de ....én is 3-4 éve kezdtem neki /újra/ komolyan
amúgy kelliz cross/trekking vonal
Köszi, így már okés. Sorry, én a Csepel Tacskónál leragadtam...
de ....én is 3-4 éve kezdtem neki /újra/ komolyan
amúgy kelliz cross/trekking vonal
de ....én is 3-4 éve kezdtem neki /újra/ komolyanÚgyhogy belõlem komoly terepezõ már nem válhat, azt hiszem...
inkább a lelliz cross sorozatából mutass Neki Kela, felesleges a monti /feltéve ha jól +gondoltad Drunken, hogy nem lesz komoly terep/
Szia!!!
Én tudok neked mutatni 100-ért kellys magnus 2005-ös szériát szerintem megéri annyiért. Deore váltók, Suntour hajtõmû, TEktro V-fékek, Deore agyak...
Akkora összegért már segítõkészek lesznek, attól ne félj...
inkább a lelliz cross sorozatából mutass Neki Kela, felesleges a monti /feltéve ha jól +gondoltad Drunken, hogy nem lesz komoly terep/Szia!!!
Én tudok neked mutatni 100-ért kellys magnus 2005-ös szériát szerintem megéri annyiért. Deore váltók, Suntour hajtõmû, TEktro V-fékek, Deore agyak...
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, akkor alaposabban utánanézek a crossway-típusnak! Illetve remélem a boltban az eladó is korrekt lesz, és ha elõtárom neki, mi ügyben járok, akkor számíthatok a segítségére.
sztem arra a célra, ha merida akkor inkább crossway, mondjuk egy 8500 asSziasztok!
Számomra is meglepõ módon azon kaptam valamelyik nap, hogy bringavásárláson töröm a fejem - és ebben szeretném szakértõ tanácsotok kérni, ugyanis riadt kis mókusként vergõdöm a kerékpárok világában, sajnos ez olyan terület, amelyben nincs meg a kellõ tapasztalatom. Lássuk a részleteket:
- 172 cm magas vagyok, momentán 75 kiló (de ez idõvel lejjebb mehet, ha összejön a bringa-projekt ), évek óta nem bringáztam rendszeresen.
- A gépet fõleg városban, munkába járáshoz használnám, elsõsorban tehát aszfalton mennék vele, illetve néha azért kimerészkednék terepre is, de csak nagyon óvatosan, semmi extra trükközésre nem szánom, nem fogok terepbringázni, illetve megvadult tekintettel leszáguldani a Gellért-hegy oldalán.
- Az összeg, amelyet erre a célra szánnék, nem túl sok, valahol 100E Ft-nál húznám meg a felsõ határt, de abból már vennék egy-két kiegészítõt is (pl. lámpa).
-Kezdetben mindenféleképpen óvatos leszek, a bolond autósok miatt szerintem csak egy-két hét gyakorlás után merészkedek majd ki a forgalomba.
Egyelõre egy gépet néztem ki magamnak, kérdésem, hogy ez megfelelõ lenne-e ilyen célra (bár még egyszer hangsúlyoznám, annyira újonc vagyok, hogy nekem nem mondanak semmit a technikai adatok, a váz, az agy, a váltó típusa), illetve mit tudnátok ajánlani helyette. A model egy Merida Matts 90 V'06-os. Itt egy kép róla, hátha nektek mond ez valamit: http://www.speedmeta...matts-90-d.html
Nagyon szépen köszönöm elõre is a válaszokat, tanácsokat - sziasztok és mindenkinek jó bringázást az egyre szebb idõben!
Egy fotó sokat segítene.Diamondhoz mit szóltok? Ha a felszereltsége jó, meg szabad venni? Nem találtam róla sokat a neten, 1913 óta meglévõ belga cég állítólag...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]