Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#1241
Posted 2011. April 14. - 16:10
#1242
Posted 2011. April 14. - 16:02
#1243
Posted 2011. April 14. - 16:00
azért akkora nagy különbség nincs.
sram igazi elõnye hogy nem kell 4-500 km-enként állítgatni.
A shimanot sem jó bovdenekkel. Egyébként az állítgatás egy nagyon bonyolult és hosszadalmas mûvelet...
A sebesség mindent megold.
#1244
Posted 2011. April 14. - 15:54
sram igazi elõnye hogy nem kell 4-500 km-enként állítgatni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1245
Posted 2011. April 14. - 15:26
#1246
Posted 2011. April 14. - 15:16
vált is rendesen, csak nem csapkod a kanálEz mire lesz jó? vagy hogy mûködik? Váltani nem tudsz, de tartja aláncot?
egy dolog miatt kell kikapcsolni: hogy ki tudd venni a kereket.
szerintem k*rva nagy királyság ha lesz váltós montim ismét, akkor ilyen váltó lesz rajta
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1247
Posted 2011. April 14. - 14:50
Szerintem egész egyszerûen feszítesz a gombbal egyet a rugón.
#1248
Posted 2011. April 14. - 14:24
Én nem a melegedés miatt hanem azért, mert nemes egyszerûséggel a 2db 160-as tárcsa nem lassít le elég gyoran. Biztos nagy a seggem.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1249
Posted 2011. April 14. - 14:23
fura dolog: az új XTR hátsóváltót senki nem jegyzi meg? kellene egy videó róla, de a lényeg az, hogy ha bekapcsolod a sárga bizbaszt, akkor nem csapkod a kanál elõre-hátra
Ez mire lesz jó? vagy hogy mûködik? Váltani nem tudsz, de tartja aláncot?
#1250
Posted 2011. April 14. - 14:18
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1251
Posted 2011. April 14. - 13:45
fura dolog: az új XTR hátsóváltót senki nem jegyzi meg? kellene egy videó róla, de a lényeg az, hogy ha bekapcsolod a sárga bizbaszt, akkor nem csapkod a kanál elõre-hátra
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1252
Posted 2011. April 14. - 13:39
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1253
Posted 2011. April 14. - 12:39
Epyc: hasonló a helyzet itt is. Még kevés igazi, megbízható adat kering arról, hogy tényleg igaz az, amit a Shimano állít. Náluk meg ugye pár év alatt ezer százalékos javulások is összejönnek ilyen-olyan alkatrészeknél. Azt nem kétlem, hogy jobban hûl a rendszer, a kérdés valóban csak az, hogy észrevehetõen jobb-e. Mindenesetre nekem a hagyományos megoldású Sainttel se volt soha semmilyen melegedési bajom.
#1254
Posted 2011. April 14. - 12:05
Ha megoldanák azt is, hogy a váltókarok ne csak jobbra-balra, hanem föl le is mozgathatóak legyenek...
Meg fogják és ezt fogjuk kifizetni a 2013-as modellekben Valahogy azokat is el kell majd adni
De ez a fekete XT szett büntet nagyon! Már gondolatban ki is cseréltem az Enduro-n a hajtást, a féket és a váltás egy részét
Apropó, annak a hûtõbordának a féknyergen (ha fotókból jól veszem ki, akkor talán a fékpofához csatlakozik?) van a gyakorlatban is értelme?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1255
Posted 2011. April 14. - 10:46
#1256
Posted 2011. April 14. - 09:44
És akkor itt a jövõ, amire a DH-ban, meg az 1x10-ben már nagyon sokan vártak. Könnyebb (kisebb lánckerekek elöl-hátul, kisebb rockring és terelõ), egyszerûbb, és sokkal nagyobb helyet biztosít a középrész alatt.
A Hope is ugyanezt fejleszti, (és az az érzésem, hogy Japánban is kísérleteznek már vele), tehát 2013-ra szinte biztos, hogy lesz szériaérett 9-21/36/akármennyi lánckeréksor.
DT Swiss' 7 Speed Downhill Hub - Sea Otter - Pinkbike.com
Ez biztos jó? Nem vagyok DH-s, de a 9-esen már van rendesen ellenállása a láncnak és a váltás minõsége is sokat romlik.
A sebesség mindent megold.
#1257
Posted 2011. April 14. - 08:29
Ha megoldanák azt is, hogy a váltókarok ne csak jobbra-balra, hanem föl le is mozgathatóak legyenek, akkor látnám értelmét, de az ekkora függetlenség meg értelmetlenné tenné az integrálást. Mindenesetre jó, hogy õk is hagyják, hogy a felhasználó dönthesse el, mit választ.
#1258
Posted 2011. April 14. - 08:26
Fura, pont most van nálam egy olyan gép, amin együtt van a kettõ, és nagyon nem tetszik. Vagy a fékkar áll ideális szögben, vagy a váltókar. Ezek szerint nem mindenkinek jön be a mindent-minndennel integráljunk elv.
Hmmm... errõl azért lesz cikk gondolom
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1259
Posted 2011. April 14. - 08:22
#1260
Posted 2011. April 14. - 08:14
Vajon az új szériában lesz E-type-os elsõ váltó is?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"