Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#281
Posted 2019. September 27. - 09:16
#282
Posted 2019. September 27. - 08:38
Nem tudom, a végén még kitalálják, hogy az acél jó vázanyag..
Azt tudom, hogy én rendesen minden huppanó után még hármat rugózok, de azt már nem, hogy ez a gumi, vagy a váz inkább..Alu merevvázassal nyomom, szóval inkább a gumi lehet, mert a vékony gumissal nem érzem ezt az utóhatást.
- Kisherceg and talpfa like this
#283
Posted 2019. September 27. - 07:01
#284
Posted 2019. September 26. - 21:58
#285
Posted 2019. September 26. - 20:19
#286
Posted 2019. September 12. - 19:09
A tömeget abszolút el tudom fogadni érvnek, és a váltás egy kis szokást igényel valóban.
Ebikeba kene...
#287
Posted 2019. September 12. - 15:01
A Pinion nem versenyképes sem tömegben, sem terhelés alatti váltásban. Ez benne lehet abban hogy nem annyira elterjedt.
A tömeget abszolút el tudom fogadni érvnek, és a váltás egy kis szokást igényel valóban.
#288
Posted 2019. September 09. - 16:56
Szerelni szerintem ezt nem nagy művészet, egy sima fox tagnál nem hiszem, hogy bonyolultabb. Amíg meg gyártanak a "csőbe" perselyt (ami gyanítom, hogy egy szabvány fox teló persely lehet), addig nem hiszem, hogy nagy gond lenne az egyediségével. Egy húzótag, vagy középen befogatott rugós tag sokkal egyedibb szerkezet szerintem.
nem is a bonyolultság , csak egyedileg ide gyártott cucc, amire 3 év múlva a trek azt mondja hogy mégsem vált be ,ennyi volt a szériának. na majd utána lesz öröm alkatrészt szerezni hozzá. pont nekik(is) van már olyan amit csak oda gyártott a fox. na olyan bringát se kell venni jutányosan amibe olyan van
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#289
Posted 2019. September 09. - 11:18
Köszi a visszajelzéseket, kiegészítjük a hiányolt adatokkal az oldalt ;-)
Az 50-55mm széles gumikat én már más kategóriába sorolnám. A DeepSpace inkább az országút felől közelíti meg a gravel vonalat így nem a ballonos gumikhoz lett tervezve. Ugyanezen megfontolásból nem került bele a Dropper Seatpost sem de ezek már terv szinten megvannak és egy következő típusban testet is ölthetnek ha úgy alakul minden.
Örülök neki, hogy a Csepel végre alkotott valamit ebben az egyre növekvő Gravel szegmensben, bár erre szerintem már lett volna igény 2-3 éve is.
Egy két lényeges adat a hivatalos honlapról sajnos hiányzik. (meg el is van csúszva pár sor).
- Vázméret ajánló?
- Maximális gumi férőhely (sárvédővel, vagy nélküle)?
- Súlyadatok? (bár ez izgat a legkevésbé).
- A képek alapján PM fékrögzítés.
A gumi méretekről találtam instán infót, 42x622 / 584x47c.
Miért csak 42? Ez eléggé bekorlátozza a felhasználási területet, 75kg-al csomagok nélkül lehet, hogy elszalad a 42-vel, de 85kg-al, megpakolva, terepen, inkább az 50-55 lenne az ideális, vagy ez már egy másik kategória? A 584 meg olyan aránytalan, ha 540-560-os vázméret fölé megyünk.
A 600 EUR ár meg egy kicsit el van szállva, de úgy látom nem a hazai piac a célközönség, bár a neten körülnézve valójában nincs semmi, ami 600 körül alatt van és acél.
Már majdnem rákattintottam amúgy az előrendelés gombra, mert tényleg évek óta figyelem a Csepelt és tényleg nagyon vártam már tőlük egy Gravel váz szettet.
#290
Posted 2019. September 09. - 10:17
De egy nyomorult Pinion hajtású kerékpárt nem tudnak piacra dobni a kedvemért merev XC vonalon
Pedig jók az alu vázaik, szerettem.
A Pinion nem versenyképes sem tömegben, sem terhelés alatti váltásban. Ez benne lehet abban hogy nem annyira elterjedt.
A sebesség mindent megold.
#291
Posted 2019. September 09. - 10:05
Nem baj, nem is kell, ez csak egy kitűnő reklám a Canyonnak és Ceramicspeednek. Sokan beszélnek róla és sokáig - mi másról álmodhatna még egy marketinges?
De egy nyomorult Pinion hajtású kerékpárt nem tudnak piacra dobni a kedvemért merev XC vonalon
Pedig jók az alu vázaik, szerettem.
Edited by karakoram, 2019. September 09. - 10:07.
#292
Posted 2019. September 09. - 09:15
Szerintem az ötlet jó, és a megvalósítás is annak tűnik. Milyen merevre kell már azt a külső "csövet" gyártani, hogy a belső "rúd" simán csússzon benne, és ne torzuljon semmi sehová.
Ugyanakkor az értelmét nem nagyon látom a dolognak. Ez így könnyebb, mint egy hagyományos tagos rendszer? Mondjuk, ez csak egy forgáspont összesen. A 60 mm út sem teljesen világos. Nem merev, szóval tuti zárják felfelé, ugyanakkor lefelé biztos kompromisszum egy normál 100 mm-s rendszerrel szemben.
Szerelni szerintem ezt nem nagy művészet, egy sima fox tagnál nem hiszem, hogy bonyolultabb. Amíg meg gyártanak a "csőbe" perselyt (ami gyanítom, hogy egy szabvány fox teló persely lehet), addig nem hiszem, hogy nagy gond lenne az egyediségével. Egy húzótag, vagy középen befogatott rugós tag sokkal egyedibb szerkezet szerintem.
#293
Posted 2019. September 09. - 08:27
jó lesz hozzá 5-6 múlva alkatrészt szerezni, meg embert aki hekkeli (már nem a Jolandát, őt én is bármikor )
Hacsak nem lesz trend belőle, ne csak a rejtett bowdenekkel és fékcsövekkel szopizanak a szerelők, legyen rejtve a tag is...
Jolandánál valószerűtlenül hosszú sorba kellene be állnod, szerintem!
- karakoram likes this
#294
Posted 2019. September 08. - 23:56
jó lesz hozzá 5-6 múlva alkatrészt szerezni, meg embert aki hekkeli (már nem a Jolandát, őt én is bármikor )
- karakoram likes this
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#295
Posted 2019. September 08. - 22:57
A gumi méretekről találtam instán infót, 42x622 / 584x47c.
Ezek már ki vannak találva, úgy értem, mindegyik eléggé "ipari szabvány" a kategóriában, biztos van igény szélesebbre is, láttunk is a másik topicban, de ahogy írod, szerintem az már másik kategória kezd lenni.
#296
Posted 2019. September 08. - 22:22
#297
Posted 2019. September 08. - 21:43
Ez is Csepel lesz, nem önálló márka azon belül, viszont egy magasabb szintre pozicionált típus család lesz ehhez megfelelő minőségi ás ár szinten.
Elsődleges célpont a külföldi piac de lesz lehetőség itthon is rendelni belőle ha valaki szeretne. Napokon belül elindul a honlap és ott minden látható lesz.
Örülök neki, hogy a Csepel végre alkotott valamit ebben az egyre növekvő Gravel szegmensben, bár erre szerintem már lett volna igény 2-3 éve is.
Egy két lényeges adat a hivatalos honlapról sajnos hiányzik. (meg el is van csúszva pár sor).
- Vázméret ajánló?
- Maximális gumi férőhely (sárvédővel, vagy nélküle)?
- Súlyadatok? (bár ez izgat a legkevésbé).
- A képek alapján PM fékrögzítés.
A gumi méretekről találtam instán infót, 42x622 / 584x47c.
Miért csak 42? Ez eléggé bekorlátozza a felhasználási területet, 75kg-al csomagok nélkül lehet, hogy elszalad a 42-vel, de 85kg-al, megpakolva, terepen, inkább az 50-55 lenne az ideális, vagy ez már egy másik kategória? A 584 meg olyan aránytalan, ha 540-560-os vázméret fölé megyünk.
A 600 EUR ár meg egy kicsit el van szállva, de úgy látom nem a hazai piac a célközönség, bár a neten körülnézve valójában nincs semmi, ami 600 körül alatt van és acél.
Már majdnem rákattintottam amúgy az előrendelés gombra, mert tényleg évek óta figyelem a Csepelt és tényleg nagyon vártam már tőlük egy Gravel váz szettet.
Edited by FRIZ 22, 2019. September 08. - 21:51.
#298
Posted 2019. September 08. - 18:16
Mérget azért ne vegyél rá
Ma gondolkoztam azon, nem járnának-e jobban, ha az egész katyvaszból megtartanák a ... mi legyen ez? Fogaskerék? Szóval megtartanák az egészet egysebességesnek, és magába a tengelybe építenének be egymást segítő bolygóműveket. Kb úgy, mint ahogy egyes autós automata váltókat felépítettek. Lehet, jobban járnának, és kevesebb buktatója lenne.
#299
Posted 2019. September 08. - 17:00
Nem baj, nem is kell, ez csak egy kitűnő reklám a Canyonnak és Ceramicspeednek. Sokan beszélnek róla és sokáig - mi másról álmodhatna még egy marketinges?
#300
Posted 2019. September 08. - 13:54
A sebesség mindent megold.