Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#2081
Posted 2010. June 28. - 11:51
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2082
Posted 2010. June 28. - 11:46
Demóhoz pár új adat:
422 (16.6 in) chainstay length
ISCG05
frame is 3/4 lb lighter than last year
422es láncvilla? ez tuti? és azt lehet tudni, hogy a súlya így mennyi lesz?
#2083
Posted 2010. June 28. - 10:26
#2084
Posted 2010. June 28. - 09:21
#2085
Posted 2010. June 28. - 07:28
Lap alján rugós Enduro EVO:
I Smell 2011's... - Mountain Bike Forums
És az új, 18-as Fox-szal, jól látom? Brutálisan néz ki
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#2086
Posted 2010. June 28. - 00:35
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2087
Posted 2010. June 28. - 00:00
#2088
Posted 2010. June 27. - 23:51
#2089
Posted 2010. June 27. - 23:46
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2090
Posted 2010. June 27. - 23:06
150x12 rear thru axle
83 mm shell - accommodates OSBB, BB30, PF30 and threaded cups
Adjustable geo:
13.5 or 13.9 bb
64 or 64.5 HT
422 (16.6 in) chainstay length
ISCG05
frame is 3/4 lb lighter than last year
3.0x9.5 shock, azaz 240-es a tag.
Rövidül pár millit a felsõcsõ is.
Szóval minden benne lesz, amire vágytunk. Ha a 951-et nyugdíjazom egyszer, akkor tuti ez a következõ gépem.
Ja, és nem lesz többé Demo7, hanem az SX veszi át a szerepét, ahogy a Pitchét is az Enduro, illetve a Stumpi, ha minden igaz.
#2091
Posted 2010. June 27. - 22:47
szerintem merevváznál annyira nem létfontosságú az átütõ, mert ugye az össztelós vázak hátulja picit rugalmasabb
#2092
Posted 2010. June 27. - 22:24
de én örülnék ha lenne gyárilag pl. Blast átütõs. meg szerintem mások is élnének a lehetõséggel.
Maggi, egy olyan Minute nekem is jól jönne.
Izomtéridõninja-geológus!
#2093
Posted 2010. June 27. - 22:12
#2094
Posted 2010. June 27. - 22:05
mindez 160mm-es tárcsákkal is érzékelhetõ?
igen
és bõven, nem csak a fékhatáson
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2095
Posted 2010. June 27. - 22:04
#2096
Posted 2010. June 27. - 20:17
#2097
Posted 2010. June 27. - 20:13
Pedig igen sokat jelent egy vastagabb, fõleg átütõs tengellyel rendelkezõ hátsó kerék, valamint átütõs elsõ villa, akár CC bringa esetében is. Akinek volt már lehetõsége ezeket a megoldásokat kipróbálni, az pontosan tudja mirõl beszélek.
nekem nem hisznek
na majd kipróbálhatjátok a montimat ha lesz.....
ez meg rohadtul tetszik, da aki a zöldhöz kéket rakott azt nekifutásból tarkón ...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2098
Posted 2010. June 27. - 20:11
#2099
Posted 2010. June 27. - 19:47
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#2100
Posted 2010. June 27. - 19:16
Én 87 kg. vagyok, de eddig se merevfarúnál, se össztelósnál nem éreztem azt, hogy jajjdekolbász a hátulja és mennyire kellene egy átütõtengely (na jó, egy Merida Miami-nál éreztem, hogy kolbász, de ott az egész váz volt zselé állagú szinte ) Már arra várok, mikor hozzák be az országútik világába is az átütõtengelyt és magyarázzák bele, hogy ettõl aztán mennyivel merevebb...
hát tudod konán szocializálodtam . s azért érzem a coiler/dawg és az fsr között a különbséget, bár az se a tengelyen múlik.de mondjuk azért azzal együtt lehetne élni.
pl teccik ez az epic mintára átdolgozott fsr xc -camber, s ha lenne belõle nekem való méret, még esélyes is lenne- de tényleg nem értem ha az epic igen ez miért nem? vagy az lesz a jövõ évi ficsõr, hogy megkapja az átütõt meg a cipelõ vas helyett a hidroformot a felsõcsõ/nyeregcsõ kontakthoz.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való