Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9164 replies to this topic

#8741
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
akkor en mondom, hogy ronda.
miert ez az x-esedes?

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8742
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Rólad köztudott, antiS vagy, így a márka tekintetében a véleményedre nem adunk.:D

ez most márkafüggetlen vélemény volt, pusztán esztétikai véleményt alkottam. abban nem kételkedem, hogy pölö ez a hajtókar a legjobb a földön, ami perpill kapható, ez mindig is igy volt. csak randa. az utolsó szép xtr-t nyugdijazta az elõzõ modell.
vannak amugy szép sh!mano szettek, mint például a '99 óta gyárott xt ami csodaszép.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8743
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts

én nem vagyok elájulva tõle, szerintem randa.
egyedül az elsõváltó tetszik igazából meg a váltókarról nem tudtam eldönteni hogy ez a szebb vagy az x.0-é, a többire van szebb alternativa. féktárcsára pölö hope, hátsóváltóra x.0 blackbox fékre az uj juicy ultimate, hajtókarra a karbon truvativ...

Rólad köztudott, antiS vagy, így a márka tekintetében a véleményedre nem adunk.:D


#8744
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
én nem vagyok elájulva tõle, szerintem randa.
egyedül az elsõváltó tetszik igazából meg a váltókarról nem tudtam eldönteni hogy ez a szebb vagy az x.0-é, a többire van szebb alternativa. féktárcsára pölö hope, hátsóváltóra x.0 blackbox fékre az uj juicy ultimate, hajtókarra a karbon truvativ...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8745
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
Nekem is a tárcsa és a h.mû teccik a legszebbnek....a tárcsa meg elég merevnek tûnik, masszívabb a támasztása mint a tavalyinak (vagy nem..) de a h.mû egy igazi mûremek, a tavalyi is az volt de ez....:love1:
De sztem elég randák lettek a váltó/fékváltókarok.....

#8746
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 posts
a mostani xtr tárcsa azzal a szöveggel fut, hogy a megszokott 6-tal ellentétben itt 8 letámasztása van a tárcsának, ezért merevebb, jobb a fékhatás, kevesebb a vibráció. erre az újnál lett belõle 4 ill. 5 :D . biztos megvan az oka, de azért érdekes. gondolom súlycsökkentés, de akkor nem nõ a vibráció ? ami miatt 8 letámasztása lett a mostaninak :) ? egyébként talán a tárcsa tetszik a legjobban az egész szettbõl ... ilyenem lesz egyszer.

#8747
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,156 posts
Fantasztikus az új szett.....a hajtómû és a féktárcsák a legszexibbek

#8748
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

a nagy tárcsa olyan mintha fél kiló anyagból lenne



a nagyobbik tárcsa 180-as és a kicsi 160-as? vagy 160 és 140 az átmérõjük?

nekem egy tárcsafék kell, dual-controllal. meg elsõ váltó, esetleg hátsó
majd valaki kibaszásból megvehetné nekem! :P

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#8749
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 posts

a fék vajon miért nem PM-os?


gondolom lesz/van PM-os is. azt hiszem most is két féle van. utánanézek....
na itt van :
IS-es
PM-os

#8750
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,613 posts
nekem meg nagyon nem tetszik az új xtr hajtómû, a régi ötször szebb...
a nagy tárcsa olyan mintha fél kiló anyagból lenne

#8751
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
a fék vajon miért nem PM-os?
Autist Team:)



#8752
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Gyonyoru ez az XTR hajtokar.
Nekem a htso valto es a fektarcsa tetszik meg nagyon.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#8753
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 posts

nu xtr: csak en gondolom hogy az az 5karos fektarcsa baromi szexi?


nem :D . szépnek szép, gondolom rossz sem lesz :), már csak egy nem tetszik: az ára. lehet, hogy elkezdek spórolni. még ma. a súlyban igazad van, lehet, hogy ki kell majd hevernem egyszer a dual control okozta látványt. alig várom, hogy azt a rondaságot nézegethessem

#8754
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nem azt mondtam, hogy a szabadalmak miatt csinaltak masmilyenre, hanem azt, hogy ok mar csak olaszok, es muszaj nekik mashogy csinalni, mert hat megiscsak... de persze csak rosszindulatu vagyok.

nu xtr: csak en gondolom hogy az az 5karos fektarcsa baromi szexi? :love1: kis csini fekmunkahengerrel egyutt. Bar gondolom a nemetek az alpokban ezt is szetfozik majd :D

csak az a bajom, hogy ha vennek ilyet [nem tul nagy baj, mivel nem fogok] akkor mar vennem a fekkart is meg a valtokart is. Node akkor ott a sulyban valamivel biztosan jobb fekvaltokar, ami viszont naggyon nem tetszik. kar erte. igy marad az x.o trigger a x.o valtoval :matrix:

a vefekkar viszont kb 98%-ban ugyanaz, mint ami 96ban kijott. nem elavult, idotallo!

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8755
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 posts
ahogy kezdem megszokni, egyre jobban tetszik... :D a hajtókar, tárcsák szépek, bár a dual controlon lévõ X-szel még mindig nem vagyok kibékülve... persze ez legyen a legnagyobb problémám

#8756
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
http://terrengsykkel...full/FCM970.jpg
http://terrengsykkel...ull/FD-M970.jpg
http://terrengsykkel...ll/FD-M970E.jpg
http://terrengsykkel...ull/FD-M971.jpg

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8757
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Feltöltött kép
http://www.leichtbau...urbel_final.jpg
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
http://cycle.shimano...nttextimage.gif
http://cycle.shimano...nttextimage.gif

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8758
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

Shimano kijött a minden szempontból megfelelõ rögzítéssél és azt levédte. Sram, Raceface is haladni akart a korral ezért az integrált tengely eggyik végére biggyesztett 1-1 jó nehéz isis csonkot, Sram bal ,Raceface meg jobb oldalt nehogy egyik másik szabványába vágjon.Olaszoknak meg már nem maradt más megoldás (négyszögtengelyes meg csúnya lenne) ezért beraktak középre 2 szembefordított fúrótokmányt.

A Race Face csatlakozás nem ISIS rendszerû. A Shimanonak csak a pontos formai kialakítás a szabadalom. A háromrészes BMX karoknál ugyanaz a rögzítési elv, csak más méretekkel. Majd lesz valahogy.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8759
szaBike

szaBike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 302 posts
Tamaskanál van a pont!
Shimano kijött a minden szempontból megfelelõ rögzítéssél és azt levédte.Sram, Raceface is haladni akart a korral ezért az integrált tengely eggyik végére biggyesztett 1-1 jó nehéz isis csonkot, Sram bal ,Raceface meg jobb oldalt nehogy egyik másik szabványába vágjon.Olaszoknak meg már nem maradt más megoldás (négyszögtengelyes meg csúnya lenne) ezért beraktak középre 2 szembefordított fúrótokmányt.

#8760
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,881 posts
Nem akarok OFFolni, de végeztem pár számítást. (kéttámaszú tartó)
Ha feltételezzük, hogy az egész rendszer szimmetrikus, akkor a hajlítónyomaték a két csapágy között végig ugyanakkora és maximális.
Ha nem szimmetrikus (hajtásoldal jobban kilóg), akkor a jobboldali csapágy kapja a nagyobb pofont.
Ekkor persze nem számoltam a bicajos és a lánc okozta csavarodásról.

Ja látható a fotón hogy az átmérõ nem nõ középütt,s így biztos kevesebbet bír, mintha egyben lenne (függ a belsõ furattól persze).

Én nem gondolom, hogy ez jobb mint a szélén befogott integrált tengelyes megoldás.

ON.