A Konákon a láncvillán van az elsõ forgáspont a hajtómû felett, míg a DW link lényege, hogy a váz és a láncvilla közé iktattak egy (DW) linket. Ezáltal szétalázza mûködésben a Konákat.
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#3961
Posted 2009. February 04. - 12:45
A Konákon a láncvillán van az elsõ forgáspont a hajtómû felett, míg a DW link lényege, hogy a váz és a láncvilla közé iktattak egy (DW) linket. Ezáltal szétalázza mûködésben a Konákat.
#3962
Posted 2009. February 04. - 12:44
http://www.bikefun.h...0000000254k.jpg
meg nem is így
http://fstatic1.mtb-...Epic_2009_4.jpg
hanem leginkább a kona vagy nem tudom ki kezdte azt az rugóstag elrendezést, hogy a nyeregcsõvel párhuzamosan álljon...
nekem ez jutott eszembe róla, ezért írtam. vártam, hogy majd aki ért hozzá, elmondja.
ha normálisan nem lehet válaszolni, vagy esetleg segíteni rávezetni a lényegre, akkor inkább ne is írj, köszi
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3963
Posted 2009. February 04. - 12:39
#3964
Posted 2009. February 04. - 12:33
nagyjából hasonlít a kona-rendszerére, de mégis más. ennyit számít a sok forgáspont? sokkal másabb/jobb lesz tõle a mozgása?
szóval azt akarom megtudni, hogy ez ilyen forradalmi újítás és annyival kényelmesebb lesz tõle a bringázás vagy csupán marketing?!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3965
Posted 2009. February 04. - 12:21
#3966
Posted 2009. February 04. - 12:17
#3967
Posted 2009. February 04. - 01:49
#3968
Posted 2009. February 03. - 20:49
Õt azért linkelem, mert a fenti riválisa, és véleményem szerint közelebb áll ahhoz az elképzeléshez, ami a Firebirdnél is megfigyelhetõ: http://www.turnerbik...09fivespot.html
Angol nyelvû tesztek számos helyen elérhetõk róla is. Általánosságban elmondható, hogy igen pozitívak a visszajelzések mind a szakma, mind pedig a felhasználók részérõl.
Ami egyébként a két gépet a felhasználási területen kívül összeköti, az a felfüggesztési rendszer.
#3969
Posted 2009. February 02. - 23:50
ALCOA
Olcsók - amcsi tulaj - és a minõség No.1
Bármi meglepõ, de a Ferrarinak alu vázakat szállítottak. Innen, a királyok városából.
Így van ... a bejáratnál látható is a frame ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3970
Posted 2009. February 02. - 23:27
#3971
Posted 2009. February 02. - 23:25
Olcsók - amcsi tulaj - és a minõség No.1
Bármi meglepõ, de a Ferrarinak alu vázakat szállítottak. Innen, a királyok városából.
#3972
Posted 2009. February 02. - 23:23
bármelyik ami heti 3 váznál többet gyárt.
az meg lényegtelen hogy sárgam gringó vagy árja fehér, annak is lehet szar napja ha elõzõ este több serecske csúszott le.
Már ne is haragudj, de mire alapozod az állításaidat?
Tán jártál ott, láttad? Vagy csak beszélsz a levegõbe?
Lehet, hogy sok kutyaütõ van a tengerentúlon, de azért õk is tudnak tisztességesen dolgozni.
Csak infóként: A World Wide Cycle Supply (Iron Horse, K2 Bike, Columbia) elsõként felsorolt beszállítója ugye a SAPA, az alapanyagot 65%-ban Mo-on állítják elõ Székesferérváron.
Tudok róla. Az én vázamat is õk csinálták.
#3973
Posted 2009. February 02. - 23:22
Némi infó arról, hogy kik gyártanak/szállítanak USA/Kanada viszonylatban:
[ATTACH]594[/ATTACH]
Csak infóként: A World Wide Cycle Supply (Iron Horse, K2 Bike, Columbia) elsõként felsorolt beszállítója ugye a SAPA, az alapanyagot 65%-ban Mo-on állítják elõ Székesferérváron.
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3974
Posted 2009. February 02. - 23:17
bármelyik ami heti 3 váznál többet gyárt.mondj már pár olyan vázat, amit az USAban "kinai taknyol" és nem üti meg a szintet
VV meg sztem az igazi kis manufakturákra gondolt, ahol kis kínai max akkor taknyol, ha épp HC bringás szaki aki nem mellesleg rommá szakképezte magát a releváns tudást illetõen
az meg lényegtelen hogy sárgam gringó vagy árja fehér, annak is lehet szar napja ha elõzõ este több serecske csúszott le.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3975
Posted 2009. February 02. - 23:15
#3976
Posted 2009. February 02. - 23:06
VV meg sztem az igazi kis manufakturákra gondolt, ahol kis kínai max akkor taknyol, ha épp HC bringás szaki aki nem mellesleg rommá szakképezte magát a releváns tudást illetõen
#3977
Posted 2009. February 02. - 23:02
Druszám uccsó mondatára reagáltam. arra gondoltam hogy én nem igazából értékelek pl egy made in usa matricát a fentebb említettek miatt.nem a minõségrõl van szó, nyilván nem az a tétel.
csak amig az amcsi srác (vagy a kinai vendégmunkás) az államokban 50 dolcsis órabérét nyomja a gombot, ugyanez taiwanon tizedébe kerül.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3978
Posted 2009. February 02. - 22:58
nem a minõségrõl van szó, nyilván nem az a tétel.azért a franc tudja hogy az amerikában szériában hegesztõ kinai taknyol e olyan minõséget mint tojvánon a robot. azért nem kötnék rá fogadást. (és most nyilván nem a 3 dolláros tojvánon szintén kézzel taknyolt vázakra gondoltam)
csak amig az amcsi srác (vagy a kinai vendégmunkás) az államokban 50 dolcsis órabérét nyomja a gombot, ugyanez taiwanon tizedébe kerül.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3979
Posted 2009. February 02. - 22:55
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3980
Posted 2009. February 02. - 22:49
plusz ahhoz, hogy a topon maradj, iszonyat pénzt kell ölni a fejlesztésbe. mondjuk másik oldaon k*rva sok pénz megy el a taiwaniak minõségbiztosítására/ellenõrzésére mert senki nem bizik bennük 200%-osan.
szóval mondom, egy bizonyos növekedés felett elkerülhetetlen, hogy kelet felé költözz. más kérdés, hogy megelégszel-e a kicsi céggel és elhivatottságból készítesz kerékpárokat, vagy igazi üzleti alapokra helyezed.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.

Sign In
Create Account

Back to top





