


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Megnyugodhatsz ! Az új XTR-t viszik majd, mint a cukrot. Egyszerûen eladja a neve, a nimbusza. Haverom is epedve várja az új XTR féket. Magyarázhatsz te neki, hogy az XT fék hibátlan, neki az XTR kell ! Ennyi...Kicsit csalódás számomra az új Shimano technikai arzenál. A kerekek terén csak kipótolták a palettájukat, az új XTR meg szintén nem akkora durranás, inkább a régi szett hiányosságait akarták kiküszöbölni az XXhez képest. A light bikes fórumon már megy a grammozás, hogy hiába faragtak a szett össztömegébõl, a mostani tömeg simán összeállítható eddig meglevõ szériaalkatrészekbõl tuning és fúrás nélkül.
Úgy látszik elmúltak azok az idõk, amikor egy-egy új Shimano szett kisebb technikai forradalmat indított el.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Elég lassan.... én még az új XTR-en kívül még egy ilyen méretû agyat sem láttam... egyébként miért nem jók az eddigi méretek(135/10 135/12, 150/10mm)?
najó meg az hogy felcsavaroztak egy félkilós vasdarabot a féknyeregre
RAUH-Welt
B E G R I F F
A sebesség mindent megold.
A németek (Syntace/Liteville) valamit nagyon tudnak, ha 2010-2011-re, lassan szabvány méretté válik a 12x142mm kiosztású hátsó agy/tengely.