Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#2601
Posted 2010. March 17. - 21:19
Miért keresel benne logikát? Ez is olyan, mint a katonaság: kerek viszik, szögletes, gurítják.
#2602
Posted 2010. March 17. - 21:14
ez a sram x.7 karbon nekem kicsit meredek. foleg ha olyan aron megy majd mint az idei. amugyis kinai gagyinak nez ki, gondolom hogy ha be kellett szoritani egy arszint ala, akkor az is.
ha az x.9-cel csinaljak ugyanezt akkor azt mondom oke. de nincs szukseg deore karbon valtora se. akik x.7 szintu alkatreszeket vagy bringat vesznek, azokat sztem total nem hatna meg az alu valtokanal. es a 2x10 is eleg versenyorientalt dolog. most majd mindenki XCO bajnok lesz hirtelen?
ha az x.9-cel csinaljak ugyanezt akkor azt mondom oke. de nincs szukseg deore karbon valtora se. akik x.7 szintu alkatreszeket vagy bringat vesznek, azokat sztem total nem hatna meg az alu valtokanal. es a 2x10 is eleg versenyorientalt dolog. most majd mindenki XCO bajnok lesz hirtelen?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2603
Posted 2010. March 17. - 20:47
Terelõ a legkevesebb:
én a hajtást,kerekeket,féket,villát "kukáznám"
hope,vagy dt agyak,mavic ex721 felnik,hope m4 fékek,saint kar,plusz egy zsír új marzo 888 evo TI
álmodik a nyomor
én a hajtást,kerekeket,féket,villát "kukáznám"
hope,vagy dt agyak,mavic ex721 felnik,hope m4 fékek,saint kar,plusz egy zsír új marzo 888 evo TI
álmodik a nyomor
#2604
Posted 2010. March 17. - 20:46
SRAM X7 2x10
SRAM updates X.7 with carbon and 10 speeds! - Pinkbike.com
remélem a 9 es-eket meg jövöre fillérekért fogják kiszórni. meg a 9-es slx-et is a shimano. és lesz pénzem venni egy tonnányit
10-es x0 sor meg holt bazárian néz ki a fekete nagy lánckerékkel. mint egy gagyi megarange acera .
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2605
Posted 2010. March 17. - 20:35
#2606
Posted 2010. March 17. - 20:17
Ha már Pinkbike: Taipei Cycle Show: Post 1 - Pinkbike.com
Ízléses kompozíció - persze ezen is lehetne még mit finomítani.
Ízléses kompozíció - persze ezen is lehetne még mit finomítani.
#2607
Posted 2010. March 17. - 19:36
#2608
Posted 2010. March 17. - 14:00
Újdonságok a DT-Swiss háza tájáról. Twin Shot damping, Launch Control II és egyéb finomságok. A legkönnyebb villa alig 1170g! (DT-Swiss XRC 100 Race, karbon nyakkal - egyébként élõben is láthattunk ilyet 2 hete a kiállításon - megemeltem, tényleg könnyû volt;))
Igen, pár dolog kicsit hasonlít a Fox FIT rendszerére.
Jó csemegézést!
Igen, pár dolog kicsit hasonlít a Fox FIT rendszerére.
Jó csemegézést!
_____________________________________________
AM rlz
#2609
Posted 2010. March 13. - 22:11
#2610
Posted 2010. March 13. - 20:33
Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek (1.55 körül indul az igazi lényeg, Peat léggitározik egy kis Motörheadre):
Fort William World Cup 2010 Official Promo - MTBCUT.tv - Mountain Bike Videos | Vital MTB
Fort William World Cup 2010 Official Promo - MTBCUT.tv - Mountain Bike Videos | Vital MTB
#2611
Posted 2010. March 11. - 21:29
A DT 1250 már 2008ban is volt, szintén karbon felnivel. És az se hiszem, hogy ennél nehezebb felnivel van. A 320 grammos magnéziumfelni hátul rommátörött, de elöl 1 évig semmi baja sem volt.
Van egy olyan tippem hogy merevebb és tartósabb mint egy 440 grammos 717...
Odeverés meg: Láttam egy olyan videót, ahol 40 kg súlyt (amit súlyemelõ-gépeknél szoktak használni, az élével) ráejtenek felülrõl a karbonfelnire (nem erre és persze befûzve) és semmi baja sem lett. Párszor meg is ismételték.
A karbonban pont ez a jó, hogy arrafelé erõsítik amerre csak akarják.
Ahhoz meg nagyon-nagyon alacsony nyomással kell menni, hogy leérjen a felni. Nekem 1.5 barnál sosem sikerült ilyen, pedig XC versenyen nem mentem nagyobb nyomással (kivéve sárban persze).
Van egy olyan tippem hogy merevebb és tartósabb mint egy 440 grammos 717...
Odeverés meg: Láttam egy olyan videót, ahol 40 kg súlyt (amit súlyemelõ-gépeknél szoktak használni, az élével) ráejtenek felülrõl a karbonfelnire (nem erre és persze befûzve) és semmi baja sem lett. Párszor meg is ismételték.
A karbonban pont ez a jó, hogy arrafelé erõsítik amerre csak akarják.
Ahhoz meg nagyon-nagyon alacsony nyomással kell menni, hogy leérjen a felni. Nekem 1.5 barnál sosem sikerült ilyen, pedig XC versenyen nem mentem nagyobb nyomással (kivéve sárban persze).
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#2612
Posted 2010. March 11. - 21:20
talán rosszul fogalmaztam. a kérdésem nem általában a DT cuccok minõségére vonatkozott, tudjuk, hogy azzal nincsen baj (bár láttunk már agyontesztelt mavic kerekeket is visszahívni), azt is sejtettem, hogy a karbon nem mûanyag. én abban nem vagyok biztos, hogy jó ötlet-e karbon kompozitból készült felnivel durvulni. az alu felni elfárad, vagy szétütöd, és kicseréled. a karbon meg inkább törik, általában. ha egy profi nagyot esik vele, vagy ha belerak X kilómétert, inkább lecserélik a karbon kormányát, nehogy menet közben adja meg magát. ha felütöd az alu felnidet, még lejöhetsz vele, ha le nem ereszt a kerék, de a karbon mit csinál? mert nem fog maradandóan elhajlani, az tuti. és minden felnit oda lehet verni, akármibõl van.
a külsõ lefordulását sem úgy értem, hogy nem tart jól a perem. arra gondolok, mikor mondjuk kicsi a nyomás, ezért "elúszik" a kerék egy éles kanyarban és leér a felni széle, rossz esetben sziklás terepen.
szóvel biztosan marha erõs a DT, meg az EDGE, de máshogy, mint az alu.
a külsõ lefordulását sem úgy értem, hogy nem tart jól a perem. arra gondolok, mikor mondjuk kicsi a nyomás, ezért "elúszik" a kerék egy éles kanyarban és leér a felni széle, rossz esetben sziklás terepen.
szóvel biztosan marha erõs a DT, meg az EDGE, de máshogy, mint az alu.
#2613
Posted 2010. March 11. - 12:51
tényleg, ezekre nem is gondoltam!
mar bocs de amit irtal az alapjan tenyleg ugy tunik mintha ezekre nem is gondoltal volna.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2614
Posted 2010. March 11. - 12:30
Én se ú gondoltam, hogy hétvégi kerekezéshez. Na gondol vki egyet aztán dob egy ilyet a bicajába
mert könnyû is meg szép is meg minden:)
Persze végülis igazad van lehet ezt ütni vágni ha egy jól szponzorált versenyzõrõl/csapatról beszélünk
akkor az anyagiak miatt nem kell aggódni csak egy versenyt kell kibírnia aztán mehet a kukába:D
Annyit meg csak kibír.
mert könnyû is meg szép is meg minden:)
Persze végülis igazad van lehet ezt ütni vágni ha egy jól szponzorált versenyzõrõl/csapatról beszélünk
akkor az anyagiak miatt nem kell aggódni csak egy versenyt kell kibírnia aztán mehet a kukába:D
Annyit meg csak kibír.
#2615
Posted 2010. March 11. - 12:10
#2616
Posted 2010. March 11. - 12:00
Nagyon jó kis videó.
Egybõl el kapja az embert a kedv, hogy tekerjen aztán kinézek az ablakon,
- hó:confused: (március közepén) -
és el is megy a kedvem ebbe f#s idõbe.
Arra azért kiváncsi lennék, hogy egy közepes nyúzás mellett hány km-t lehet
ezekbe a felnikbe pakolni.
Merthogy yasec oldalán olvastam talán, hogy ezeket az agyon könnyített csoda
alkatrészek bírják de sokkal sûrûbben érdemes õket cserélni mint a normál
társaikat ha nem akarunk azon parázni, hogy mikor hullik szét.
Egybõl el kapja az embert a kedv, hogy tekerjen aztán kinézek az ablakon,
- hó:confused: (március közepén) -
és el is megy a kedvem ebbe f#s idõbe.
Arra azért kiváncsi lennék, hogy egy közepes nyúzás mellett hány km-t lehet
ezekbe a felnikbe pakolni.
Merthogy yasec oldalán olvastam talán, hogy ezeket az agyon könnyített csoda
alkatrészek bírják de sokkal sûrûbben érdemes õket cserélni mint a normál
társaikat ha nem akarunk azon parázni, hogy mikor hullik szét.
#2617
Posted 2010. March 10. - 20:10
szerintem mar egy jo ideje teszteltek ezt a felnit versenyzok [matrica nelkul] mielott kihoztak forgalomba is. azert nem hulyek azok a sracok ott a DT Swissnel.
es a karbon nem muanyag.
Harald Philipp régóta teszteli.
http://www.vimeo.com/4524373
#2618
Posted 2010. March 10. - 19:07
bocs a kukacoskodásért, de gondolom ez polimer mátrixú kompozit, azaz mesterséges polimer, ami viszont "mûanyag" - mûszaki anyag
De aki kiad ennyit egy felniért, hát nemtudom beszámítható-e.
De aki kiad ennyit egy felniért, hát nemtudom beszámítható-e.
#2619
Posted 2010. March 10. - 17:29
szerintem mar egy jo ideje teszteltek ezt a felnit versenyzok [matrica nelkul] mielott kihoztak forgalomba is. azert nem hulyek azok a sracok ott a DT Swissnel.
es a karbon nem muanyag.
tényleg, ezekre nem is gondoltam!
#2620
Posted 2010. March 10. - 17:09
Majd most májusban Mariborban úgyis kiderül hogy bírja a karbon, Peatéknek kell e körönként cserélni a kerekeket:D
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.