Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#2801
Posted 2010. January 13. - 20:35

Sin City bike...nagyon komoly ez a kinézet,megnézném összerakva teljesen hasonló vad stilusban,lehet sokaknak bejönne.
#2802
Posted 2010. January 13. - 19:46

Új prototípus. A márka leghosszabb tesztperiódusát produkáló modell, ergó nagyon jónak kell majd lennie:)







#2803
Posted 2010. January 04. - 23:43

Funnt asszem Guido Tsugg
Mondjuk egy kormánynál, kszárnál. szerintem olyan sok újat nem lehet kitalálni, de pl komolyabb (öszetettebb) alkatrészeknél sokat számíthatnak egy profi észrevételei.
Azért egy profi sztem nem engedheti meg magának, hogy szarhoz adja a nevét, mert csak saját magát járatja le, ettõl függetlenül nem rohanok egybõl alkatrészt venni, ha rajta van valami pro neve. Azért bevallom a Contin elég erõsen elgondolkodtam (mármint, hogy nem olyan jók).
Tomac alatt anno még az õs M1 volt átmatricázva, ha jól emlékszem. Meg talán Palmer is nyomta hasonlóan. De megjegyzem akkoriban nem volt akkora választék DH vázakban, mint most.
Mondjuk egy kormánynál, kszárnál. szerintem olyan sok újat nem lehet kitalálni, de pl komolyabb (öszetettebb) alkatrészeknél sokat számíthatnak egy profi észrevételei.
Azért egy profi sztem nem engedheti meg magának, hogy szarhoz adja a nevét, mert csak saját magát járatja le, ettõl függetlenül nem rohanok egybõl alkatrészt venni, ha rajta van valami pro neve. Azért bevallom a Contin elég erõsen elgondolkodtam (mármint, hogy nem olyan jók).
Tomac alatt anno még az õs M1 volt átmatricázva, ha jól emlékszem. Meg talán Palmer is nyomta hasonlóan. De megjegyzem akkoriban nem volt akkora választék DH vázakban, mint most.
#2804
Posted 2010. January 04. - 22:53

anó John tomac Giant gépeit sem a Giant gyártotta...
meg a mongoose-át se a mongoose, meg a raleigh-jét se a raleigh.
#2805
Posted 2010. January 04. - 19:35

A Balkán szó mellõl kihagytam én is a 'cinikus smile'-t de mindegy.
Ez az Atherton kormány pont ugyanolyan dolog, min a Funn 4x kormány amit a nagy (Nemjuteszembeki..) 4x versenyzõ tervezett és még az aláírása is rajta van.
Furcsa, hogy tavaly egy tökéletesen ugyanolyat vettem, de azon nem volt aláírás és azt még nem õ tervezte. Én csak egy rohadt erõs kormányt akartam, de sehol nem volt Easton.
A leragasztott maxxis gumi meg nem egyedi, Emlékezzünk Armstronékra amikor nem kaptak szponzori pénzt üres mezzel mentek, anó John tomac Giant gépeit sem a Giant gyártotta...
Ez az Atherton kormány pont ugyanolyan dolog, min a Funn 4x kormány amit a nagy (Nemjuteszembeki..) 4x versenyzõ tervezett és még az aláírása is rajta van.
Furcsa, hogy tavaly egy tökéletesen ugyanolyat vettem, de azon nem volt aláírás és azt még nem õ tervezte. Én csak egy rohadt erõs kormányt akartam, de sehol nem volt Easton.
A leragasztott maxxis gumi meg nem egyedi, Emlékezzünk Armstronékra amikor nem kaptak szponzori pénzt üres mezzel mentek, anó John tomac Giant gépeit sem a Giant gyártotta...
Ride everywhere.
.
#2806
Posted 2010. January 04. - 15:31

- bocs a dupla postért -
Ez a nyugaton jobbat dolog meg érdekes. Általánosságban én azért azt tapasztaltam, hogy ahol több a pénz, ott nagyobb igény van a jobbra, minõségibbre, gyakran már a sznobság határán túllépve. És ez úgy látom azért igaz itthonra is. De mondom csak általában!!!
Ez a nyugaton jobbat dolog meg érdekes. Általánosságban én azért azt tapasztaltam, hogy ahol több a pénz, ott nagyobb igény van a jobbra, minõségibbre, gyakran már a sznobság határán túllépve. És ez úgy látom azért igaz itthonra is. De mondom csak általában!!!
#2807
Posted 2010. January 04. - 12:47

Visszakanyarodva a Contihoz, bennem is felmerült korábban a kérdés, hogy ez vajon reklám-e a cégnek, ha mégsem az õ gumijaikat használják.... Engem mindenképp eltántorított...
Persze azért ez egy sokkal összetettebb dolog lehet, mint amilyennek mi most így elképzeljük. Ha ott lettünk volna, amikor megállapodtak, talán objektívebben látnánk. Elvi kérdést meg szerintem fölösleges ebbõl csinálni, sajnos nem olyan világban élünk, ahol ezek számítanának.
Persze azért ez egy sokkal összetettebb dolog lehet, mint amilyennek mi most így elképzeljük. Ha ott lettünk volna, amikor megállapodtak, talán objektívebben látnánk. Elvi kérdést meg szerintem fölösleges ebbõl csinálni, sajnos nem olyan világban élünk, ahol ezek számítanának.
#2808
Posted 2010. January 04. - 10:11

bocs, gondolhattam volna

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2809
Posted 2010. January 04. - 08:23

#2810
Posted 2010. January 04. - 01:18

nemtom ki honnan vette ezt a balkan dumat. a Vanderham signature dh kormany az nem bikepositive "matricazzunk fel valamit oszt jo lesz az" szinvonal
gondoljunk mar bele hogy a vilag legnagyobb kerekparozassal foglalkozo cegerol van szo. majd pont oket a kispenzu kelet europai vasarlo fogja erdekelni. marmint persze, erdekli, meg penz jon innen is, de nem szaggatjak meg magukat hogy az itteni vasarlo legyen a legjobban kiszolgalva.
na meg ez is egy olyan dolog hogy ezt gondoltam, es az ellenkezojet tapasztaltam miota itt vagyok es ebben dolgozom
gondoljunk mar bele hogy a vilag legnagyobb kerekparozassal foglalkozo cegerol van szo. majd pont oket a kispenzu kelet europai vasarlo fogja erdekelni. marmint persze, erdekli, meg penz jon innen is, de nem szaggatjak meg magukat hogy az itteni vasarlo legyen a legjobban kiszolgalva.
Nyugaton csakis jobbat vesznek.
na meg ez is egy olyan dolog hogy ezt gondoltam, es az ellenkezojet tapasztaltam miota itt vagyok es ebben dolgozom
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2811
Posted 2010. January 04. - 00:21

hát én most vettem egy pro kamáslit. a northwawe ahhoz képest egy gagyi szar. és nem hiszem,h egy világbajnok nevével fémjelzett márkát a balkánra termelnének.
#2812
Posted 2010. January 04. - 00:18

#2813
Posted 2010. January 03. - 23:48

#2814
Posted 2010. January 03. - 23:42

#2815
Posted 2010. January 03. - 21:42

Mindkettõnek van ruházata, mindkettõnek vannak kisebb kiegészítõi, pl fékkar stb, de köszönõviszonyban sincsenek egymással. És nem csak az anyaghasználat, hanem a tervezés sem túlságosan az erõsségük.
De legalább itt a balkánon azt hisszük jó.
De legalább itt a balkánon azt hisszük jó.
Ride everywhere.
.
#2816
Posted 2010. January 02. - 19:37

mitol lenne shimano olcso valtozat? lattal mar shimano markaju kormanyt? vagy PRO markaju valtokart?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2817
Posted 2010. January 02. - 15:58

Köztudott dolog, de elég csak erre az oldalra ránézni. http://cycle.shimano-eu.com/Még jó, hogy sem Athertonékat, sem a pro-t nem kedvelem.
Mostmár legalább tudom, hogy ez egy shimano cheapest változat.
Egyébként honnan az infó?
A sebesség mindent megold.
#2818
Posted 2010. January 02. - 15:49

Még jó, hogy sem Athertonékat, sem a pro-t nem kedvelem.
Mostmár legalább tudom, hogy ez egy shimano cheapest változat.
Egyébként honnan az infó?
Mostmár legalább tudom, hogy ez egy shimano cheapest változat.
Egyébként honnan az infó?
Ride everywhere.
.
#2819
Posted 2009. December 30. - 21:52

hat a bbb se jobb, de nem is szoktam tulzottan ajnarozni oket

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2820
Posted 2009. December 30. - 20:56

Megjelent (egy ideje)
http://www.delius-kl...ORKSHOP2010.jpg
http://www.delius-kl...e/fm/55/trm.jpg
http://www.delius-kl...ORKSHOP2010.jpg
http://www.delius-kl...e/fm/55/trm.jpg
Mint mondjuk a BBB?eredetileg is shimano volt a PRO. csak azt nemtom miert nem tudtak mar valami ertelmesebb markanevet kitalalni.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]