Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9170 hozzászólás a témában

#2061
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

Nagyszerû, ezt a fekete becsúszószáras badarságot látom már a Rock Shox is követi.... :)


Már?
Legelsõ RS telóm 2002-bõl fekete becsúszókkal bírt, illetve bír a mai napig :)

#2062
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
ez valahol nem igaz, rebám is matt volt, Lyrik is többnyire matt...vannak azért

de spec. én a fényeset jobban karmolom....

#2063
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Nem tudom, de én magam a Marzónak meghagynám ezt a lehetõséget. Azt úgyse akartam venni soha. :) Természetesen a szépség szubjektív dolog. :) Mondjuk RS-nál pedig az állandó fénylõ festéstõl áll fel a szõr a hátamon. Kezdik elfelejteni a matt dolgok szépségét. :)

#2064
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
eddig csak a manitou szopott vele nagyot....Marzó meg tudta oldani, hogy tartós legyen

#2065
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
Ha... :)

#2066
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Ha nem kopik le, nincs vele gond.

És amúgy is, "Paint It Black".

#2067
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Nagyszerû, ezt a fekete becsúszószáras badarságot látom már a Rock Shox is követi.... :)

#2068
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás

Not Allowed


címsorba katt és enter

#2069
gakos

gakos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 947 hozzászólás

Állítólag ez egy Lyrik RC2 DH


Not Allowed

----

FÁJVÓ

----


#2070
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás
Állítólag ez egy Lyrik RC2 DH

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2071
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás
tamaskaval tudok egyetérteni. Az új XTR nyitott más szakágak felé is, szerintem ez nem rossz kezdeményezés, sõt. Így azért elég nagy bringás réteget le tudnak fedni (már aki megfizeti ugye). Akik meg csalódtak, azoktól kérdezném, hogy mégis mit kellett volna kitalálni? Mi az, ami radikális újítás, eladható és még nem találtak ki?

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#2072
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.697 hozzászólás

Kicsit csalódás számomra az új Shimano technikai arzenál. A kerekek terén csak kipótolták a palettájukat, az új XTR meg szintén nem akkora durranás, inkább a régi szett hiányosságait akarták kiküszöbölni az XXhez képest. A light bikes fórumon már megy a grammozás, hogy hiába faragtak a szett össztömegébõl, a mostani tömeg simán összeállítható eddig meglevõ szériaalkatrészekbõl tuning és fúrás nélkül.
Úgy látszik elmúltak azok az idõk, amikor egy-egy új Shimano szett kisebb technikai forradalmat indított el.

Megnyugodhatsz ! Az új XTR-t viszik majd, mint a cukrot. Egyszerûen eladja a neve, a nimbusza. Haverom is epedve várja az új XTR féket. Magyarázhatsz te neki, hogy az XT fék hibátlan, neki az XTR kell ! Ennyi...
Amúgy nagyon úgy néz ki, hogy megvárták az XX-t és ahhoz szabták az XTR-t.
Marci

#2073
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
az egy elka
www.elkasuspension.com | Ride Hard, Ride Fast, Ride Elka


de akkor már inkább diverse

http://www.salaracin...k/diverse1.html

titán rugóval, semmi tst, propedal baromság, egyszerû szerelni
és 100e rugóval...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#2074
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Maggi: az elv hasonlóságára értem, bár itt lebegõ tag van. Maga a tag is valami prototípus darabnak tûnik.

#2075
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás
Az elsõ hozzászóló szerint sem Kona.
Fusion Terminator

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2076
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
hát nekem annyira nem hasonlít egyik Stab-re sem :P

#2077
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Egy új Kona:-):
WORLD EXCLUSIVE. COMMENCAL SET TO UNVEIL NEW DOWNHILL TEAM BIKE

#2078
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

Elég lassan.... én még az új XTR-en kívül még egy ilyen méretû agyat sem láttam... egyébként miért nem jók az eddigi méretek(135/10 135/12, 150/10mm)?


Nem tudom, hogy a lassúságot mi alapján méred, de tudnám sorolni a márkákat és modelleket, ahol már szép számban jelen vannak, illetve jönnek. A 12x142mm méret nem azt jelenti, hogy ilyen agyat kell gyártani, pusztán a kupakokat kell szélesebbre gyártani a szokványos 135mm-es méretnél használtaknál, ahogy ezt már az induláskor megtette számos neves gyártó (DT, Mavic, I9, Hope, stb.)


Egyébként meg további 2001-es Lapierre anyag: Infos VTT : Lapierre 2011 : les nouveaux mod


#2079
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

najó meg az hogy felcsavaroztak egy félkilós vasdarabot a féknyeregre


nem hiszem hogy fel kilo egy akkora darab szetfurt aluminium. amugy opcionalis, es a fekpofa resze nem a nyerege.

az XTR csalad is atveszi amit az XT-nel csinaltak, hogy tobbfele felhasznalasi terulethez lehet igazitani nagyjabol ugyanazokat az alkatreszeket. nyilvan ha XC-re kell akkor ott a dupla hajtomu meg a 9mm gyorszar, de AM felhasznalashoz ahol nem szoktak annyira grammozni meg van atutos agy meg tripla hajtomu meg jobb hutest ado fek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2080
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
azt gondolom, hogy lassan semmi sem fog szólni a csõtengely ellen. akár elöl, akár hátul. megvannak a gyorszáras tengelyrögzítések, súlyban már nem büntetés, akkor miért ne?

várom a telóba és vázba integrált féktesteket :)