elvileg már csak itt lehet hozzájutni
XD
akkor az agyvaltot nyugodtan el is felejtheted.
ezt az oldalt meg inkabb hanyagold.itt a tel rengeteg remek vazat lehet kifogni legy turelmes es nezelodj az aprokban.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
köszi a választ, mondjuk az én bringázási stílusom eléggé igénybeveszi a bringát, úgyhogy a Kona Unit mellett döntöttem..
Viszont a hivatkozás lemaradt az előző hsz-emből: http://www.apro-hird...lkat=372&page=1
elvileg már csak itt lehet hozzájutni a 2012-es Unithoz, ami a legjobban tetszik, viszont számomra nem tűnik túl megbízhatónak ez a hely, ahonnan rendelni lehet.
(nincs weboldal, ugyanaz a hirdetés ismétlődik, csak más emailcímmel..)
ezt a felhasznalast barmilyen vaz birja legyen az acel vagy alu.
leginkabb az agyvaltora kell majd vigyaznod.az hal be leghamarabb az erdei utaktol es a kiloktol.(kiveve ha rohloff)
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Sziasztok!
Egy olyasmi bringát szeretnék, mint a Volume Generator ( http://volumebikes.c...6/tag/commuter/ ), amivel haladni is lehet, agyváltós (Alfine), de strapabíró is, nem akarok dirtjumpolni vele, de ha esetleg erdőben megyek, vagy járdáról leugrok 90 kg-val, akkor az meg se kottyanjon neki:)
Ehhez néztem a Kona Dew-vázat, de méginkább a Kona Unit vázat, csak jelentős árkülönbség van, ráadásul ami tetszik, a 2012-es Unit, azt nem is lehet kapni.
A kérdésem mindössze annyi, hogy mekkora különbség van a két váz között, mennyit számít strapabírásban, hogy króm-molibdén v alu?
ja, egyébként itt találtam 2012-es konát, szerintetek mennyire megbízható ez a hirdetés? Szerintem amit rendelsz, azt gyorsan legyártják neked Majalziában, kérdés, h milyen minőségben...
Köszi a választ!
Köszi a választ! Igen, azt gondoltam, hogy kevés lesz DH-ra, viszont sajnos árban csak eddig tudok felmenni és így-úgy de valamilyen lájtos DH mindenképp lesz belőle, mégpedig a mecsekben. Persze inkább havonta egyszer kétszer rászánnék pár napot, nem mindennapos DH-ra kellene. Szóval én ezekben a bicajokba gondolkozom, csak nem tudom megérné-e 30 ezerrel többet fizetnem vagy elég az X7-es...
Elég kritikus szemeim vannak, így ne vedd véresen komolyan, amit írok. Sajnos a középkategóriás cuccokban sem vagyok annyira jártas. Én is azt mondom, nem kell kapkodni és ki kell fogni. Ahogy a többiek javasolják az aprón is lehetséges (persze oda kell menni egy hozzáértővel és nagyon alaposan átnézni), illetve üzletben is. Amit én írtam bringát, egyből levágtam, hogy ennyiért nagyon jó vétel, ráadásul a méret is jó volt és szép is. Egyébként most télen általában mindennek lemegy az ára.
Én 4 éve vettem egy Kona-t 200 körül. Annak egy kicsit jobb volt a felszereltsége, mint amiket nézel. A vásárlás előtt szinte lázban égtem és azt gondoltam hogy ezek hiper minőségű cuccok és évekig kiszolgálnak. A fék ki is szolgált, mert azt külön kértem. Ahogy meglett, elég hamar rájöttem, hogy nagyot tévedtem, agyak hulladékok, váltók nem precízek, kerekek dög nehezek, gumik vacakok, stb... Mindjárt az elején ki is hajítottam pár dolgot, mert egyszerűen nem azt nyújtotta, amit igényeltem. Azóta annyit költöttem a bringára, hogy bele sem merek gondolni. Hogy ne ess ebbe a hibába mint én, gondold meg jól és próbálgass bringákat ha tudsz (barátoktól, kerékpárüzletekben, esetleg bérlés).
A Mecsekben nagyon jó pályák vannak, sajnos már csak évente párszor tudok hazajutni és akkor viszem a bringát is.
Nem rosszak ezek a Kross bringák, haver egy A3-al megy mint a golyó, maratonokra, hosszú túrákra is jár vele és semmi baja. De szerintem 150ezer Ft-ért már elég jó használt bringát is ki lehet fogni.
Légy bátor és kezdj el nézelődni az apróban ! Csodás gépeket ki lehet fogni de egy kis időt rá kell szánni. pl. havernak vettünk 170ért egy full xt-s, RS telós KTM bringát, alig volt használva.
Köszi a tanácsot! Már nézelődtem amúgy és láttam is pár jó bringát, de "sajnos" most elhatároztam hogy újat veszek, szóval ez most sajna nem játszik.
Nem szeretném elvinni a kedved, DH-ra egyáltalán nem lesz jó egy ilyen bringa. Könnyebb XC túrázásra megfelelő. Ettől jobban felszerelt bringát vettem 150-ért a pécsi Intersportban (már bezárt). A váz vastag és erős 7005-ös alu, Rock Shox dart 2 teleszkóp, alivio fékek, alivio hajtás, alivio agyak, deore váltókarok, slx (hátsó) / alivio (első) váltók. A kerekek dög nehezek, de ebben a kategóriában nem adnak jó kereket.
Köszi a választ! Igen, azt gondoltam, hogy kevés lesz DH-ra, viszont sajnos árban csak eddig tudok felmenni és így-úgy de valamilyen lájtos DH mindenképp lesz belőle, mégpedig a mecsekben. Persze inkább havonta egyszer kétszer rászánnék pár napot, nem mindennapos DH-ra kellene. Szóval én ezekben a bicajokba gondolkozom, csak nem tudom megérné-e 30 ezerrel többet fizetnem vagy elég az X7-es...
Nem rosszak ezek a Kross bringák, haver egy A3-al megy mint a golyó, maratonokra, hosszú túrákra is jár vele és semmi baja. De szerintem 150ezer Ft-ért már elég jó használt bringát is ki lehet fogni.
Légy bátor és kezdj el nézelődni az apróban ! Csodás gépeket ki lehet fogni de egy kis időt rá kell szánni. pl. havernak vettünk 170ért egy full xt-s, RS telós KTM bringát, alig volt használva.
Sziasztok!
A fent említett 3 bringa (2014-es széria) közül nehezen tudom eldönteni, mégis melyiket vegyem. Eredetileg az X7-es modellt néztem ki és az ára miatt még mindig erősen ezen gondolkozom, viszont kis utánajárás és ismerősök véleménye alapján jobban hajlok egy jobb váltóval és villával rendelkező bringára, és itt jön képbe az X9-es modell, főleg a deore váltó miatt, viszont a villáról nem tudok sok mindent (kivéve hogy suntour-t sokan leszólják). És ha már ebben az árkategóriában vagyok akkor már miért ne az A3-as?(többek között itteni fórumokon is sokak az A3-ast preferálják, viszont ennek a felszereltsége gyengébb, vagy nem?)
Lényegében mindenre használnám, városban, hosszabb-rövidebb túrákon és mivel végre hegy közelébe kerültem, hegyi terepen is egyaránt, amolyan kezdő DH-s és városi/túra bringa keverékét keresem maximum 150ezerig (A fenti modellek még beleférnek ) Azért kross, mert eddig csak jót olvastam és hallottam róla, és az ár/érték arány... 179 cm és 85-95kg között, attól függ mennyi időm van sportra Előre is köszi a válaszokat és a segítséget!
http://www.kross.pl/...26quot/level-a3
Upsz! Bocsi, de az előbbi hozzászólásból kimaradt az alapkérdés, hogy a Kross hexagon X7, X9 vagy Level A3-s bringák közül melyiket vegyem? Illetve elég lenne-e az X7-esaz említett használatra, vagy megéri/kell beruházni az X9-es/A3 árkategóriára?
Nem szeretném elvinni a kedved, DH-ra egyáltalán nem lesz jó egy ilyen bringa. Könnyebb XC túrázásra megfelelő. Ettől jobban felszerelt bringát vettem 150-ért a pécsi Intersportban (már bezárt). A váz vastag és erős 7005-ös alu, Rock Shox dart 2 teleszkóp, alivio fékek, alivio hajtás, alivio agyak, deore váltókarok, slx (hátsó) / alivio (első) váltók. A kerekek dög nehezek, de ebben a kategóriában nem adnak jó kereket.
freddyke módosította - 2013. november 12. - 23:46
Sziasztok!
A fent említett 3 bringa (2014-es széria) közül nehezen tudom eldönteni, mégis melyiket vegyem. Eredetileg az X7-es modellt néztem ki és az ára miatt még mindig erősen ezen gondolkozom, viszont kis utánajárás és ismerősök véleménye alapján jobban hajlok egy jobb váltóval és villával rendelkező bringára, és itt jön képbe az X9-es modell, főleg a deore váltó miatt, viszont a villáról nem tudok sok mindent (kivéve hogy suntour-t sokan leszólják). És ha már ebben az árkategóriában vagyok akkor már miért ne az A3-as?(többek között itteni fórumokon is sokak az A3-ast preferálják, viszont ennek a felszereltsége gyengébb, vagy nem?)
Lényegében mindenre használnám, városban, hosszabb-rövidebb túrákon és mivel végre hegy közelébe kerültem, hegyi terepen is egyaránt, amolyan kezdő DH-s és városi/túra bringa keverékét keresem maximum 150ezerig (A fenti modellek még beleférnek ) Azért kross, mert eddig csak jót olvastam és hallottam róla, és az ár/érték arány... 179 cm és 85-95kg között, attól függ mennyi időm van sportra Előre is köszi a válaszokat és a segítséget!
http://www.kross.pl/...26quot/level-a3
http://www.kross.pl/.../mtb/hexagon-x9
http://www.kross.pl/.../mtb/hexagon-x7
Nem is értem mit tökölsz vele ennyit ragaszd le a sérülékenyebb részeket és csókolom. Nekem a Spark sima tankönyv fóliával van leragasztva a sérülékenyebb helyeken. Rengeteget védd még az is.
Szeretném a felület közel 100%-át lefedni. Hegesztéstől-hegesztésig, kivágva a szemek, vázlyukak helyét kacifántos sablonok jönnek ki. Nyilván ez így időben a sokszorosa mintha csak szögletes sablonokat vágnék és megelégednék a felület befedésének 80%-ával. Most egyébként amúgy sem mennék ki a bringával a sárba, van időm bőven.
Nem is értem mit tökölsz vele ennyit ragaszd le a sérülékenyebb részeket és csókolom. Nekem a Spark sima tankönyv fóliával van leragasztva a sérülékenyebb helyeken. Rengeteget védd még az is.
Fel lehet, de először könnyebb helyen, mondjuk láncvillán próbálkozz, a nagyobb darabokhoz kell az ott szerzett skill...
Én is így gondoltam, de sajnos ezen könnyebb hely nem nagyon van. Nagyon lassan haladok a sablonok elkészítésével. A sablonokat nehéz odaigazítani a helyes pozícióba, képzelem majd milyen lesz a fóliával. A láncvillára megint valami több darabból összeállított sablon lesz, mert homorú, domború, iszonyat alakja van. Nem tudtam mire vállalkozok.
Az alsócső formája elképesztő, a sablon elkészítésére már óráim rámentek, volt több rontott is. Darabokból vagdostam össze, az egész 67cm hosszú és ez még egy darabból kijön úgy, hogy nincsenek (nagy) ívek. Szemek kivágásai vannak és illesztés sok helyen. Fel lehet ekkorát ragasztani egyben vagy inkább vágjam fel 2-3 darabra?
Fel lehet, de először könnyebb helyen, mondjuk láncvillán próbálkozz, a nagyobb darabokhoz kell az ott szerzett skill...
Az alsócső formája elképesztő, a sablon elkészítésére már óráim rámentek, volt több rontott is. Darabokból vagdostam össze, az egész 67cm hosszú és ez még egy darabból kijön úgy, hogy nincsenek (nagy) ívek. Szemek kivágásai vannak és illesztés sok helyen. Fel lehet ekkorát ragasztani egyben vagy inkább vágjam fel 2-3 darabra?
Jó más is, én valami WU2-t használtam.
Hogy mennyire nyúlik fóliafüggő, de valamennyit mindegyik ilyen védőfólia enged. A vastag eredeti heli tape nagyon rugalmas, az autóra való kevésbé. Az erősebb íveknél vagdosni/szabni kell mindegyiket.
Készülj fel, hogy az első darabnál káromkodni fogsz, mert rá kell érezni. Készíts elő hajszárítót is, nagyban segíti a munkát.
+ nézz meg pár videót a youtube-on, hogyan kell felrakni.
Ok, köszi, vettem Johnsons-t. Úgy érzem ez egy egész napos "szórakozás" lesz. Főleg sablonokat készíteni és az alapján kivagdosni. Tényleg vissza lehet állítani a sérült fóliát hajszárítóval? Youtubeon érdekes mód csak néhány videót találtam, elinduláshoz elég lesz.
Megvan a fólia és a simító. Ragaszkodni kell a Johnsons Baby samponhoz vagy van másik bevált szer is?
Van annyi, hogy a bringán az összes csövet befedhetném, akár. De a csövek formája, átmérője változik. Darabokból kell összeraknom vagy sokat nyúlik?
Jó más is, én valami WU2-t használtam.
Hogy mennyire nyúlik fóliafüggő, de valamennyit mindegyik ilyen védőfólia enged. A vastag eredeti heli tape nagyon rugalmas, az autóra való kevésbé. Az erősebb íveknél vagdosni/szabni kell mindegyiket.
Készülj fel, hogy az első darabnál káromkodni fogsz, mert rá kell érezni. Készíts elő hajszárítót is, nagyban segíti a munkát.
+ nézz meg pár videót a youtube-on, hogyan kell felrakni.