Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8741
Posted 2006. June 01. - 21:14
miert ez az x-esedes?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8742
Posted 2006. June 01. - 21:10
ez most márkafüggetlen vélemény volt, pusztán esztétikai véleményt alkottam. abban nem kételkedem, hogy pölö ez a hajtókar a legjobb a földön, ami perpill kapható, ez mindig is igy volt. csak randa. az utolsó szép xtr-t nyugdijazta az elõzõ modell.Rólad köztudott, antiS vagy, így a márka tekintetében a véleményedre nem adunk.
vannak amugy szép sh!mano szettek, mint például a '99 óta gyárott xt ami csodaszép.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8743
Posted 2006. June 01. - 21:06
Rólad köztudott, antiS vagy, így a márka tekintetében a véleményedre nem adunk.én nem vagyok elájulva tõle, szerintem randa.
egyedül az elsõváltó tetszik igazából meg a váltókarról nem tudtam eldönteni hogy ez a szebb vagy az x.0-é, a többire van szebb alternativa. féktárcsára pölö hope, hátsóváltóra x.0 blackbox fékre az uj juicy ultimate, hajtókarra a karbon truvativ...
#8744
Posted 2006. June 01. - 21:00
egyedül az elsõváltó tetszik igazából meg a váltókarról nem tudtam eldönteni hogy ez a szebb vagy az x.0-é, a többire van szebb alternativa. féktárcsára pölö hope, hátsóváltóra x.0 blackbox fékre az uj juicy ultimate, hajtókarra a karbon truvativ...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8745
Posted 2006. June 01. - 20:16
De sztem elég randák lettek a váltó/fékváltókarok.....
#8746
Posted 2006. June 01. - 19:30
#8747
Posted 2006. June 01. - 19:28
#8748
Posted 2006. June 01. - 19:24
a nagy tárcsa olyan mintha fél kiló anyagból lenne
a nagyobbik tárcsa 180-as és a kicsi 160-as? vagy 160 és 140 az átmérõjük?
nekem egy tárcsafék kell, dual-controllal. meg elsõ váltó, esetleg hátsó
majd valaki kibaszásból megvehetné nekem!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8750
Posted 2006. June 01. - 17:42
a nagy tárcsa olyan mintha fél kiló anyagból lenne
#8751
Posted 2006. June 01. - 17:14
#8752
Posted 2006. June 01. - 16:08
Nekem a htso valto es a fektarcsa tetszik meg nagyon.
I`m as fast as nobody!
#8753
Posted 2006. June 01. - 16:03
nu xtr: csak en gondolom hogy az az 5karos fektarcsa baromi szexi?
nem . szépnek szép, gondolom rossz sem lesz , már csak egy nem tetszik: az ára. lehet, hogy elkezdek spórolni. még ma. a súlyban igazad van, lehet, hogy ki kell majd hevernem egyszer a dual control okozta látványt. alig várom, hogy azt a rondaságot nézegethessem
#8754
Posted 2006. June 01. - 15:56
nu xtr: csak en gondolom hogy az az 5karos fektarcsa baromi szexi? :love1: kis csini fekmunkahengerrel egyutt. Bar gondolom a nemetek az alpokban ezt is szetfozik majd
csak az a bajom, hogy ha vennek ilyet [nem tul nagy baj, mivel nem fogok] akkor mar vennem a fekkart is meg a valtokart is. Node akkor ott a sulyban valamivel biztosan jobb fekvaltokar, ami viszont naggyon nem tetszik. kar erte. igy marad az x.o trigger a x.o valtoval :matrix:
a vefekkar viszont kb 98%-ban ugyanaz, mint ami 96ban kijott. nem elavult, idotallo!
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8755
Posted 2006. June 01. - 15:29
#8756
Posted 2006. June 01. - 15:16
http://terrengsykkel...ull/FD-M970.jpg
http://terrengsykkel...ll/FD-M970E.jpg
http://terrengsykkel...ull/FD-M971.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8757
Posted 2006. June 01. - 14:24
http://www.leichtbau...urbel_final.jpg
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8758
Posted 2006. May 31. - 16:32
A Race Face csatlakozás nem ISIS rendszerû. A Shimanonak csak a pontos formai kialakítás a szabadalom. A háromrészes BMX karoknál ugyanaz a rögzítési elv, csak más méretekkel. Majd lesz valahogy.Shimano kijött a minden szempontból megfelelõ rögzítéssél és azt levédte. Sram, Raceface is haladni akart a korral ezért az integrált tengely eggyik végére biggyesztett 1-1 jó nehéz isis csonkot, Sram bal ,Raceface meg jobb oldalt nehogy egyik másik szabványába vágjon.Olaszoknak meg már nem maradt más megoldás (négyszögtengelyes meg csúnya lenne) ezért beraktak középre 2 szembefordított fúrótokmányt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8759
Posted 2006. May 31. - 16:13
Shimano kijött a minden szempontból megfelelõ rögzítéssél és azt levédte.Sram, Raceface is haladni akart a korral ezért az integrált tengely eggyik végére biggyesztett 1-1 jó nehéz isis csonkot, Sram bal ,Raceface meg jobb oldalt nehogy egyik másik szabványába vágjon.Olaszoknak meg már nem maradt más megoldás (négyszögtengelyes meg csúnya lenne) ezért beraktak középre 2 szembefordított fúrótokmányt.
#8760
Posted 2006. May 31. - 15:38
Ha feltételezzük, hogy az egész rendszer szimmetrikus, akkor a hajlítónyomaték a két csapágy között végig ugyanakkora és maximális.
Ha nem szimmetrikus (hajtásoldal jobban kilóg), akkor a jobboldali csapágy kapja a nagyobb pofont.
Ekkor persze nem számoltam a bicajos és a lánc okozta csavarodásról.
Ja látható a fotón hogy az átmérõ nem nõ középütt,s így biztos kevesebbet bír, mintha egyben lenne (függ a belsõ furattól persze).
Én nem gondolom, hogy ez jobb mint a szélén befogott integrált tengelyes megoldás.
ON.