és mint olyan, fékezéskor pattog valamint rángatja a láncot.itt az evil. én akárhogy nézem, ez egyforgáspontos...
http://www.nsmb.com/...he-evil-revolt/
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#3701
Írta 2009. március 11. - 20:10
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3702
Írta 2009. március 11. - 17:39
Columbus és a többiek alatt sem rohadt el a hajó...ez kõne. fa sárvédõ? nem rohad az el?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3703
Írta 2009. március 11. - 16:28
Az oldalukon pedig az áll, hogy szlovén liszencet kaptak.
Most lehet doppingolni
http://www.fumic.de/...Hash=a595b12a2f
#3704
Írta 2009. március 11. - 15:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3705
Írta 2009. március 11. - 13:33
#3706
Írta 2009. március 10. - 16:11
#3707
Írta 2009. március 09. - 23:54
es amikor mutatjak a filmekben hogy ott csiszolja a paraszt kezzel egesz nap?
az csak a kézkenõcsreklámok fantazmagória világában létezik
Nem baj, ugysem volt olyan fontos ember!
#3708
Írta 2009. március 09. - 22:53
es amikor mutatjak a filmekben hogy ott csiszolja a paraszt kezzel egesz nap?
Melyik fajta csiszolásra gondolsz?
Vagy a parton keni rá sexwax(nem röhögni, tényleg ez a neve)-ot, vagy a mûhelyben csiszolja készre a deszkát. A mûgyanta alapú ragasztók ugyanúgy reszelhetõek, csiszolhatóak mint a fa csak egy kicsit tovább tart a mûvelet.
Egyébként a 70-es 80-as években még tényleg fából faragták ki a deszkákat, de hol vannak már azok az idõk, nem is éltem akkor.
#3709
Írta 2009. március 09. - 22:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3710
Írta 2009. március 09. - 22:03
Lelkembe gázoltok.
Attól függetlenül, hogy valóban található a szörfdeszka rétegei közt faanyag, döntõen hungarocell-bõl és üveg/karbonszövetbõl, valamint mûgyantából épül fel a deszka. A fa réteget csak azért írják oda, mivel ez a legolcsóbb, könnyû, nagy teherbírású anyag, valamint így lehet dicsekedni is, hogy a miénkben még fa is van.miért, a szörfdeszka fából van?
miert, nem?
#3711
Írta 2009. március 09. - 20:56
#3712
Írta 2009. március 09. - 20:50
#3713
Írta 2009. március 09. - 20:24
ha odakúrom kõhöz sziklához a kajakevezöt akkor sem lesz semmi baja...
/nehogy vki azzal jöjjön h mert nem fa! mert a retro túra kajakokhoz igenis fa/
#3714
Írta 2009. március 09. - 20:23
#3715
Írta 2009. március 09. - 20:20
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3716
Írta 2009. március 09. - 20:06
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3717
Írta 2009. március 09. - 20:04
#3718
Írta 2009. március 09. - 17:54
feluletkezeles kerdese...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3719
Írta 2009. március 09. - 16:26
#3720
Írta 2009. március 06. - 20:25
micike, lol. Logikus fordítás alapján valóban az az igazság, hogy teljesen szabványos méret kell neki - de miért csak ezt a két hajtókart hozza, mint szóba jöhetõ alternatíva? nem hiszem, hogy pl egy saint ne bírná ki a terhelést. Valszeg csak egy default marketingpaktumról lehet szó...
Kala, szerinted ez direkt ilyen menet nélküli hajtókar vagy wtf?
Nem, sztem nem a menethez van köze, hanem a formai kialakításhoz.
Nem arról lehet szó, h a Saint négy darabba törne tõle, hanem h a tervezéskor - joggal - nem gondoltak ilyen külsõ csapágyak és "rögzítõkorongok" esetleges elhelyezhetõségére, így azokkal nem kóser.
De az is lehet, h igazad van, és csak marketingpaktum.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







