Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#4001
Írta 2009. február 01. - 15:51

nyilván a shimano féle 15-ös szabványt elõbb-utóbb többen benyelik, mert a shimano a legnagyobb hal a piacon. lásd wtb, dtswiss már csinál kereket és a marzo is villát. az, hogy a hayes-manitou mennyire néz ferde szemmel a shimano-ra egyenlõre kérdés, de én várok 15-ös manitou villákat.
hátsó agy téren a syntace függetlensége jól jöhet, de nem láttam még olyasmit, amit nem a shimano talált ki de felvették, talán csak a 20-as elsõagy nem tõlük jött.
a maxle azért nem lesz szabvány, mert olyanra tuti nem áll rá a shimano, amit a konkurrencia talált ki, inkább kitalálnak valami mást.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4002
Írta 2009. február 01. - 14:28

És akkor már nyugodtan felvethetjük a 15 mm-s elsõ tengely dolgot is. Van-e, lesz-e akkora "ipari ereje" a Shimano/Fox duónak, hogy általános szabvánnyá erõsítse a dolgot?
#4003
Írta 2009. február 01. - 14:19

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4004
Írta 2009. február 01. - 14:05

Nekem az egyik legfõbb és szinte egyedüli problémáját a szabványostól eltérõ sarutávolság jelenti, ami behatárolja, hogy milyen agyak/gyári kerekek használhatók hozzá, hiszen egyáltalán nem biztos, hogy a nagy neveken/jelentõs piaci részesedéssel bíró gyártókon kívül más is fog kiegészítõ alkatrészt gyártani a már meglévõ agyakhoz (már amelyikhez egyáltalán lehet).
Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, - annak ellenére, hogy szimpatikus, elõre mutató elképzelésnek gondolom a Syntace törekvését - hogy a jelenleg a piacon lévõ megoldások közül a RockShox/SRAM féle Maxle tengelyrögzítés tûnik a legéletképesebb megoldásnak.
- egyszerû
- szabványos
- "széles spektrumot" lefedõ kínálat
#4005
Írta 2009. február 01. - 11:52

#4006
Írta 2009. február 01. - 10:06

De van, de van!Érdekes, hogy nincs gumi szponzora a csapatnak
(Kenda)
#4007
Írta 2009. február 01. - 00:01

Igazatok van Maestro ügyben.
Ez eszembe se jutott.
Bocsánat a tudatlanságomért!
üdv: forob
#4008
Írta 2009. január 31. - 22:00

#4009
Írta 2009. január 31. - 21:54


RAUH-Welt
B E G R I F F
#4010
Írta 2009. január 31. - 21:51

#4011
Írta 2009. január 31. - 19:41


Bármit is nyilatkoznak, az úgy azért nem igaz. Fõleg, hogy Peat gépe eleve egy nem létezõ méret, és csak 3 centi van köztük magasságban, ahogy Hill gépe, Barelé (Kona)...stb. sem kapható úgy (olyan szögekkel, és anyagból). Nem beszélve arról, hogy a szezon felében eleve prototípusnak számított az új karbon linkes V10, és csak a versenyeken történt tesztek után, az év közepe felé lettek kaphatóak, ahogy már most is egy még újabb géppel mennek, ami jó esetben is csak fél év múlva, de inkább csak jövõre lesz kapható.
#4012
Írta 2009. január 31. - 18:43

#4013
Írta 2009. január 31. - 16:52

igen, de amivel a pro-k mennek, annak sem 67 fokos. de ez persze áll az összes széria - pro összehasonlításra. szerintem egyébként már régóta mentek rövidebb rugóútas v10ekkel.
Minnaar tavaly egy teljesen szériavázzal versenyezte végig az évet.

Az eredmény ismert.
Ettõl függetlenül a legtöbb pro váz egyedi, bár nem minden különbség látványos.
#4014
Írta 2009. január 31. - 02:02

A Driver8-et meg miért ne tudnák megcsinálni a Syndicate-nek laposabb villaszöggel? Nyilatkozta is a csapatfõnök, hogy a tervezéskor célterületként az elõzõ írásomban említett pályákat tartották szemelõtt.
#4015
Írta 2009. január 30. - 22:56

nem, nem biopész, de valami hasonlóEz Biaopace-s?
Am érdekes ez a könnyítés,majd németek laborba megmondják h. mit tud.
az általad említett "könnyítések" azok csavarhelyek. tudod állítani, hogy milyen nehéz legyen tekerni, tehát, amikor a hajtókar függõleges állásban van, akkor húzzon nagyot a tányér -> nehéz lesz tekerni, de ha fordítasz rajta és vízszintes állásban húz többet a lánc, akkor könnyen forgatod.
talán erõsítésre lehet használni.
bár erõsítésre ott a strongarm, az is okosság. meg nagyon vicces is

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4016
Írta 2009. január 30. - 22:53

Am érdekes ez a könnyítés,majd németek laborba megmondják h. mit tud.
#4017
Írta 2009. január 30. - 22:53

#4018
Írta 2009. január 30. - 22:40


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4019
Írta 2009. január 30. - 22:34

Sziasztok!
Én egyáltalán nem ismerem a Maestro vázat. Ki gyártja?
üdv: forob
a Giant, ha arról van szó.
http://jalurjatiasih...tro_fe_06_f.gif
http://www.giant-bic...maestro_new.jpg
de ez itt off, ha érdekel akkor sztem Giant topik
thez csak a módosítás miatt elõztél meg:P
#4020
Írta 2009. január 30. - 22:34

Maestro, mint a Giant Maestro felfüggesztése : meglehetõsen hasonló a linkeltéhez

