Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8861
Posted 2006. April 23. - 17:09
szal kb annyit irnak, hogy nem volt jo a RP3, mert sok felhasznalonak zavaro volt a 3 allas, es nem tudtak, hogy melyik micsoda. Ezert most nem 3 allas van, hanem csak 2, light es firm. [marmint ProPedal] es itt jon a csavar, amikor elvesztettem a fonalat, hogy van egy extra tekero a kar felett, aminek van 3 tovabbi allasba forgatni, de csak ha a akar firm allasba van forditva. Ezert ez egyszerubb, mint az elozo, ami tul bonyolult volt. aha. :wtf:
meg meg annyi, hogy ezek csak az kis sebessegu csillit allitjak, meg ugy altalaban fejlesztettek rajta valamit, amitol jobb lett.
marketingduma-irasbol meg lenne mit tanulniuk.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8862
Posted 2006. April 23. - 17:01
mi értelme van egy 14 cm-t mozgó cc/am telónak ? bár már a 13 centire húzást sem értettem.....
Fox 07 volt mar? avagy the return of the vanilia R tag. [FONT=Fixedsys]http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=1950
valaki aki bírja a nyelvet értelmezné hogy az rp23 miben lesz több az rp 3 -nál ? köszi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8863
Posted 2006. April 23. - 16:47
Fox 07 volt mar? avagy the return of the vanilia R tag. http://www.singletrackworld.com/article.php?sid=1950
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8864
Posted 2006. April 20. - 22:27
mondjuk akkor lenne tényleg tökéletes, ha sikerülne egy giant dh vázba integrálni.
az a felfüggesztés majdnem tökéletes (mint a motoroknál is van, egy lengõkar, himbával megtámasztva) plusz a g-boxx és a forgásponton átvezetett lánc.
a 165-ös hátsóagyat lehetne szimmetrikusra fûzni.
maga lenne az álom....
Jah, ez igy mar nekem is tetszene
"FSR?
(ámbár akkor változik a távolság a melsõ és hátsó lánckerék közt, tehát valóban 1kar + floater a megoldás (mondjuk a rugóstagot tehetnék valahogy lentebb))"
Demo8 ?
A ket lanckerek kozti tavolsag csak azoknal a vazaknal nem valtozik, ahol a lancvillan van a hatso agy, es a monoblokk korul a lancvilla forgaspontja.
I`m as fast as nobody!
#8865
Posted 2006. April 20. - 22:07
az a felfüggesztés majdnem tökéletes (mint a motoroknál is van, egy lengõkar, himbával megtámasztva) plusz a g-boxx és a forgásponton átvezetett lánc.
a 165-ös hátsóagyat lehetne szimmetrikusra fûzni.
maga lenne az álom....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8866
Posted 2006. April 20. - 21:43
FSR?oké, de azt igazából csak a floater oldja meg teljesen, felfüggesztési rendszer nem...
(ámbár akkor változik a távolság a melsõ és hátsó lánckerék közt, tehát valóban 1kar + floater a megoldás (mondjuk a rugóstagot tehetnék valahogy lentebb))
#8867
Posted 2006. April 20. - 21:35
oké, de azt igazából csak a floater oldja meg teljesen, felfüggesztési rendszer nem...Elõször nekem is ez jutott eszembe (majdnem be is írtam) de aztán rájöttem, hogy van ám fékezés is...
szóval egy g-boxx floaterrel szerintem tökéletes lenne.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8868
Posted 2006. April 20. - 21:25
Elõször nekem is ez jutott eszembe (majdnem be is írtam) de aztán rájöttem, hogy van ám fékezés is...mivela lánc nem befolyásolja a rugózást, mint a többi egyforgáspontosnál, ez azért kicsit más karakterisztikával mozog, mint egy bullit...
#8869
Posted 2006. April 20. - 21:13
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8870
Posted 2006. April 20. - 16:27
Majd ha mind a kettot rendesen meg tudjak csinalni, akkor szulethet egy kituno vaz.
Amugy ha mar G-boxx, akkor a Nicolai TST EVO 5.0 szerintem a jelenlegi legjobb.
Ami igeretes lehet meg, az ha jol emlekszem az Ellsworth.
I`m as fast as nobody!
#8871
Posted 2006. April 20. - 15:17
meg ugy altalaban is szerintem nem jobb vagy rosszabb a 4forgaspontos mint az 1, csak masabb. mind2bol ki lehet hozni valami iszonyat jot is, meg egy hatar fost is. csak akarni kell.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8872
Posted 2006. April 20. - 13:46
#8873
Posted 2006. April 20. - 13:44
én nem nagyon értek hozzá
azt iryák szerintük ez a jövõ...
http://www.srsuntour...il&pid=48&sno=2
i
#8874
Posted 2006. April 20. - 12:57
ha nagyon egysszerusitunk akkor igen.
de hat akkor minek koltunk ennyit rajuk hiszen ezek csak kerekparok.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8875
Posted 2006. April 20. - 12:11
Mindegyik egyforgaspontos mint az oskorban.
G-Boxx -os bullit nem kell...
I`m as fast as nobody!
#8876
Posted 2006. April 20. - 00:42
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8877
Posted 2006. April 19. - 17:35
de tervben van a 16 ami nem sokkal nehezebb, mint az xt szett az mar bringasoknak valo
de mikorra az kerdeses.
amugy hajra!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8878
Posted 2006. April 19. - 15:05
Remélem lesz is belõle valami és nem csak a lejtõs vonalnak tervezik.szerintem ezt akartad
http://www.srsuntour...=news&type=news
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8879
Posted 2006. April 19. - 14:43
Igen? Miért a Saint az nem Shimano?
Úgy gondolták a többiek, hogy ha kedve szottyanna feltenni pl. egy Formula féket –merthogy az könnyebb -, akkor mondaná a Velotrade, hogy NEM! Tehát ebbõl következik, hogy akitõl kapja/kapják a pénzt, az mondja meg, hogy mivel megy. A lényeg, hogy az õ termékeit használja. Te adnál úgy pénzt valakinek, hogy az nem Téged reklámoz? Szerintem Te sem, ahogy szinte senki.
Egy múltkori BikeMag-ben meg talán Buruczki, vagy Parti Andris nyilatkozta, hogy ment már mindenféle váltókarral szerelt bicajjal, szóval amit alá tettek.
Bár ezt lehet, hogy csak álmodtam valahol
Én azt mondtam, hogy a támogatón belül szabadon választhat ízlése szerint...
#8880
Posted 2006. April 19. - 11:50
pedig ha valaki rájönne, hogy plusz 50 grammal (agy + villaszár) mennyivel merevebbé lehetne tenni a sid-et pölö, akkor nagyobb lenne rá a kereslet.
túl jó lenne, azt meg nem szeretik a gyártók