Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Trek te drága

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
49 hozzászólás a témában

#41
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
vazze,ennyi helyesírási hibát rég láttam egyszerre....

szerintem nem normális ami bicikliddel történik,ennyi kopást még életemben nem hallottam ennyi idõ alatt,ha úgy használtad ahogy leírtad

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#42
KisOcsike

KisOcsike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.090 hozzászólás

Ez tény, nekem is azt mondták, hogy cserélni kell a tárcsafékben a pofákat, aztán egy zsír újhoz képest még csak a negyede kopott el akkor.

Szerintem sem érdemes egyébként eladni, mert marha nagyot fogsz bukni rajta, egy tissztességesen összerakott alivio vagy deore szett csodákra képes (a mostani felálláshoz képest). Inkább hajtsd szét a mostani alkatrészeket, közben olvasgass itt, vagy máshol, hogy milyen alkatrészt érdemes beújítanod és haláluk után cseréld õket.
Költségesnek tûnik, de talán így jársz a legjobban (a költségest elõször cs-vel írtam :D ).


Errõl van szó! Tanult kolléga vágja mirõl beszéltem! Széthajtani, megölni, újjáépíteni!

KisÖcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....

#43
PR

PR

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.651 hozzászólás
  • LocationRákosmente
Ez tény, nekem is azt mondták, hogy cserélni kell a tárcsafékben a pofákat, aztán egy zsír újhoz képest még csak a negyede kopott el akkor.

Szerintem sem érdemes egyébként eladni, mert marha nagyot fogsz bukni rajta, egy tissztességesen összerakott alivio vagy deore szett csodákra képes (a mostani felálláshoz képest). Inkább hajtsd szét a mostani alkatrészeket, közben olvasgass itt, vagy máshol, hogy milyen alkatrészt érdemes beújítanod és haláluk után cseréld õket.
Költségesnek tûnik, de talán így jársz a legjobban (a költségest elõször cs-vel írtam :D ).

Aki másokat ismer, okos, aki magát ismeri, bölcs

Aki másokat legyõz, erõs, aki magát legyõzi, hõs

Lao-Ce


#44
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2.337 hozzászólás
Sztem a lácnyúlást meg ilyesmit le lehet szarni jó ideig.Ha már elkopott a lánc meg meg a fogaskerekek is, akkor nyugodtan lehet õket használni még sokáig, mert nem egymás kárára történik az igénybevétel.A kereskedõk állandóan cserélni akarnak vmit.Nekem a régi bringánál kb. 2ezer km után már mondta a boltos, hogy ezt biza le kéne cserélni. Utána még kapott rá kb. 5ezret, és a boltbarohangálós gépemre valószínûleg még mindig ezek az alkatrészek fognak felkerülni.

Jaésúgylátomsósmogyiújtársattalált :)

#45
KisOcsike

KisOcsike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.090 hozzászólás

nem adnád el, és elköltenél még 100at rendes alkatrészekre, amikkel mûködik..
de pont ez a baja neki is, hogy nem erre számított, nem így kalkultált.


Valahogy úgy! :krol: Bár ezek csak egy Trek fanatik szavai... de hát mit mondhatnék??? Tudom, hogy nem erre számított... De hosszútávon akkor is egy jó alap lehet azért! Persze, Neki kell mérlegelni, hogy milyen komolyan szeretné csinálni, és, hogy mennyit akar beleõlni..

KisÖcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....

#46
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
nem adnád el, és elköltenél még 100at rendes alkatrészekre, amikkel mûködik..
de pont ez a baja neki is, hogy nem erre számított, nem így kalkultált.

#47
KisOcsike

KisOcsike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.090 hozzászólás
Szia!

Sajnálom, hogy csalódtál... De a Treknél tudni kell, hogy ár/teljesítmény... pontosabban felszereltség terén nem veszik fel a versenyt a többi nagy márkával! De itt a váz a lényeg!! A Treknél egyrészt a nevet fizeted, de e mögött minõség áll! Méghozzá nem is akármilyen! Nem véletlenül adnak rá örökélet garanciát!!! Ki ad még aluvázra örökélet garit??? (csak elvétve találni ilyet) Egyébként a 4500ös egy nagyon jó váz! Szép! Erõs! És Trek! Nem látni minden sarkon Trekket! :chin: Szóval erre a vázra lehet építeni! Én már nem adnám el... de te tudod

KisÖcsike

ui: a Tech rovatban van Trek topic....
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....

#48
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Régen EZER évre készítették az alkatrészeket, amik komoly bevételt jelentenek hûtlen gazdáiknak egy MÉH-tranzakció keretében véghezvitt leadás esetén. Ma az alapkategóriában bizony az alkatrészeket jó esetben 1 évre gyártják, amíg a garancia érvényes. A jobb cumókat meg kell fizetni, és - az esetek túlnyomó többségében - tényleg nincs velük gond évekig még extrém igénybevétel esetén sem.

120.000 Ft egy bringáért soknak tûnhet, de ez valójában a belépõ szint. A Trek 4500-ösben pedig tényleg sokat fizetsz azért a matricáért, ahogy Lacley is írta. Egy Magellan, Author olcsóbb lett volna hasonló kategóriájú alkatrészekkel. Egyébiránt nem jellemzõ, hogy az alkatrészek pár hónap alatt széthulljanak amennyiben a tervezett felhasználási területnek megfelelõen használod. Talán valóban csak pech sorozat volt.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#49
lacley++

lacley++

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 468 hozzászólás
Hát szép kis történet...

Ahogy én tudom, a 4500 az alap montija a Treknek. Szóval biztos vannak elrejtve rajta gagyi alkatrészek. Azért a matricának jól megkérik az árát...
Érdemes lett volna kicsit körülnézned, mondjuk a Magellan háza táján, mert ennyi lóvéból szerintem jobb is kijött volna.
" Hogy nem kellenek ide nemzetek, Világ gépei, egyesüljetek, A gépnek nincsen múltja, se hiedelmei, Csak alkatrészei vannak neki"
ákos

#50
987

987

    vendég

  • fórumtag
  • 119 hozzászólás
Szevasztok ez lesz az elsõ írásom a nevem 987.


Kezdjük azzal hogy ISZONYATOS DÜH van bennem .

A történet:



Tavaly ilyenkor összecsuklott alattam az esõkerék hát mit mondjak még most is érzem.

Utána nemigen mertem tekerni csak úgy immel-ámmal egyszerûen féltem a bicón.

Aztán elhatároztam veszek egy komoly bringát ennyi idõsen (30) már megérdemlem gondoltam.

Elkezdtem keresni végül is egy TREK 4500 mellet döntöttem. Faszán néz ki és a cuccok rajta elég jók voltak legalábbis azt hitem.

Nagy boldogan elhoztam 120000 ft-ért .

Hú az a váltó kit-kat és oda vált pontosan hihetetlen. A fékek milyen faszán fognak ,remek bicikli ez csak úgy repdestem a boldogságtól . A félelmem elszállt újra mertem brinyózni .

Aztán egy-két nap múlva volt egy defektem teljesem megrökönyödtem defek egy ilyen fasza biciklin de hát mit lehet tenni balszerencse . Az elsõ úgy nevezet baráti hegyen való legurulás után ami inkább csak dombocska elkopott a fékbetét fele hú-ha mondtam ez hamar ment.

Aztán defekt megin és megin és megin úgy kb 20 szor . Mind tüske na meg egy fém forgács. Mondom mi ez a régi brinyoimon nem volt ez ilyen sûrû.

Úgy másfél hónap alatt a gári hátsó gumi majdnem teljesen elkopott . Csere a következöt kivágta egy üvegszilánk aztán jött egy Schwalbe Land Cruiser na ez egy fasza gumi jól gurul nem kopik és nem kap defektet az elsõ gumim továbbra is rendszeresen kap tüskét . Na meg a szingo szelep már kettõrõl tõrte le a pumpám az a kis bigyot.

Két hónap múlva recseget valami a hajtókar környékén kiderült a középrész szétment garis csere.

Na meg persze négy darab fékpofát is vettem mellé mert a fémig koptak.

Aztán a kormány elkezdet recsegni de egy kis zsírzással megoldottam.

Majd nem bírtam tovább kellet vennem egy másik ülést mert az eredetit nem bírtam megszokni szó szerint szenvedtem rajta. Az ujjülés egy Selle Royal Lookin Xsenium na ez bevált de nem jobb, mint a régi guberált noném nyergem . Aztán négy hónap múlva feltûnt ,valami nem okker a lánccal mivel a középrész ujjra recseget vagy inkább letyeget visszavittem. Hát mit ad isten a középrész ujjra szétment garis csere. Aztán kiderült a láncom megvan nyúlva kikéne cserélnem, na megy a hátsó lánckerék sort is mert elkopott . Ami ugye olyan tízenezer forint . De ne aggódjak, mér az elsõ lánckerékre is nemsokára sor kerül. De a pedált is lecserélhetném, már mer kopott.



Az elsõ jóbb kerékpárom leszámítva a kis ruszkit meg a kempinget egy Formel volt favorit cuccokkal. Ehhez vetem az ócskásnál egy-két használt vázat és a rajta lévõ jobb cuccokat felhasználva, fejlesztgettem .Végül csak a kormány volt az eredeti biciklirõl meg ,hozzáteszem nem azért cseréltem mert tönkrement hanem mert találtam egy nekem jobban tetszõt. Ezzel nevezzük túra biciklinek többször bejártam Magyarországot voltam vele a Bakonyban és a baráti hegyekben is. Nem nyúlt ki a lánc annyira feltûnõen hogy gondom lett volna ez miatt vagy kopott el a pedál gumi fékpofa hónapok hetek alatt. Ha nem hanyagolom el azt a kurva elsõ kereket nem esek vele és nem veszek egy szuper drága igen fasza disz kerékpárt ami hónapok alatt több tízezres költségbe ver.

Mellesleg ajándékba kaptam egy MTB az Office depótól mert x foritért vásároltam valami akcióban náluk. Ez a MTB aszem Medina annyi költségbe vert csak hogy raktam rá egy fém pedált meg a régi ülésem azt kész. Mivel ingyen volt és akkoriban falun laktam elég sokat járta vele a szántóföldeket, kukoricatáblákat, sarat, havat meg ilyesmiket. És nem nyúlt meg a lánc nem kopott el a fogaskerék vagy a pedál.



Most ott tartok hogy a TREKemet nem tudom majd üzemben tartani mert egyszerûen túl drága bele se merek gondolni meddig bírja majd a váltó esetleg a teleszopós elsõ villa . Azt hiszem inkább eladom még ha bukok is rajta. Aztán veszek valami szart és havonta cserélem ujjra a régit meg odaadom valakinek ajándékba és még mindig olcsóbban jövök ki. Mint hogy a TREKre fizetek minden féle alkatrészre tízezreket mert elhasználódót. Mellesleg a TREKet inkább csak a városba és betonon használtam. Persze voltam vele terepen de amit a Medina kapott attól még igen távol van.



Azt kérdezném ez reális hogy egy ilyen király ujj biciklire ennyit kell költeni és ez így fog továbbra is menni .

Nagyon elvagyok keseredve ,azt hitem ezzel a biciklivel elmehetek kináig meg visza egy igazi társ lesz a kiben megbízhatok és nem hagy cserben sehol birjából van és kitartó.

De úgy érzem csak a határig mehetek mert utána nincs alkatrész utánpótlás és lerohadok valahol azt tolhatom.



Ahogy ti mondjátok a fagyozóba vagizni jó lesz de én csak tolom odáig is nehogy elkopjon nekem .