Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#2861
Írta 2009. december 12. - 11:20

Mikor sam Hill átment az IronHorse-tól a Specihez, nekem sem jöttek egybõl az eredmények....szokni azért kell
#2862
Írta 2009. december 11. - 17:36

Igen, DH-ban azért elég durva különbségek lehetnek mozgásban (egy forgáspont vs. FSR vagy VPP), meg súlyban is simán összejön 2 kg ide-oda a váztól és alkatrésztõl függõen, ami nagyon számít. Persze az elsõ 20-30 alatt tényleg mindegy, hogy milyen technika van.
#2863
Írta 2009. december 10. - 13:05

azért erre így nem kötnék fogadástde valljuk be, nincs is nagy különbség a vázak közt... ami alkatrészt ráaggatnak, azok úgyis tökéletes darabok, innentõl mindegy mi van a vázra/villára írva...
jó, merevfaru cc vázaknál igaz lehet, azt húsz éve kitalálták max az anyagon tudtak fejleszteni (bár a részfészek alá tolt vázaknak ott sincs sok köze a botban kaphatóhoz, max a feliratuk egyezik)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2864
Írta 2009. december 10. - 13:03

A Lapierre váz magában több mint 1 kg könnyeb.
A suly nemtudom menyire mérvadó ebben az ágban
A suly nemtudom menyire mérvadó ebben az ágban
#2865
Írta 2009. december 10. - 12:31

de valljuk be, nincs is nagy különbség a vázak közt... ami alkatrészt ráaggatnak, azok úgyis tökéletes darabok, innentõl mindegy mi van a vázra/villára írva...nem hiszem hogy az volt a donto szempont hogy milyen bringaval kell menni. a legjobbak azert a legjobbak mert mindegy mit adsz alajuk [ami nem tesco-bajk szinvonal] nyerni fognak.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2866
Írta 2009. december 10. - 12:12

nem hiszem hogy az volt a donto szempont hogy milyen bringaval kell menni. a legjobbak azert a legjobbak mert mindegy mit adsz alajuk [ami nem tesco-bajk szinvonal] nyerni fognak.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2867
Írta 2009. december 10. - 11:54

Akkor maradt volna a Yetinél vagy Sepckó

"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2868
Írta 2009. december 10. - 02:10

Ja kérem, a legjobb eredmények Egy jó bringán lehetségesek

#2869
Írta 2009. december 09. - 21:01

Sam Blenkinsop tovább áll a Yetitõl:
http://www.sicklines...s-on/#more-7116
2010-tõl a Lapierrenél:
http://www.pinkbike....ierre-2009.html
#2870
Írta 2009. december 05. - 22:55

#2871
Írta 2009. december 05. - 22:42

itt mindjárt a nyitóoldalonez a szabvány mit takar pontosan?
kis türelem és szines szélesvásznú,,, ennél jobban úgyse lehetne elmagyarázni-
http://www.syntace.com/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2872
Írta 2009. december 05. - 22:39

#2873
Írta 2009. december 04. - 20:01

Jó pár hónappal ezelõtt értekeztünk már egy sort a Syntace által kifejlesztett új hátsó agy szabvány (X-12) kapcsán. Igen örvendetes, hogy elég szép listát lehet összeállítani a különbözõ 2010-s enduro/AM gépekbõl, melyeknél megjelent ez az új fejlesztés, és igen komoly cégek álltak a szabvány mellé.
#2874
Írta 2009. december 04. - 14:57

#2875
Írta 2009. december 04. - 13:59

2010 BOS Deville enduro villa: http://www.rouler.co...le-enduro-fork/
http://www.bosmtb.co...evilpreviu.html
http://www.bosmtb.co...evilpreviu.html
#2876
Írta 2009. december 04. - 13:20

#2877
Írta 2009. november 27. - 18:50

#2878
Írta 2009. november 18. - 12:00

attól, hogy ez nem a megszokott a-heades stucni+kormány rendszer, attól még ugyanúgy kapcsolódik a vázhoz, csak nincs közbeiktatva a stucni,
lásd: felsõ villavállra rögzíthetõ stucni
a gyorsasági motorokon is ilyesmi megoldás van, csak nincs emelése a kormánynak, bár itt sem értem miért ilyen magas, mikor a tendencia szerint egyre alacsonyabban vannak a kormányok (legalábbis verseny DH-ban)...
lásd: felsõ villavállra rögzíthetõ stucni
a gyorsasági motorokon is ilyesmi megoldás van, csak nincs emelése a kormánynak, bár itt sem értem miért ilyen magas, mikor a tendencia szerint egyre alacsonyabban vannak a kormányok (legalábbis verseny DH-ban)...
#2879
Írta 2009. november 17. - 21:24

DE!
HOGY MARAD EZ A VÁZBAN, KÉREMSZÉPEN??
hülye szögbõl fotózták, de ha jobban megnézed a képet, látszik, hogy ugyanúgy, mint a többi.
edit
koca megelõztél....
#2880
Írta 2009. november 17. - 21:20

DE!
HOGY MARAD EZ A VÁZBAN, KÉREMSZÉPEN??
ez jogos

mert valahogy tényleg be kell tenni a vázba
