Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9170 replies to this topic

#6521
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
a hajtomu nemtecc nekik. marmint formara jobban bejott az elozo szeria. de a valtas javult. erezheto a jobb tanyerok okozta pontossag.

a hatso valto [shadow] az viszont jo, mert bent ul a fogaskereksor alatt, es nehezebben vered oda barminek. meg az is josag, hogy olyan sramos modra a bovden kunkor nelkul egyenesen kapcsolodik.

a valtokar tudja ezt a ket iranyba mozgo kioldast, de azt mar az idei is, viszont tobb fokozatot nem tud valtani, mint az xtr. marmint lefele. de ez nem tul nagy hatrany

a fek sokat fejlodott, van benne ez a servo tema. Ez kb ugy muxik, hogy eloszor keves fekkar mozgasra sokat mozdulnak a fekpofak, igy eleg messzire lehet oket helyezni a fektarcsatol, igy nem fognak surolni. Aztan viszont mikor a pofak elertek a tarcsat, akkor lep kozbe ez a szervo, es onnan mar kevesebb fekkar-huzasra is mozdul a fekpofa, hogy tobb erot lehessen kifejteni. es gondolom hogy kontrollaltabb legyen a fekero.

erre jon a "free stroke adjustment" ami vegulis azt allitja, hogy mekkora uton mozogjon a fekkar, kb mint a reach-point, vagy bite point adjuster a Hayes meg Avid fekeken. Es ami szinte minden shimano fekkarban megvan, az hogy konkretan hol alljon a fekkar alaphelyzetben. Szoval eleg jol be lehet loni...

Eloszor fuurcsa erzesre, hogy sokaig nem tortenik semmi, aztan meg a baromnagy fekero egyszerre, de hozza lehet szokni. shimano szerint 20% fekero novekedes, ami gyakorlatban eszreveheto, az hogy sarban mennyire csendben van a fek. Nem surol, mivel messze vannaka pofak.

szoval osszessegeben meg vannak elegedve vele.


edit: elkestem
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6522
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts
mindenesetre köszönöm!

#6523
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,715 posts
Jó a cucc. Az én ferdítésemben: a karokat nem tartják túl szépnek, de jók. A hátsóváltót dicsérték a lapossága miatt (esésnél, mivel nem lóg ki, nem törik le). Jó a kábelbefûzése is, így meg lehet spórolni a nagy kuntyort odalent.

A váltókarok tökéletesen végzik dolgukat, hüvelyk és mutató ujjal is pöcögtethetõek, de egyszerre csak egy fokozatot ugorhatunk, nem úgy mint az XTR-en. Ezt egyébként nem hiányolták.

A fékkarok a legtrükkösebbek, mert állítható róluk a fékkarút hossza, meg a pofák távolsága a tárcsától. A shimano szerint 20%-kal erõsebbek is, de a gyakorlatban csak az érzõdött, hogy koszban nem olyan zajosak.

Nekem ennyi állt össze, de én sem vagyok egy angolzseni.

#6524
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts

új XT teszt
http://www.bikemagic...AN/5623/v/1/sp/


a lényeget kihámoznád? elég késõ van és angolul nem beszélek annyira jól..
elõre is köszi.

#6525
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,606 posts
új XT teszt
http://www.bikemagic...AN/5623/v/1/sp/

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#6526
zé rider

zé rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 452 posts
hát az a pace teló inkább tavalyi..:chin:

#6527
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,716 posts
ez idei de sztem érdekes(pl elsõteló)
Feltöltött kép

#6528
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
sram red:

http://www.cyclingne...s/tour_tech_507


érdekes lesz, amikor az az acél fogsor elkezd rozsdásodni...

elektromos campa cucc, karbon dura-ace:

http://www.cyclingne...s/tour_tech_407

#6529
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts

bradpitt bringázik?


:rotfl: :D :hahaha:

#6530
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
bradpitt bringázik?

ha ez az új jackal, akkor inkább a régi.

#6531
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,125 posts
Feltöltött kép



#6532
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Offtopic hozzászólásokat be lehet fejezni. A továbbiakban törlés és lap jár érte.


#6533
zé rider

zé rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 452 posts
kedves bálint, a golyós csapágy azért golyós csapágy mert, akármilyen hihetetlen golyók vannak benne. És lehet h most csalódni fogsz és akkora döbbenet lesz mint h nem a nyúl sz*rja a húsvéti tojást olyan nincs h ipari csapágy, az zárt golyós csapágy. Noh és sztem ne itt okosdj mert ezek nem jövõ évi újdonságok.

#6534
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts
egysoros mélyhornyú golyóscsapágy és kónuszos-golyóskosaras megoldások,gondolom ezek lennének a pontos meghatározások

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#6535
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,716 posts
na akkor sztem igy van:
iparicsapágy:
Feltöltött kép

és golyós csapágy:
Feltöltött kép


és az iprait azért részesitem elõnybe mert pl régen kivettem a telót és gurultak mindenfele a golyók mer kieste abból a kis karika micsodából, most meg tejesen zárt ezért nem hullik mindN fele

#6536
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Ok, bocs. :)


A sebesség mindent megold.

 


#6537
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
véletlenül nem említettem szerinted helyet? ;)

#6538
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Az ugyanolyan jót a forgáspontok csapágyazására értetted? Mert néhány területen van elõnye az egyiknek a másikkal szemben (oda-vissza) a szervizigényen kívül, azt nem mondom, hogy nagy különbség van köztük, de azért van.


A sebesség mindent megold.

 


#6539
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,716 posts
:argue:
akkor jó akkor

#6540
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts

jó, én is ugy értettem hogy korbeveszi a monoblokkot ezért lehet belõle ss-t csinálni mert nem nyúlik a tengelytáv.Golyós csapágy alatt meg azt értem hogy szét lehet szedni vagyis ha szétcsavarozod a forgáspontot akkor kiesik a csapágy.(mint az olcsóóbb kormáyncsapikba.Tudom hogy az ipari is golyós csak strapabiróbb

és ugye tudod hogy mind2 rendszer kb ugyanolyan jó, annyi különbséggel hogy a sima csapágyas olyanoknak való, akik gondozzák is a bringájukat? Mozgás szempontjából pedig elõnye nincs is az iparicsapágynak, észrevenni meg fõként nem vennéd észre:)
Viszont elmondható hogy "iparicsapááááágy!"

ON.