Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#3001
Írta 2012. július 17. - 07:12
Ridley Noah Fast
#3002
Írta 2012. július 16. - 08:54
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3003
Írta 2012. július 16. - 06:38
Így nem csak azt kell néznem , hogy 183 centi vagyok....
A Kelly's elvitték majd lesz másik ( ez tetszett a legjobban )
A 19"-os az trekking volt és ha trekkinget vennék, akkor Kelly's green 2011-et vennék 85.000ft-ért - újonnan,egyedi ajánlat miatt .
De oútit keresek és keresek folyamatosan.....
Én sajna nem vagyok olyan bátor, hogy mindenhol az országúton menjek,így a kerékpárutakon tekerek, ha a fõút mellett ki van építve.
Nem esne jól, ha megbüntetnének, esetleg még tovább is menne az ügy....
A többit inkább ejtsem?
Lehet, hogy kitolom az elképzelt összeghatárt és azt mondom:
inkább veszek egy újat,ha az éri meg jobban, mert NEM akarom késõbb eladni....
Az olyan hirdetésekben pedig, hogy 1000-1500km van benne, nem nagyon hiszek, mert az olyan , mintha visszatekernék a km órá )(
Nem is értem, hogy akkor miért adja el: szinte új alkatrészekkel felvértezett bicajt..
Valami stiklit mindig sejtek-vagy túl gyanakvó vagyok?
(nem 1500ft-on megy a játék, hanem 1-1.5-2 havi fizetésen! )
#3004
Írta 2012. július 15. - 22:36
én meg gond nélkül megyek a dawg-al aszfaltosakat is...mert csak az az egy van. de úgy vagyok vele ha vkinek nem tetsz, szívesen fogadok pl egy ilyet :
CUBE*Nature Pro grey green
50-es méret. köszi
ha nem adsz meg címet, akkor hiába várod...
#3005
Írta 2012. július 15. - 21:35
CUBE Nature Pro grey green
50-es méret. köszi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3006
Írta 2012. július 15. - 20:09
ezzel egyetértek, én fel tudom mérni mi az, amit korrektül meg tudok csinálni a bringán. amit nem, azt természetesen a szerelõre bízom, mert én nem vagyok az. de azt ne próbálja meg nekem senki bemesélni, hogy ahhoz, hogy boltba, kocsmába, meg néha csak úgy kerülni egyet elmenjek, síkságon többnyire szárazi dõben, ahhoz olajos tárcsafék kell egy biciklire. ez színtiszta parasztvakítás. engem nem zavar, ha valaki ilyet akar, mert nem kell érte fizetnem, és amúgy is az õ dolga. csak arról volt szó, hogy miért vesznek sokan nem a célnak megfelelõ bringát, és az okok nagy részében bizony ott van a divat, meg a vélt menõség, az ész érvek helyett.
na ezért van, hogy a 90%-ban hegyen használt össztelósommal laposkúszásban osonok ki a tiszagátra, ha itt is montizni támad kedvem
#3007
Írta 2012. július 15. - 16:23
szerintem ez a fõ ok, mert sokan még a komolyabb amatõrök közt is hajlamosak azt hinni, hogy egy menõbb cuccal jobban mennek, szóval májerfaktor náluk is befigyel. egy ismerõsöm, aki csak városban használta a bringát közlekedési eszközként venni akart egy montit, fõként ugyanerre a célra, meg akkor már kéne néha gurulni is egy-egy hosszabbat. õ mindenképpen tárcsafékeset akart. én v-féket használok, elég jól fognak. alföldön lakunk. és amikor próbáltam a vféknek az olcsóbbságával, egyszerûbbségével, meg a mi a fenének neked tárcsafékkel érvelni, akkor jött a válasz, hogy azért, mert nem szereti a v-fékes felniken azt az ezüst részt (ugye a fékfelületet), neki az tetszik, hogy ha az egész felni egyszínû hát erre aztán nem tudtam mit mondani. ja és persze ha tárcsa, akkor mindenképp olajos mert az a fasza. nem ismerem az olajos tárcsákat, de míg egy vféknek bármi baja van, félóra alatt csukott szemmel meg lehet oldani olcsón, egy olajoshoz hozzá sem mernék nyúlni. szóval a májerfaktor sokat számít, és a birka azt veszi, amit a többi. nyilván õk nem is kérnek tanácsot fórumokon, mert úgyis csak a felirat, meg a féktárcsa átmérõje számít.
Mennyire igaz amit leírtál......nagyon egyetértek veled!
#3008
Írta 2012. július 15. - 16:19
#3009
Írta 2012. július 15. - 15:14
ezzel egyetértek, én fel tudom mérni mi az, amit korrektül meg tudok csinálni a bringán. amit nem, azt természetesen a szerelõre bízom, mert én nem vagyok az. de azt ne próbálja meg nekem senki bemesélni, hogy ahhoz, hogy boltba, kocsmába, meg néha csak úgy kerülni egyet elmenjek, síkságon többnyire szárazi dõben, ahhoz olajos tárcsafék kell egy biciklire. ez színtiszta parasztvakítás. engem nem zavar, ha valaki ilyet akar, mert nem kell érte fizetnem, és amúgy is az õ dolga. csak arról volt szó, hogy miért vesznek sokan nem a célnak megfelelõ bringát, és az okok nagy részében bizony ott van a divat, meg a vélt menõség, az ész érvek helyett.Esetleg olyanról hallottál már,hogy ha a tárcsaféknek valami baja van akkor a birka elviszi szervizbe?A májerfaktor mellett sokaknak még birkózniuk kell eléggé a kókányfaktorral is...
#3010
Írta 2012. július 15. - 14:59
Esetleg olyanról hallottál már,hogy ha a tárcsaféknek valami baja van akkor a birka elviszi szervizbe?A májerfaktor mellett sokaknak még birkózniuk kell eléggé a kókányfaktorral is...míg egy vféknek bármi baja van, félóra alatt csukott szemmel meg lehet oldani olcsón, egy olajoshoz hozzá sem mernék nyúlni. szóval a májerfaktor sokat számít, és a birka azt veszi, amit a többi
#3011
Írta 2012. július 15. - 12:48
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3012
Írta 2012. július 15. - 12:27
Szerintem ennel egyszerubb okai is vannak:
3) A bringak tobbseget hozza nem ertok veszik es sokaknak a "majerfaktor" fontosabb, mint a hasznalhatosag - hiaba probalja a boltos lebeszelni oket rola.
szerintem ez a fõ ok, mert sokan még a komolyabb amatõrök közt is hajlamosak azt hinni, hogy egy menõbb cuccal jobban mennek, szóval májerfaktor náluk is befigyel. egy ismerõsöm, aki csak városban használta a bringát közlekedési eszközként venni akart egy montit, fõként ugyanerre a célra, meg akkor már kéne néha gurulni is egy-egy hosszabbat. õ mindenképpen tárcsafékeset akart. én v-féket használok, elég jól fognak. alföldön lakunk. és amikor próbáltam a vféknek az olcsóbbságával, egyszerûbbségével, meg a mi a fenének neked tárcsafékkel érvelni, akkor jött a válasz, hogy azért, mert nem szereti a v-fékes felniken azt az ezüst részt (ugye a fékfelületet), neki az tetszik, hogy ha az egész felni egyszínû hát erre aztán nem tudtam mit mondani. ja és persze ha tárcsa, akkor mindenképp olajos mert az a fasza. nem ismerem az olajos tárcsákat, de míg egy vféknek bármi baja van, félóra alatt csukott szemmel meg lehet oldani olcsón, egy olajoshoz hozzá sem mernék nyúlni. szóval a májerfaktor sokat számít, és a birka azt veszi, amit a többi. nyilván õk nem is kérnek tanácsot fórumokon, mert úgyis csak a felirat, meg a féktárcsa átmérõje számít.
#3013
Írta 2012. július 15. - 11:48
de merida crosswaybõl is van merevvillás változat
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3014
Írta 2012. július 15. - 11:03
azok akik varosban montival jarnak, tobbseguk nagy tevedesben van, vagy egesz egyszeruen az volt otthon, ezert azt hasznaljak. Adnal neki egy trekkinget, egy probakor utan rajonne hogy neki olyan kellene inkabb. Neked is be kellene menni egy boltba aztan kiprobalni hogy mi a kulonbseg.
Elso teleszkop folosleges, egyreszt mivel ebben a kategoriaban (szub 70ezer) ugyis csak valami ko nehez alig mozgo ipari hulladekot kapnal (egy rendes villa ott kezdodik hogy onmagaban 35-40ezer). Masreszt a padkakra szepen fel kell tenni a kereket nem lenduletbol atrombolni rajta, a teleszkop se tudna vele mit csinalni, csak szetverned ugy a kereket.
Hát, kinek a papné...
Én azért vettem egy Mongoose Maurice-t, hogy majd azzal fogok munkába is járni. Aztán az lett a vége, hogy még a feleségem szolgálati bringájával is szívesebben jártam... Ami tulajdonképpen egy monti kerékméretû, monti hajtásláncú, V-fékes városi bringa. Egyébként épp Capriolo, szerintem elég vacak, és persze dögnehéz is. De mégis, városi közlekedésre alkalmasabbnak tûnt a vastagabb gumi a járdázáshoz, a felegyenesedettebb üléshelyzet a körülnézéshez... Szóval, az én szokásos útvonalamon jobban bejött a 26"-os kerék a városban, mint a 622-es. Persze nem Nobby Nic-el, hanem valami kopaszabb gumival. A Maurickát egyébként nagy megelégedéssel használom városom kívül, könnyebb túrákra, tókerülgetésre... De dolgozni akkor is inkább a "rendes" montimmal mentem, amikor a szolgálati egy idõre kiesett. Aztán lehet, hogy egy trekking geometria is jó lenne, és egy 32-es gumival már le lehetne zöttyenni a járdaszegélyrõl, de azt nem tudtam kipróbálni, olyanom nincs.
A teleszkópokról szóló résszel viszont mélységesen egyetértek. Sajnos az áruházi gagyinál egy fokkal jobb bringákba már minden forgalmazó kötelességének érzi belerakni valami vacak telót majomfogónak... Úgyhogy ha merevvillás trekkinget találni kihívás, merevvilás montit meg szinte lehetetlen. Pedig jobb lenne, ha tennének bele egy becsületes merevvillát, és ugyanazon az áron mondjuk eggyel jobb hajtómûvet, csak sajnos a vásárlók laikus többségének nem ez az igénye...
#3015
Írta 2012. július 15. - 10:04
ELADÓ GEPIDA BANDON 810 ORSZÁGÚTI KERÉKPÁR « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Ha jól láttam az elõzményekben, a 19 colos monti kicsi volt, így a Kellys és a Genesis Corsa kiesik vázméret miatt.
#3016
Írta 2012. július 15. - 09:39
Kellemes vasárnapot mindenkinek, s egyúttal lenne nékem egy választékom,
megkérdeznélek benneteket, hogy melyik Outit lenne érdemes ezek közül:
(persze örülök az "inkább ezt venném" válaszoknak is ) )
HASZNÁLT:
ELADÓ GEPIDA BANDON 810 ORSZÁGÚTI KERÉKPÁR « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
KELLYS Eladó! « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Eladó országúti Genesis Corsa « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
teszt a corsáról:- a 115.000 -rat reálisabbnak tartom a hirdetésben megjelent 150-nél.
Teszt: Genesis Corsa 2.3 országúti, kerékpár, bicikli, ár
ÚJ:
Cannondale Caad8 Sora kerékpár - bikewebshop.hu
a fenti cannondale-t innen néztem ki:
Best Road Bikes For Under $1,000: Our Top Picks For 2012 - BikeRadar
Termék adatlap - 010800000098 Kerékpár országúti KS-Cycling RCR Shimano2300, 16fokozatú, váltó/fékkaros, 58cm, sárga/fekete
A bemmex bringa vétele meghiúsult szállítási bonyodalmak miatt inkább helyben adja el jobb áron a tulaj....
De így utólag már nem bánom annyira, s a fitnessz bringáról lemondok, helyette egy oúti lesz, eldöntöttem vasmarokkal.
Már csak annyi kell, hogy ne rázza szét a veseköveimet a rosszabb oúton.
:R
#3017
Írta 2012. július 14. - 07:54
#3018
Írta 2012. július 14. - 06:25
ez is igaz sajna, egyszerubb eladni azt ami ott van, meg azt amivel kevesebb a melo, fuggetlenul attol hogy a vevo mivel jarna igazabol jobban... de igen, ez egy mas teszta.
Szerintem ennel egyszerubb okai is vannak:
1) Egy ugyanolyan felszereltsegu MTB olcsobb, mint a (cross)trekking. Egyebkent azt sem ertem, hogy a 29er miert dragabb 20-30%-al?
2) A gyerekek mire elerik azt a testmagassagot, hogy egy trekking szoba jojjon, megszoktak a MTB-t. (pl.a kisiskolas lanyomnak az emelkedokon a legkisebb attetel is sokszor keves... igy fel sem merul bennem a trekking )
3) A bringak tobbseget hozza nem ertok veszik es sokaknak a "majerfaktor" fontosabb, mint a hasznalhatosag - hiaba probalja a boltos lebeszelni oket rola. (Ezert a merev villas trekkinget ma mar vadaszni kell)
Csak zarojelben jegyzem meg, hogy en egy crosstrekkinget hasznalok (pedig neha jarok olyan helyen ahol jol jonne az MTB)
#3019
Írta 2012. július 14. - 00:15
#3020
Írta 2012. július 12. - 18:04
Van valakinek tapasztalata velük?
Köszi