Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#6581
Posted 2007. July 06. - 11:03

Az a sor tényleg jópofa. Lehet elõször kovácsolással, vagy valami spéci esztergálással alakították ki a belsõ üreget, aztán kimarták a fogakat. Esetleg szikraforgácsolták a belsejét, bár az elég macerás lenne. Mindenesetre a fogak kialakítása elég szimpla. A bonyolult fogkialakítást kimarni, pedig rohadt idõigényes.
#6582
Posted 2007. July 06. - 10:47

#6583
Posted 2007. July 06. - 10:46

#6584
Posted 2007. July 06. - 10:31


#6585
Posted 2007. July 06. - 10:28


lényegébe senki sem irt hülyeséget sztem.
szervezzünk egy gyárlátogatást és akkor megtudunk mindent

#6586
Posted 2007. July 06. - 10:26

a gond viszont az, hogy egy kurv. szoval nem volt szo itt marasrol
csak, hogy CNC
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6587
Posted 2007. July 06. - 10:21

hiv honlapon irják a racsnirol:
"The new cassette relies on Open Glide shifting technology..."
"The outside of the cassette is completely CNC machined. Each tooth of each cog is machined out of the same piece of steel."
theznek meg az a válasz h mivel az egész acél csak a megmunkálást kell megfizetni. súlyba meg árba meg nem több mint pl a dura ace!
Kötekedõknek : a CNC-vel a CNC marást kívántam rövidíteni

ha azt írgyák, a külsõ része CNC mart, akkor a belsõ gondolom nem az. biztos van rá akkor valami módszer, hogy üregesre robbantsák a vákuumot, vagy miafene.. ehhez már tényleg nem értek.
#6588
Posted 2007. July 06. - 10:03

Ez jó: kis változások a nagybringákon, nagy változások a kis bringákon.
Ja most látom kissé lemaradtam

Bocsesz.
Az a kis össztelós egy Big Hit Grom vagy wtf.
#6589
Posted 2007. July 06. - 10:01

"The new cassette relies on Open Glide shifting technology..."
"The outside of the cassette is completely CNC machined. Each tooth of each cog is machined out of the same piece of steel."
theznek meg az a válasz h mivel az egész acél csak a megmunkálást kell megfizetni. súlyba meg árba meg nem több mint pl a dura ace!
#6590
Posted 2007. July 06. - 10:00

amiben segitseget nyujt.
@koca: szoval palyinkat fogsz fozni meg szodasz szifont fogsz nezegetni
jo is az.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6591
Posted 2007. July 06. - 09:51

#6592
Posted 2007. July 06. - 09:49

hogy egyel feljebb könnyebben fel lehessen váltani:p
amúgy pusztán csak könnyítés!!!!!
Néha a küllõkre is rá kell váltani

Amúgy meg a gépeknek is van bizonyos hibaszázalékuk


Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#6593
Posted 2007. July 06. - 09:49

mondjuk egy masolo esztergaval csinalnam
de nagyobb tetelben lehetne egy automata is
majd pedig egy osztogep segitsegevel elkeszitenem a fogakat.
/bar ha nagyon megeroltetem a szurke allomasom talan rajovok, hogy van ehhez is fogazo gep/
egyeb kerdes?
@koca:tenyleg mernok akarsz lenni?
ja csak épp ebbe a félévbe hallottam elöször gépgyártás nevü tárgy keretében bármit is amit hasznositani tudnék a gyakorlatba. eddig azt se tudta az emberek 90% a h mi az az eszterga. amugy meg vegyipari gépész leszek ha leszek

#6594
Posted 2007. July 06. - 09:46

hogy egyel feljebb könnyebben fel lehessen váltani:pAz biztos a váltáskönnyítõ megoldás
![]()
amúgy pusztán csak könnyítés!!!!!

#6595
Posted 2007. July 06. - 09:42

MEREV
mivel nagyobb atmeron vannak megtamasztva a lanckerekek igy MEREVebb
minek segitsegevel fel mesz a hegyre.
akkor is ha eddig nem.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6596
Posted 2007. July 06. - 09:39

azt figyeltétek h az uccso képen amin a legnagyobb lánckerék felöl van lefotozva a bal also sarokba a képen ott hiányzik pár fog a legnagyobb lánckerékröl :chin:
Az biztos a váltáskönnyítõ megoldás


Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#6597
Posted 2007. July 06. - 09:39

És ki fogja kifizetni ezt a fogsort? erõsebbnek kizárt hogy erõsebb, és egy bizonyos súly alá is nehéz menni, de legalább magas az elõállítási költség, valamint nem is látszik messzirõl bringán hogy mi is ez:)
Látszólag sima kazettás agyra való a cucc.
Ím a válasz a kérdésedre;
"An attribute that should make it last a long time, but also keep its price in the range of Shimano Dura-Ace with a weight in the range of an all-titanium Campagnolo Record Cassette. "
Tehát a Dura-Ace és Record felhasználókat célozzák meg egy tartós és a Recorddal egy súlyban lévõ (a Shimanonál 13 grammal könnyebb) cumóval. Hardcore versenytéma. Az üreges megoldás miatt nem hiszem, hogy gyengébb lenne, lásd pl. HT I-II hajtókarok.
btw XT?

#6598
Posted 2007. July 06. - 09:38

eloszor is CNC!
a nagy CNC aldjon meg minket
biztos azert hajlitott a cso mert CNC.
aztan ha mer en igy.
mondjuk egy masolo esztergaval csinalnam
de nagyobb tetelben lehetne egy automata is
majd pedig egy osztogep segitsegevel elkeszitenem a fogakat.
/bar ha nagyon megeroltetem a szurke allomasom talan rajovok, hogy van ehhez is fogazo gep/
egyeb kerdes?
@koca:tenyleg mernok akarsz lenni?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6599
Posted 2007. July 06. - 09:30

lor ha meguzsiztál bizonyisd be h nem cnc vel készült

azt figyeltétek h az uccso képen amin a legnagyobb lánckerék felöl van lefotozva a bal also sarokba a képen ott hiányzik pár fog a legnagyobb lánckerékröl :chin:
#6600
Posted 2007. July 06. - 09:23


ZolkoW:
CNC: ez nem a mûvelet neve:)
Tudtad hogy nem egy ruhád is CNC-vel készült?
