Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#5901
Írta 2007. szeptember 19. - 23:32
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5902
Írta 2007. szeptember 19. - 10:16
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5903
Írta 2007. szeptember 18. - 22:12
#5904
Írta 2007. szeptember 18. - 21:43
Mitõl lenne jobb a PM?lasd alairas /XTC
es igen, olcso volt ugy gondoltam, hogy ennyiert megeri kiprobalni. Lockoutja nincsen, mert snapvalve-s a draga, es nem letapadosan mozog, hanem csattogosan. csak nem nagyon merek egyenlore belenyulni. pedig azt kellene.
on
edit
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS
#5905
Írta 2007. szeptember 18. - 21:01
ami tetszett még friedrichshafenben
2008 lapierre spicy
és az uj felt compulsion, amirõl nagy hirtelen nem találok képet
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5906
Írta 2007. szeptember 18. - 20:19
és egy szép kék crank brothers kerékszett menne is hozzá
#5907
Írta 2007. szeptember 18. - 20:06
http://bikemag.com/n...kbrothers-2008/
Némi jövõ évi Hope
http://www.bikeradar...008-12524?img=1
#5908
Írta 2007. szeptember 18. - 15:07
a scott gamblert láttátok már?
aszem megvan az octanom nagytesója...
http://scottusa.com/...189/dh_freeride
mentem is vele:) de ezt már írtam.
#5909
Írta 2007. szeptember 18. - 14:58
szóval csak óvatosan a kijelentésekkel!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5910
Írta 2007. szeptember 18. - 14:54
Ilyen se volt még velem, szerelmes vagyok az új sid-be... remélem elmúlik...
"hát ennyire lehet szeretni SID-et?" (Jégkorszak valamelyik része, és tuti nem pontosan idéztem.... ) sorry
#5911
Írta 2007. szeptember 18. - 14:34
Ilyen se volt még velem, szerelmes vagyok az új sid-be... remélem elmúlik...Alaposan frissült az új SID oldala.
http://www.superligh...ateddesign.com/
A sebesség mindent megold.
#5912
Írta 2007. szeptember 18. - 14:20
két azonos tudású telóból biztos, hogy a PM-et választanám, még ha picit drágább is volna... (bár ilyen opció meg nincs, úgy tudom.) ha meg nem lesz PM, akkor veszek duzzogva IS-est..
egy 17 ezres villánál szerintem mindegy, milyen gyártmány, nem?
a hátsó felfogatás nyilván nekem is IS (bár láttam már PM-et több vázon is, és szerintem követendõ példa), de nem volt gondom vele, hiszen az Avidot elég könnyû beállítani. tudom, valamelyik bót vállal is ilyen kütyüvel helyreigazítást, nem tudom, már melyik.
#5913
Írta 2007. szeptember 18. - 14:06
ez sem kis elõny
#5914
Írta 2007. szeptember 18. - 14:03
mérnöki szemmel nézve (bár nem gépész vagyok ) az IS teljesen idiótaságnak tûnik...
pedig nem olyan rossz dolog az, csak nem dolgozzák ki a szemek felületét precízen, ami kellemetlen. de erre van egy spéci célszerszám, amivel síkba lehet hozni a szemek felületét. kb három perc.
nem is értem, miért így találták ki, meg mindig utáltam, ha valami két alkatrészbõl áll, ha egybõl is állhatna.
mert olcsóbb és egyszerûbb gyártani mint a pm-t. a két részbõl állásról meg annyit, hogy ez csak a pm "divat", meg talán az "avid majmolás" miatt van és szvsz is baromság. ISteló+ISfék vagy PMteló+PMfék. persze ez egyes esetekben megdrágíthatja a cserét.
ja, egyébként ha vki kiszakítja a menetet a pm lábból ,akkor dobhatja a kukába. ilyet is-nél nem tudsz beadni. a féktestek meg ugye eleve nem olyan viszonylag puha anyagból készülnek, mint a telólábak.(ez szélsõséges példa, de elõfordulhat.)
ez is szerepet játszott abban, hogy PM vellát vettem. mégha más erõssége nincs is
manitou?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5915
Írta 2007. szeptember 18. - 13:40
lasd alairas /XTC
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS
mérnöki szemmel nézve (bár nem gépész vagyok ) az IS teljesen idiótaságnak tûnik... nem is értem, miért így találták ki, meg mindig utáltam, ha valami két alkatrészbõl áll, ha egybõl is állhatna.
ez is szerepet játszott abban, hogy PM vellát vettem. mégha más erõssége nincs is
#5916
Írta 2007. szeptember 18. - 13:23
All Travel, így szerelni kell az útállításhoz.na ez az új SID nagyon babának tûnik
Az útállítást vajon hogy oldják meg? (80mm / 100mm) Úgy mint a mostaniakban, szétszedéssel? Miért lett PMes a tárcsa?
#5917
Írta 2007. szeptember 18. - 12:44
es igen, olcso volt ugy gondoltam, hogy ennyiert megeri kiprobalni. Lockoutja nincsen, mert snapvalve-s a draga, es nem letapadosan mozog, hanem csattogosan. csak nem nagyon merek egyenlore belenyulni. pedig azt kellene.
on
edit
azert PM-es a tarcsa, mert vegre kezd a tobbi gyarto is rajonni, hogy jobb mint az IS
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5918
Írta 2007. szeptember 18. - 12:42
Az útállítást vajon hogy oldják meg? (80mm / 100mm) Úgy mint a mostaniakban, szétszedéssel? Miért lett PMes a tárcsa?