-complete - lesz újra Raven, vagy ez csak egy egyedi darab?
#3235
Írta 2009. július 15. - 10:59

Tulajdonképpen megcsinálták a SC/Intense VPP rendszerét alsó link helyett sínnel.
Nekem tetszik. A yeti tudja mit csin ál, szépek a varratok stb... Egyedül a felsõcsõ nyeregcsõ csatlakozás csúnya. A púp kell a lengõkar miatt, de az a levitt vég és az a kis toldás... Egy HF csõvel szépen meglehtne oldani. A fõforgáspont excenterrel állítható, masszív anyaggal körülvéve, szóval meg gyõzõ. A felf üggesztésrõl annyit, hogye elsõre a VPP jutott eszembe róla, az alsó lengõkart kicserélték egy Yetis csúszkára, ami akár jobb karakterisztikát is jelenthet, hiszen a VPP-hez nem tehetnek be hûdehosszú kart mert az növelné a gép hosszát, az ívenjárást, ami ugye nem jó. A közel függõleges sin hosszabb elmozdulást enged meg anélkül hogy nõne a lánvcilla hossz, így nagyobb szabadságot adva a gépészeknek a karakterisztikával való játékhoz és mivel nem függõleges, a rugóút végén általánosan fellépõ tengelytáv változást is lehet kompenzálni a sin dõlésszögével. Kapásból felmerül az, hogy a kerék majd jól televágja a zsírzógombkokkal karbantartható csúszkát és kikoptatják a szemcsék ezzel tönkretéve az. Emiatt megfordították a sint, így annak a hátlapja néz farkasszemet a sárral. Tehették volna a nyeregvázcsõre is közvetlenül, de akkor téynleg kapott volna rendesen, megspórolhattak volna egy kis súlyt. Na kíváncsi lennék milyen tömeggel fog kijönni a szekér.
Ennyit a saját összeesküvés elméletemrõl. Lehet cáfolni
#3236
Írta 2009. július 15. - 07:55

#3237
Írta 2009. július 14. - 22:22

"All I know is that the rail is down on the back of the seatpost by the BB."
valosznuleg fuggolegesen a nyeregvazcso mogott. faszaul radobalja majd a sarat a kerek

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3238
Írta 2009. július 14. - 22:18

#3239
Írta 2009. július 13. - 22:43

ez nem kincstári "süketelés" tényleg nem jött semmi a shimano-tól etéren. (amugy is már minden alkatrész embargó megszünt, tehát felesleges lenne süketelnem)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3240
Írta 2009. július 13. - 20:17

Az új Glory: http://www.bikextreme.it/
Nekem tetszik. És, ha tényleg annyit fogyott, amennyit ígérték, akkor egy nagyon jó kis dög.
Ez az alul 1.5 felül 1 1/8 os fejcsõ nagyon bután néz ki sztem