talán rosszul fogalmaztam. a kérdésem nem általában a DT cuccok minõségére vonatkozott, tudjuk, hogy azzal nincsen baj (bár láttunk már agyontesztelt mavic kerekeket is visszahívni), azt is sejtettem, hogy a karbon nem mûanyag. én abban nem vagyok biztos, hogy jó ötlet-e karbon kompozitból készült felnivel durvulni. az alu felni elfárad, vagy szétütöd, és kicseréled. a karbon meg inkább törik, általában. ha egy profi nagyot esik vele, vagy ha belerak X kilómétert, inkább lecserélik a karbon kormányát, nehogy menet közben adja meg magát. ha felütöd az alu felnidet, még lejöhetsz vele, ha le nem ereszt a kerék, de a karbon mit csinál? mert nem fog maradandóan elhajlani, az tuti. és minden felnit oda lehet verni, akármibõl van.
a külsõ lefordulását sem úgy értem, hogy nem tart jól a perem. arra gondolok, mikor mondjuk kicsi a nyomás, ezért "elúszik" a kerék egy éles kanyarban és leér a felni széle, rossz esetben sziklás terepen.
szóvel biztosan marha erõs a DT, meg az EDGE, de máshogy, mint az alu.