Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#2621
Írta 2010. március 10. - 19:07

bocs a kukacoskodásért, de gondolom ez polimer mátrixú kompozit, azaz mesterséges polimer, ami viszont "mûanyag" - mûszaki anyag
De aki kiad ennyit egy felniért, hát nemtudom beszámítható-e.
De aki kiad ennyit egy felniért, hát nemtudom beszámítható-e.
#2622
Írta 2010. március 10. - 17:29

szerintem mar egy jo ideje teszteltek ezt a felnit versenyzok [matrica nelkul] mielott kihoztak forgalomba is. azert nem hulyek azok a sracok ott a DT Swissnel.
es a karbon nem muanyag.
tényleg, ezekre nem is gondoltam!
#2623
Írta 2010. március 10. - 17:09

Majd most májusban Mariborban úgyis kiderül hogy bírja a karbon, Peatéknek kell e körönként cserélni a kerekeket:D
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#2624
Írta 2010. március 10. - 13:53

szerintem mar egy jo ideje teszteltek ezt a felnit versenyzok [matrica nelkul] mielott kihoztak forgalomba is. azert nem hulyek azok a sracok ott a DT Swissnel.
es a karbon nem muanyag.
es a karbon nem muanyag.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2625
Írta 2010. március 10. - 11:20

lehet, hogy a normál használatot jobban bírja, de a felütést, a külsõ lefordulását hogy tolerálja? ennél az xc-am DT-nél még hagyján, de pl. az edge felnivel dh-znak. úgyis odaveri egyszer, nem reped el, nem pattan le a pereme?
#2626
Írta 2010. március 10. - 07:23

Biztos jó amugy, elfogadnám én is....de azt vajon komolyan gondolták, hogy ezt valaki ki is fizeti? 
1db felni árán kijön egy szett SLR

1db felni árán kijön egy szett SLR
#2627
Írta 2010. március 10. - 01:34

a karbon erosebb mint az aluminium, ne felejtsetek. egy 400grammos alu felni nem bir annyit mint ez
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2628
Írta 2010. március 09. - 23:54

#2629
Írta 2010. március 09. - 23:48

Az én elvileg 405 grammos felnim nem hogy a tizede, de még huszada sem volt:D
#2630
Írta 2010. március 09. - 23:27

#2631
Írta 2010. március 09. - 22:39

Vannak nagyon tetszetõs db-ok a handmade show kínálatában!
Kicsit örülök, mert sokkal több ("kényszeres") szíjhajtásos megoldásra számítottam, volt helyette Di2 dögivel.
Az nagyon tetszett, hogy ha csak ezeket a képeket láttam volna életemben, el se tudnám képzelni, hogy Chris King-en kívül más is gyárt kormánycsapágyat! XD
Kicsit örülök, mert sokkal több ("kényszeres") szíjhajtásos megoldásra számítottam, volt helyette Di2 dögivel.
Az nagyon tetszett, hogy ha csak ezeket a képeket láttam volna életemben, el se tudnám képzelni, hogy Chris King-en kívül más is gyárt kormánycsapágyat! XD
#2632
Írta 2010. március 04. - 20:15

A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#2633
Írta 2010. március 01. - 12:05

North American Handmade Bicycle Show 2010:
kissé ironikusnak érzem, hogy az idei nahbs fõszponzora a shimano
#2634
Írta 2010. március 01. - 11:50

North American Handmade Bicycle Show 2010: http://www.cyclingne...w-2010-part-one
http://www.cyclingne...w-2010-part-two
http://www.cyclingne...2010-part-three
itt meg a cervelo test team-rõl néhány kép: http://www.cyclingne...ting-in-belgium
http://www.cyclingne...w-2010-part-two
http://www.cyclingne...2010-part-three
itt meg a cervelo test team-rõl néhány kép: http://www.cyclingne...ting-in-belgium
#2635
Írta 2010. február 26. - 12:06

uj tulajdonosa van a Saracen-nek, egybol jonnek is az uj modellek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2636
Írta 2010. február 25. - 07:45

#2637
Írta 2010. február 24. - 12:44

elsõ kémfotók a levegõs 2,75kg-os Fox 40 lelkérõl:
Dual Air lesz?
Negatív kamrát hogy fújod? Alulról, vagy RS módon kiegyenlít?
#2638
Írta 2010. február 23. - 23:14

Nem vagyok egy carbon szakértõ, de nézem ezt: http://www.bike-magazin.de/?p=3065 a rugót, meg a forgáspont nélküli, könnyített csomópontos össztelósokat - és itt nagyon kíváncsi vagyok tam tapasztalataira a Yeti-vel kapcsolatban - és felmerül bennem a következõ:
A szálakat összetartó kötõanyag - epoxi és mindenféle adalékolt változatai (UV stabilizálók, lágyítók, rugalmasítók....) - nem fárad/öregszik-e el viszonylag rövid idõ alatt, és repedezik meg, majd pereg ki? Azért mégis csak extrém hajtogatásnak vannak kitéve!
A szálakat összetartó kötõanyag - epoxi és mindenféle adalékolt változatai (UV stabilizálók, lágyítók, rugalmasítók....) - nem fárad/öregszik-e el viszonylag rövid idõ alatt, és repedezik meg, majd pereg ki? Azért mégis csak extrém hajtogatásnak vannak kitéve!
#2639
Írta 2010. február 23. - 22:47

elsõ kémfotók a levegõs 2,75kg-os Fox 40 lelkérõl:



fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2640
Írta 2010. február 23. - 18:25

Foxék is készülnek valamire:
Szimplaváll,Talas,180mm:
http://is.pinkbike.c...bpic4633481.jpg
http://is.pinkbike.c...bpic4632713.jpg
Szimplaváll,Talas,180mm:
http://is.pinkbike.c...bpic4633481.jpg
http://is.pinkbike.c...bpic4632713.jpg