Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#1961
Posted 2010. July 11. - 01:37
a reign eleje meg úgy emlékeztet valamire. mintha már láttam volna ilesmi felsõcsõ/nyeregcsõ csatlakozást
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1962
Posted 2010. July 11. - 01:29
sõt, a trance is tetszik.
furi
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1963
Posted 2010. July 10. - 22:35
#1964
Posted 2010. July 10. - 15:20
#1965
Posted 2010. July 10. - 15:07
De igen, kizárólag a márkák bûvöletében élõ amerikaiaknak létrehozott emblémák.A Toyota annyira nem jó példa(Lexus, Scion)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1966
Posted 2010. July 10. - 12:40
Szerintem az anthemek szépek, a másik kettõ nem.
Egyetértek. Az utolsó kettõ alsócsöve szerintem nagyon hülyén néz ki.
#1967
Posted 2010. July 10. - 11:55
Szerintem az anthemek szépek, a másik kettõ nem.Egyre rondábbak a Giant-ek fejlesztés meg semmi
A rendszer jó, akkor minek fejleszteni, elég csak a dizájnon változtatni. Ott van példának a specialized az innovációs mániájukkal, õk sem változatattak az epicen hosszú éveken keresztül.
A sebesség mindent megold.
#1968
Posted 2010. July 10. - 11:30
Ami valójában azt jelenti, hogy volt pénze és megvette az ipar néhány meghatározó cégét (Sachs, Truvativ, Avid, Rock Shox, Zipp), azokkal együtt a sok mérnököt, szabadalmakat, gyárakat. Az amerikai módszer szerint mindent felvásárolnak és azokkal lefedik a piacot (General Motors), a japánok mindent saját házon belül építenek ki, egy márkanéven (Toyota).
A Toyota annyira nem jó példa(Lexus, Scion)
Egyre rondábbak a Giant-ek fejlesztés meg semmi
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#1969
Posted 2010. July 10. - 07:06
Giant Anthem X 2011
Giant Anthem X 29 2011
Giant Trance X 2011
Giant Reign 2011
#1970
Posted 2010. July 09. - 12:12
#1971
Posted 2010. July 09. - 11:02
az, hogy hogy vált, hogy fog a fék, hogy gurulnak az agyak, mennyire merev a hajtókar, az mind semmit nem ér, mert nem rejtett a bowdenezés.
a hajtókar tengelyrögzülés "jobbságát" sem tudom mire alapozod, max. szimpatikusságra
a felszerelésben valóban egyszerûbb a campa rendszere, de mutattok nekem valamit, ami bizonyítja, hogy tartósabb, vagy erõsebb? könnyebbnek biztos nem könnyebb, sõt. a Hirt-kapcsolat jóval nehezebb, mint a sima tengely.
ne csak dobálózzatok össze-vissza, hanem támasszátok alá tényekkel.
plusz ha már technological advantage : shimano Di2
nem látom be, hogy hogy lenne hátrányban az a cég, aki nagy szériában képes elektromos váltást a piacra dobni
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1972
Posted 2010. July 09. - 00:21
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1973
Posted 2010. July 08. - 22:02
A continak eddig sem a mintázatval volt gond, hanem az alapanyagával, kemény anyagból van és ezért a kemény talajon nem tart jól mert elcsúszik a bütyök, a raceking a kivétel, mert ott az alcsony sûrû bütykök képesek megkapaszkodni. A puhább keveréket szinte mindenki szereti a contiból, de az meg iszonyat gyorsan kopik. Szóval az új minta nem fog sokat változtatni. Elég sok embert ismerek, aki szerint a RK az etalon hátsó gumi, szinte minden körülmény között jó.
Egyébként én elõl conti MK-t, hátul michelin xcr dry 2-t használok (a fórumon nem szeretett márkák ), mindkettõt ust-ben és nagyon jól elvagyok velük. De egyébként sem a gumin múlik az egész hanem a bringáson.
mondjuk én eleve csak a "dobozos" verziókban gondolkodtam. de eddig csak a rubber queen jöttt be mintára.
a többi meg persze, valószinû én is egy garnitura ust rr/nn párost fogok használni ha lesz montim. csak volt olyan idõ amikor az volt a betegségem - és még megtehttem- hogy gyûjtöttem a külsõket. tudod ki cipõket, ki bélyeget , ki gumit
azt ezek a minták meg teccenek.
treknek mért jó hogy a scott spark, merida96 és még ki tudja hány majnem egyforma fulli után õ is kijön egy ugyanilyennel ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1974
Posted 2010. July 08. - 20:59
asszem én még ritkán neveztem a conti termékeit guminak, de ez az x-king nevezetû szutykuk, meg az új montian king határozottan biztató képet fest. bár aki eddig szerette a mk-t az újat nem fogja.
A continak eddig sem a mintázatval volt gond, hanem az alapanyagával, kemény anyagból van és ezért a kemény talajon nem tart jól mert elcsúszik a bütyök, a raceking a kivétel, mert ott az alcsony sûrû bütykök képesek megkapaszkodni. A puhább keveréket szinte mindenki szereti a contiból, de az meg iszonyat gyorsan kopik. Szóval az új minta nem fog sokat változtatni. Elég sok embert ismerek, aki szerint a RK az etalon hátsó gumi, szinte minden körülmény között jó.
Egyébként én elõl conti MK-t, hátul michelin xcr dry 2-t használok (a fórumon nem szeretett márkák ), mindkettõt ust-ben és nagyon jól elvagyok velük. De egyébként sem a gumin múlik az egész hanem a bringáson.
A sebesség mindent megold.
#1975
Posted 2010. July 08. - 20:27
#1976
Posted 2010. July 08. - 18:55
#1977
Posted 2010. July 08. - 17:56
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1978
Posted 2010. July 08. - 17:46
Továbbra is ugyanazoktól a gyártóktól jönnek a cuccok, mint eddig, csak többet hallani mostanában a Sramról az elmúlt pár évben országútis berkekben. Ha majd tömegesen fogják használni a Di2 rendszerû szetteket, akkor lesz érdemes megvizsgálni, hogy mi újság van piacszegmentáció terén.
#1979
Posted 2010. July 08. - 17:04
#1980
Posted 2010. July 08. - 16:56
Ami valójában azt jelenti, hogy volt pénze és megvette az ipar néhány meghatározó cégét (Sachs, Truvativ, Avid, Rock Shox, Zipp), azokkal együtt a sok mérnököt, szabadalmakat, gyárakat. Az amerikai módszer szerint mindent felvásárolnak és azokkal lefedik a piacot (General Motors), a japánok mindent saját házon belül építenek ki, egy márkanéven (Toyota).
jah, de ezeket megvehette volna a shimano is. nem is értem, hogy miért nem mozdultak.