Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9164 replies to this topic

#8861
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
most, hogy elolvastam [ az RP23-at] mar latom, hogy mi baromsagot ossze birtak hozni.

szal kb annyit irnak, hogy nem volt jo a RP3, mert sok felhasznalonak zavaro volt a 3 allas, es nem tudtak, hogy melyik micsoda. Ezert most nem 3 allas van, hanem csak 2, light es firm. [marmint ProPedal] es itt jon a csavar, amikor elvesztettem a fonalat, hogy van egy extra tekero a kar felett, aminek van 3 tovabbi allasba forgatni, de csak ha a akar firm allasba van forditva. Ezert ez egyszerubb, mint az elozo, ami tul bonyolult volt. aha. :wtf:

meg meg annyi, hogy ezek csak az kis sebessegu csillit allitjak, meg ugy altalaban fejlesztettek rajta valamit, amitol jobb lett.

marketingduma-irasbol meg lenne mit tanulniuk.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8862
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts


Fox 07 volt mar? avagy the return of the vanilia R tag. [FONT=Fixedsys]http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=1950

mi értelme van egy 14 cm-t mozgó cc/am telónak ? bár már a 13 centire húzást sem értettem.....

valaki aki bírja a nyelvet értelmezné hogy az rp23 miben lesz több az rp 3 -nál ? köszi :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8863
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
a legjobb a Glory lenne egy g-boxxal :) mert ott mar talan lenne is neki hely. marmint hogy a tag is meg a gboxx is kelloen alacsonyan legyen. Mondjuk probalkozik a GT is a IT-1 el, de annak meg eleg kilometeres lancvillaja van.

Fox 07 volt mar? avagy the return of the vanilia R tag. http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=1950
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8864
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts

mondjuk akkor lenne tényleg tökéletes, ha sikerülne egy giant dh vázba integrálni.
az a felfüggesztés majdnem tökéletes (mint a motoroknál is van, egy lengõkar, himbával megtámasztva) plusz a g-boxx és a forgásponton átvezetett lánc.
a 165-ös hátsóagyat lehetne szimmetrikusra fûzni.
maga lenne az álom....


Jah, ez igy mar nekem is tetszene :)

"FSR?
(ámbár akkor változik a távolság a melsõ és hátsó lánckerék közt, tehát valóban 1kar + floater a megoldás (mondjuk a rugóstagot tehetnék valahogy lentebb))"

Demo8 ? ;)

A ket lanckerek kozti tavolsag csak azoknal a vazaknal nem valtozik, ahol a lancvillan van a hatso agy, es a monoblokk korul a lancvilla forgaspontja.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#8865
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
mondjuk akkor lenne tényleg tökéletes, ha sikerülne egy giant dh vázba integrálni.
az a felfüggesztés majdnem tökéletes (mint a motoroknál is van, egy lengõkar, himbával megtámasztva) plusz a g-boxx és a forgásponton átvezetett lánc.
a 165-ös hátsóagyat lehetne szimmetrikusra fûzni.
maga lenne az álom....

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8866
zsolo

zsolo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,627 posts

oké, de azt igazából csak a floater oldja meg teljesen, felfüggesztési rendszer nem...

FSR?
(ámbár akkor változik a távolság a melsõ és hátsó lánckerék közt, tehát valóban 1kar + floater a megoldás (mondjuk a rugóstagot tehetnék valahogy lentebb))

#8867
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Elõször nekem is ez jutott eszembe (majdnem be is írtam) de aztán rájöttem, hogy van ám fékezés is...

oké, de azt igazából csak a floater oldja meg teljesen, felfüggesztési rendszer nem...
szóval egy g-boxx floaterrel szerintem tökéletes lenne.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8868
zsolo

zsolo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,627 posts

mivela lánc nem befolyásolja a rugózást, mint a többi egyforgáspontosnál, ez azért kicsit más karakterisztikával mozog, mint egy bullit...

Elõször nekem is ez jutott eszembe (majdnem be is írtam) de aztán rájöttem, hogy van ám fékezés is...

#8869
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
mivela lánc nem befolyásolja a rugózást, mint a többi egyforgáspontosnál, ez azért kicsit más karakterisztikával mozog, mint egy bullit...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8870
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
En jelen esetben arra gondoltam, hogy nem a forgaspontokra es a mozgas rendszerre figyelnek, hanem csak ara a nyamvadt g-boxx kozepreszre. Ezaltal megvannak azok az elonyok, amik a g-boxx miatt vannak, viszont elhanyagoljak a legfontosabb dolgot, a mozgast.
Majd ha mind a kettot rendesen meg tudjak csinalni, akkor szulethet egy kituno vaz.

Amugy ha mar G-boxx, akkor a Nicolai TST EVO 5.0 szerintem a jelenlegi legjobb.
Ami igeretes lehet meg, az ha jol emlekszem az Ellsworth.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#8871
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
off, de pocok egyszer ki kene probalnod egy orange 224et.

meg ugy altalaban is szerintem nem jobb vagy rosszabb a 4forgaspontos mint az 1, csak masabb. mind2bol ki lehet hozni valami iszonyat jot is, meg egy hatar fost is. csak akarni kell.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8872
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,030 posts
hopp megelõztek. akkor bocs
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#8873
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,030 posts
ez a Suntour G-Boxx szerüsége?

én nem nagyon értek hozzá
azt iryák szerintük ez a jövõ...
http://www.srsuntour...il&pid=48&sno=2

i
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#8874
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
ezek nem egyfrogaspontosak.
ha nagyon egysszerusitunk akkor igen.
de hat akkor minek koltunk ennyit rajuk hiszen ezek csak kerekparok.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8875
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Engem az bosszant, hogy a G-Boxx melle nem tud egyik gyarto sem rendes felfuggesztes rendszert tenni.
Mindegyik egyforgaspontos mint az oskorban.
G-Boxx -os bullit nem kell... :)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#8876
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
csak a képet akartam, meg hogy g-boxx rulez :)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8877
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
ami most kesz van iras szerint 9 fokozatu
de tervben van a 16 ami nem sokkal nehezebb, mint az xt szett az mar bringasoknak valo
de mikorra az kerdeses.
amugy hajra!

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8878
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

szerintem ezt akartad
http://www.srsuntour...=news&type=news

Remélem lesz is belõle valami és nem csak a lejtõs vonalnak tervezik.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8879
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts

Igen? Miért a Saint az nem Shimano?
Úgy gondolták a többiek, hogy ha kedve szottyanna feltenni pl. egy Formula féket –merthogy az könnyebb -, akkor mondaná a Velotrade, hogy NEM! Tehát ebbõl következik, hogy akitõl kapja/kapják a pénzt, az mondja meg, hogy mivel megy. A lényeg, hogy az õ termékeit használja. Te adnál úgy pénzt valakinek, hogy az nem Téged reklámoz? Szerintem Te sem, ahogy szinte senki.

Egy múltkori BikeMag-ben meg talán Buruczki, vagy Parti Andris nyilatkozta, hogy ment már mindenféle váltókarral szerelt bicajjal, szóval amit alá tettek.
Bár ezt lehet, hogy csak álmodtam valahol :)


Én azt mondtam, hogy a támogatón belül szabadon választhat ízlése szerint...

#8880
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts


pedig ha valaki rájönne, hogy plusz 50 grammal (agy + villaszár) mennyivel merevebbé lehetne tenni a sid-et pölö, akkor nagyobb lenne rá a kereslet.


túl jó lenne, azt meg nem szeretik a gyártók :)