Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#4001
Írta 2009. február 01. - 14:28

Igen, ez a kérdés. Megéri e nekik áttérni új szabványra, illetve ipari szabvánnyá lehet e tenni? Ebben látom a Maxle legfõbb elõnyét (akár elsõ, akár hátsó tengelyrõl van szó); a meglévõ, szabvány méretekkel dolgozik, és változást csak a vázon kell eszközölni (a hátsó esetében).
És akkor már nyugodtan felvethetjük a 15 mm-s elsõ tengely dolgot is. Van-e, lesz-e akkora "ipari ereje" a Shimano/Fox duónak, hogy általános szabvánnyá erõsítse a dolgot?
És akkor már nyugodtan felvethetjük a 15 mm-s elsõ tengely dolgot is. Van-e, lesz-e akkora "ipari ereje" a Shimano/Fox duónak, hogy általános szabvánnyá erõsítse a dolgot?
#4002
Írta 2009. február 01. - 14:19

csak attol fugg hanyan kezdenek el agyat gyartani hozza. ha sokan, siker lesz, ha kevesen, bebukik.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4003
Írta 2009. február 01. - 14:05

Visszautalva a korábbi postokra (Syntace X12, hátsó, átütõ tengelyes rendszer), mennyire látjátok létjogosultságát?
Nekem az egyik legfõbb és szinte egyedüli problémáját a szabványostól eltérõ sarutávolság jelenti, ami behatárolja, hogy milyen agyak/gyári kerekek használhatók hozzá, hiszen egyáltalán nem biztos, hogy a nagy neveken/jelentõs piaci részesedéssel bíró gyártókon kívül más is fog kiegészítõ alkatrészt gyártani a már meglévõ agyakhoz (már amelyikhez egyáltalán lehet).
Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, - annak ellenére, hogy szimpatikus, elõre mutató elképzelésnek gondolom a Syntace törekvését - hogy a jelenleg a piacon lévõ megoldások közül a RockShox/SRAM féle Maxle tengelyrögzítés tûnik a legéletképesebb megoldásnak.
- egyszerû
- szabványos
- "széles spektrumot" lefedõ kínálat
Nekem az egyik legfõbb és szinte egyedüli problémáját a szabványostól eltérõ sarutávolság jelenti, ami behatárolja, hogy milyen agyak/gyári kerekek használhatók hozzá, hiszen egyáltalán nem biztos, hogy a nagy neveken/jelentõs piaci részesedéssel bíró gyártókon kívül más is fog kiegészítõ alkatrészt gyártani a már meglévõ agyakhoz (már amelyikhez egyáltalán lehet).
Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, - annak ellenére, hogy szimpatikus, elõre mutató elképzelésnek gondolom a Syntace törekvését - hogy a jelenleg a piacon lévõ megoldások közül a RockShox/SRAM féle Maxle tengelyrögzítés tûnik a legéletképesebb megoldásnak.
- egyszerû
- szabványos
- "széles spektrumot" lefedõ kínálat
#4004
Írta 2009. február 01. - 11:52

#4005
Írta 2009. február 01. - 10:06

De van, de van!Érdekes, hogy nincs gumi szponzora a csapatnak
(Kenda)
#4006
Írta 2009. február 01. - 00:01

Sziasztok!
Igazatok van Maestro ügyben.
Ez eszembe se jutott.
Bocsánat a tudatlanságomért!
üdv: forob
Igazatok van Maestro ügyben.
Ez eszembe se jutott.
Bocsánat a tudatlanságomért!
üdv: forob
#4007
Írta 2009. január 31. - 22:00

#4008
Írta 2009. január 31. - 21:54

azert az eleg komoly hogy lefestik a maxxis feliratot a gumi oldalan

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4009
Írta 2009. január 31. - 21:51

#4010
Írta 2009. január 31. - 19:41

És ezt te elhiszed, hogy teljesen széria vázat kapnak?
A Sramtól agyonhekkelt cuccokat kapnak, és akkor pont a névadó csapat fog leakasztani a gyártósorról egy alapból kicsit meredekebb és nehéz vázat az aktuális világkupagyõztesnek.
Bármit is nyilatkoznak, az úgy azért nem igaz. Fõleg, hogy Peat gépe eleve egy nem létezõ méret, és csak 3 centi van köztük magasságban, ahogy Hill gépe, Barelé (Kona)...stb. sem kapható úgy (olyan szögekkel, és anyagból). Nem beszélve arról, hogy a szezon felében eleve prototípusnak számított az új karbon linkes V10, és csak a versenyeken történt tesztek után, az év közepe felé lettek kaphatóak, ahogy már most is egy még újabb géppel mennek, ami jó esetben is csak fél év múlva, de inkább csak jövõre lesz kapható.

Bármit is nyilatkoznak, az úgy azért nem igaz. Fõleg, hogy Peat gépe eleve egy nem létezõ méret, és csak 3 centi van köztük magasságban, ahogy Hill gépe, Barelé (Kona)...stb. sem kapható úgy (olyan szögekkel, és anyagból). Nem beszélve arról, hogy a szezon felében eleve prototípusnak számított az új karbon linkes V10, és csak a versenyeken történt tesztek után, az év közepe felé lettek kaphatóak, ahogy már most is egy még újabb géppel mennek, ami jó esetben is csak fél év múlva, de inkább csak jövõre lesz kapható.
#4011
Írta 2009. január 31. - 18:43

A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#4012
Írta 2009. január 31. - 16:52

igen, de amivel a pro-k mennek, annak sem 67 fokos. de ez persze áll az összes széria - pro összehasonlításra. szerintem egyébként már régóta mentek rövidebb rugóútas v10ekkel.
Minnaar tavaly egy teljesen szériavázzal versenyezte végig az évet.

Az eredmény ismert.
Ettõl függetlenül a legtöbb pro váz egyedi, bár nem minden különbség látványos.
#4013
Írta 2009. január 31. - 02:02

A V10 67-es villaszögénél azt azért ne felejtsétek el, hogy az egy közel 240 mm-t mozgó gép, amit sokkal nagyobb beüléssel használnak, tehát simán kiadja szerintem az átlagos 65 fokot, ha ráülnek. Peatek meg úgyis egy teljesen más gépen ülnek, tehát azt ne is keverjük ide. Eleve XL, ami nincs is kereskedelmi forgalomban.
A Driver8-et meg miért ne tudnák megcsinálni a Syndicate-nek laposabb villaszöggel? Nyilatkozta is a csapatfõnök, hogy a tervezéskor célterületként az elõzõ írásomban említett pályákat tartották szemelõtt.
A Driver8-et meg miért ne tudnák megcsinálni a Syndicate-nek laposabb villaszöggel? Nyilatkozta is a csapatfõnök, hogy a tervezéskor célterületként az elõzõ írásomban említett pályákat tartották szemelõtt.
#4014
Írta 2009. január 30. - 22:56

nem, nem biopész, de valami hasonlóEz Biaopace-s?
Am érdekes ez a könnyítés,majd németek laborba megmondják h. mit tud.
az általad említett "könnyítések" azok csavarhelyek. tudod állítani, hogy milyen nehéz legyen tekerni, tehát, amikor a hajtókar függõleges állásban van, akkor húzzon nagyot a tányér -> nehéz lesz tekerni, de ha fordítasz rajta és vízszintes állásban húz többet a lánc, akkor könnyen forgatod.
talán erõsítésre lehet használni.
bár erõsítésre ott a strongarm, az is okosság. meg nagyon vicces is

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4015
Írta 2009. január 30. - 22:53

Ez Biaopace-s?
Am érdekes ez a könnyítés,majd németek laborba megmondják h. mit tud.
Am érdekes ez a könnyítés,majd németek laborba megmondják h. mit tud.
www.sintesibikes.com
#4016
Írta 2009. január 30. - 22:53

#4017
Írta 2009. január 30. - 22:40


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4018
Írta 2009. január 30. - 22:34

Sziasztok!
Én egyáltalán nem ismerem a Maestro vázat. Ki gyártja?
üdv: forob
a Giant, ha arról van szó.
http://jalurjatiasih...tro_fe_06_f.gif
http://www.giant-bic...maestro_new.jpg
de ez itt off, ha érdekel akkor sztem Giant topik
thez csak a módosítás miatt elõztél meg:P
#4019
Írta 2009. január 30. - 22:34

Hello :-)
Maestro, mint a Giant Maestro felfüggesztése : meglehetõsen hasonló a linkeltéhez
Maestro, mint a Giant Maestro felfüggesztése : meglehetõsen hasonló a linkeltéhez


#4020
Írta 2009. január 30. - 22:31

Sziasztok!
Én egyáltalán nem ismerem a Maestro vázat. Ki gyártja?
üdv: forob
Én egyáltalán nem ismerem a Maestro vázat. Ki gyártja?
üdv: forob