Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#3221
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

de a DW linknel az also elem ket tengelye kozott van egy harmadik pont, es oda csatlakozik a tag.


rosszul tudod...
Posted Image


nah ezért irtam azt amit irtam, ez biza dw

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#3222
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás
1. Wilier (Triestina) Cento 1 egybekarbon T46, Wilier karbon villa, integrált kormány és középcsapágy; Campagnolo Chorus hajtás és fékek; Ritchey WCS kormány +k.fej és integrált üléscsõ; Italia SLR XP nyereg; Fulcrum Racing 3 kerekek, Michelin Lithion gumikkal; 7,21 kg (pedál nélkül); 4660 euró; pl. http://www.velogessi...e-23965767.html
2. Lapierre X-Lite 2 karbon; Easton villa és EC70 kormány is; Sram Red; fi'zi:k Aliante nyereg; MAVIC Ksyrium SL kerekek, Michelin Pro 3 Light gumik; 6,645 kg; 4990 euró, ld. pl. http://www.cycles-la...09/X-LITE-200-2
3. Gir's G-Max karbon; Sram Rival; BB3 középrész; Satlite 5.8 karbon kerekek + szingó; 7,075 kg; 4950 euró, ld. pl. http://bloggmax.girs.fr/

A tesztek helye a Mont Ventoux volt (híresen nehéz, meredek, szeles hegy Provence-ban), a Tour de France megy majd arra a vége fele, nemsokára. Az olvasóközönség sorrendválasztása fordított volt (no meg utánuk más márkák is, 10 összesen). A teszteket 9-en végezték, a Gir's a magas ráfú kereke miatt ,,bukott'', a szelet nem szerette. A Wilier ,,tökéletes''.
Sajnos a Le Cycle http://www.lecycle.f...ire.php?num=388 nem túl bõbeszédû, ezért kellett ennyit írnom.

#3223
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a yeti erolteti ezt a sines megoldast, mert hisznek benne, ez az o "talalmanyuk" es mert van annyi kovetojuk amennyi vazat legyartanak. szerintem nem baj az ha egy kicsit mas dimenzioban gondolkodunk neha. nem mondom hogy ez a jovo, de talan kisul belole valami jo.

most, hogy a tag fix pontja megegyezik a kicsi link forgáspontjával, megkérdõjelezném, ez véletlen nem dw-link?....


de a DW linknel az also elem ket tengelye kozott van egy harmadik pont, es oda csatlakozik a tag.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3224
kõcsirke

kõcsirke

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 hozzászólás

Tulajdonképpen megcsinálták a SC/Intense VPP rendszerét alsó link helyett sínnel, mert sín nélkül nem is lenne bicikli. Az eddigi sínek is hihetetlen érzékenyek voltak a sárra, koszra, így ezt most már tényleg nem is értem. Egyet fordul a kerék, és tele a sín. Hogy mi a francért erõltetik?



nem azért, mert minden értelmes x forgáspontos rendszerért licenszdíjat kell fizetni? meg ugye innovatívnak is kéne látszani...

#3225
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Más linkrõl szedtem elõ, de így talán mûködik...

http://www.ridemonke...achmentid=98465


most, hogy a tag fix pontja megegyezik a kicsi link forgáspontjával, megkérdõjelezném, ez véletlen nem dw-link?....

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#3226
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
szerintem is szep

kepek a yeti proto dh-rol

http://www.littermag...-downhill-bike/
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3227
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
nekem nagyon tetszik

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3228
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

Más linkrõl szedtem elõ, de így talán mûködik...
...


Köszi!

Szép szerintem, de a felsõ csõ alján a hajlításnál elég sovánka:D

#3229
Grande

Grande

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.328 hozzászólás

Norco 2010:
http://www.pinkbike....am-dh-2010.html

kicsivel szebb mint a régi, szerintem

szerk: "az új Glory"-s link nekem nem megy, vagyis nézelõdtem az oldalon de sehol nemtalálom:(


Más linkrõl szedtem elõ, de így talán mûködik...

http://www.ridemonke...achmentid=98465

#3230
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Pont került az Iron Horse saga végére. A Dorel hétfõn, hivatalos aukción:D bevásárolt, és a Cannondale, GT, Mongoose és Schwinn mellé megszerezte a "vasalót" is, röpke 5,2 millió USD összegért.


#3231
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
Norco 2010:
http://www.pinkbike....am-dh-2010.html

kicsivel szebb mint a régi, szerintem

szerk: "az új Glory"-s link nekem nem megy, vagyis nézelõdtem az oldalon de sehol nemtalálom:(

#3232
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
az egy régi raven. nem is lesz új. bár én örülnék neki...

#3233
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Aki érti, mondja már meg;
http://www.velovert....-gamme-complete - lesz újra Raven, vagy ez csak egy egyedi darab?

#3234
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

Tulajdonképpen megcsinálták a SC/Intense VPP rendszerét alsó link helyett sínnel.


Nekem tetszik. A yeti tudja mit csin ál, szépek a varratok stb... Egyedül a felsõcsõ nyeregcsõ csatlakozás csúnya. A púp kell a lengõkar miatt, de az a levitt vég és az a kis toldás... Egy HF csõvel szépen meglehtne oldani. A fõforgáspont excenterrel állítható, masszív anyaggal körülvéve, szóval meg gyõzõ. A felf üggesztésrõl annyit, hogye elsõre a VPP jutott eszembe róla, az alsó lengõkart kicserélték egy Yetis csúszkára, ami akár jobb karakterisztikát is jelenthet, hiszen a VPP-hez nem tehetnek be hûdehosszú kart mert az növelné a gép hosszát, az ívenjárást, ami ugye nem jó. A közel függõleges sin hosszabb elmozdulást enged meg anélkül hogy nõne a lánvcilla hossz, így nagyobb szabadságot adva a gépészeknek a karakterisztikával való játékhoz és mivel nem függõleges, a rugóút végén általánosan fellépõ tengelytáv változást is lehet kompenzálni a sin dõlésszögével. Kapásból felmerül az, hogy a kerék majd jól televágja a zsírzógombkokkal karbantartható csúszkát és kikoptatják a szemcsék ezzel tönkretéve az. Emiatt megfordították a sint, így annak a hátlapja néz farkasszemet a sárral. Tehették volna a nyeregvázcsõre is közvetlenül, de akkor téynleg kapott volna rendesen, megspórolhattak volna egy kis súlyt. Na kíváncsi lennék milyen tömeggel fog kijönni a szekér.
Ennyit a saját összeesküvés elméletemrõl. Lehet cáfolni

#3235
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Tulajdonképpen megcsinálták a SC/Intense VPP rendszerét alsó link helyett sínnel, mert sín nélkül nem is lenne bicikli. Az eddigi sínek is hihetetlen érzékenyek voltak a sárra, koszra, így ezt most már tényleg nem is értem. Egyet fordul a kerék, és tele a sín. Hogy mi a francért erõltetik?

#3236
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
van benne sin

"All I know is that the rail is down on the back of the seatpost by the BB."

valosznuleg fuggolegesen a nyeregvazcso mogott. faszaul radobalja majd a sarat a kerek :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3237
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
http://www.littermag...ti-proto-teaser

#3238
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
nincs 975-ös újdonság szerintem 2010-re, vagyis én nem tudok róla
ez nem kincstári "süketelés" tényleg nem jött semmi a shimano-tól etéren. (amugy is már minden alkatrész embargó megszünt, tehát felesleges lenne süketelnem)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3239
cseresznye

cseresznye

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 759 hozzászólás

Az új Glory: http://www.bikextreme.it/

Nekem tetszik. És, ha tényleg annyit fogyott, amennyit ígérték, akkor egy nagyon jó kis dög.


Ez az alul 1.5 felül 1 1/8 os fejcsõ nagyon bután néz ki sztem
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.

#3240
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
en az uj Marzo villakra leszek kivancsi. elvileg fogyott mind jo sokat, meg atdolgoztak a csillapitast, hogy ujra a mozgasukrol legyenek hiresek. a 44 meg az 55 szeriaban a jobb villak levego helyett titan rugoval jonnek, hogy a suly maradjon, de a mozgas szebb legyen.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F