Jelentkezz be Regisztrálj

Milyen bringát vegyek?
#581
Posted 2016. June 26. - 21:59

#582
Posted 2016. June 26. - 15:23

helómindenki!
Fura, hogy nem találok FATBIKE topicot, ezért bátortalanul itt kérdezek:
mik kaphatók itthon? egészen meglepődtem, mikor a Hervisben belefutottam egy ilyenbe: http://www.hervis.hu...p/COLOR-1988340
egyébként nem ennyiért volt kint, hanem 260-ért, úgy nem tűnt irreálisan drágának, főleg, hogy élőben jobban nézett ki.
Nem mondom, hogy venni akarok bármilyen fatbike-ot, de mindig így kezdődik... az aprón gyorsan csináltam egy keresést, találtam is érdekeset.
Mondjuk 300 körül inkább az On-One-t választanám, de szójatok, ha van valami tuti vétel ebben az árkategóriában!
Régen volt az On-One-nak ilyen váz+kerekek csomagja is, ha minden más, ami nem duci-specifikus, úgyis megvan a garázsban, na az is jópofa dolog, de nem emlékszem az árára.
#583
Posted 2016. June 22. - 17:57

Sziasztok!
Segítség kellene.
Egy ilyen bringát ajánlottak nekem, de semmit nem találok róla a neten.
Kb. milyen árkategóriájú (mennyit ér?) a kerékpár.
Ha valaki ismeri mondana róla véleményt. Vagy esetleg a képek alapján is érdekelne a véleményetek.
Köszönöm
Üdv
Robi
#584
Posted 2016. June 21. - 10:05

néhány hónapja megláttam előttem egy bringást. emelkedőn volt. trekking pozícióban ült rajta a spori. mondom felmegyek rá. aha. alig közeledtem hozzá. végül fölértem rá,de azért szuszogtam rendesen. persze egy pedelec-el volt a koros úr.
mindjárt azt gondoltam,h milyen jó lehetne stéherezni egy ilyen pedelec mögött.
nagyjából ez a helyes hozzáállás.
még előny: heterogén nagyobb társaságokban a nem olyan acélozott fizikumúak is örömmel tudnak a csapattal utazni, nem szenvedve-mindenki felmenőit a halálba kívánva
- donciccio likes this
#585
Posted 2016. June 21. - 08:48

nem teljesen ide tartozik, de beleolvastam néhány kommentbe pedeleces cikkeknél&írásoknál.
szánalom a köbön, amilyen pökhendi beképzelt hangnemben írják egyesek, hogy ez nem kerékpározás.
ahapersze.
nem lehetne simán közölni, hogy neki nem jön be, és nem szeretné magának? Miért kell degradálni a vonalat és ócsárolni?
nem kívánok nekik rosszat, csak annyit: éljenek hosszú ideig úgy, hogy még 90 körül is kedvük legyen bringázni-felfedezni, s tudják kamatoztatni a rásegítés előnyeit.
néhány hónapja megláttam előttem egy bringást. emelkedőn volt. trekking pozícióban ült rajta a spori. mondom felmegyek rá. aha. alig közeledtem hozzá. végül fölértem rá,de azért szuszogtam rendesen. persze egy pedelec-el volt a koros úr. mindjárt azt gondoltam,h milyen jó lehetne stéherezni egy ilyen pedelec mögött.
- Vejne likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#586
Posted 2016. June 21. - 07:55

nem teljesen ide tartozik, de beleolvastam néhány kommentbe pedeleces cikkeknél&írásoknál.
szánalom a köbön, amilyen pökhendi beképzelt hangnemben írják egyesek, hogy ez nem kerékpározás.
ahapersze.
nem lehetne simán közölni, hogy neki nem jön be, és nem szeretné magának? Miért kell degradálni a vonalat és ócsárolni?
nem kívánok nekik rosszat, csak annyit: éljenek hosszú ideig úgy, hogy még 90 körül is kedvük legyen bringázni-felfedezni, s tudják kamatoztatni a rásegítés előnyeit
.
- Sandman likes this
#587
Posted 2016. June 06. - 08:30

minőségebn nem vszínű hogy gáz lenne.
inkább a akevés vázméret, nem biztos hogy kiforott geó, apró tervezési hibák ilesmi.
Köszönöm.
Nagyon tetszik a Crossway 900, egyszer sikerülne megvenni, kvázi örök élet lenne, megfelelő karbantartással persze
#588
Posted 2016. June 06. - 00:05

És szerinted attól hogy kínai váz, stb van olyan jó es minőségi mint egy merida?
Köszi.
minőségebn nem vszínű hogy gáz lenne.
inkább a akevés vázméret, nem biztos hogy kiforott geó, apró tervezési hibák ilesmi.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#589
Posted 2016. June 05. - 18:06

Carbon fork jobban elnyeli az út vibrációit, kicsit komfortosabb vele a közlekedés mint az alumíniumnál.
105 szett pedig szerintem a legjobb ár érték arányú , főleg ha hosszú távra tervezel.
Valamit a 11-28 miatt picivel nagyobb sebességet is ki lehet belőle hozni, szemben 12-28 al.
#590
Posted 2016. June 05. - 17:02

Nem a tiagrával van baj, hanem a villával.
Pont ma van egy ismerősömnek születésnapja, akinek konkrétan az egyenes aluvillás batár meridájától a csuklóján már kétszer is ganglion ciszta fejlődött pár év alatt. Mondjuk krva sokat ment..
nem magyar utakra.Bár a jó külső&guminyomás&bandázs&testtartás és nyeregbeállítás (normálisan ugye a karod csak van, de nem támaszkodsz rá és nem tart) sokat segít.
Ezért is javaslom az 500-ast. Drágább de nem olyan sokkal.

#591
Posted 2016. June 05. - 16:25

Nem a tiagrával van baj, hanem a villával.
Pont ma van egy ismerősömnek születésnapja, akinek konkrétan az egyenes aluvillás batár meridájától a csuklóján már kétszer is ganglion ciszta fejlődött pár év alatt. Mondjuk krva sokat ment..
nem magyar utakra. Bár a jó külső&guminyomás&bandázs&testtartás és nyeregbeállítás (normálisan ugye a karod csak van, de nem támaszkodsz rá és nem tart) sokat segít.
Edited by Vejne, 2016. June 05. - 16:26.
#592
Posted 2016. June 05. - 15:05

Hello,
köszi szepen a reszletes välaszt.
Neztem en is az 500-ast, de egyik reszröl annak az ära mär a lelektani (nagyon max) hatär felett van nekem. Mäsik reszröl meg/még nem lätom, hogy hol tudnäm kihasznälni a 105-ös szett illetve a karbon elsö villa elönyeit.
Lenne vajon elönye nälam, pl hoban/esöben/säros aszfalton hasznälva?
Bikertigger, neked is köszi a välaszt.
Carbon fork jobban elnyeli az út vibrációit, kicsit komfortosabb vele a közlekedés mint az alumíniumnál.
105 szett pedig szerintem a legjobb ár érték arányú , főleg ha hosszú távra tervezel.
#593
Posted 2016. June 05. - 14:42

Én ha CX-et vennék akkor az 500-ast
Hello,
köszi szepen a reszletes välaszt.
Neztem en is az 500-ast, de egyik reszröl annak az ära mär a lelektani (nagyon max) hatär felett van nekem. Mäsik reszröl meg/még nem lätom, hogy hol tudnäm kihasznälni a 105-ös szett illetve a karbon elsö villa elönyeit.
Lenne vajon elönye nälam, pl hoban/esöben/säros aszfalton hasznälva?
Bikertigger, neked is köszi a välaszt.
Sport: KTM Strada 2000
Minden más: Fuji Cross 1.5 LTD - 2x újraépitve eddig
#594
Posted 2016. June 05. - 07:29

más üzleti modell, minden szinten csekélyebb profitráta, más piacra dolgozik, nincs fejlesztési költsége, (kínai katalógvázak jellemzően 3 féle méret) nem költ csillió dollárt PR ra és marketingre (pro tour csapat etc). ilesmik
És szerinted attól hogy kínai váz, stb van olyan jó es minőségi mint egy merida?
Köszi.
Edited by bmw4ever, 2016. June 05. - 07:30.
#595
Posted 2016. June 04. - 23:23

Ami számomra érdekes, hogy ugyanezt az összeállítást (teló is egyezik) egy CTM hogy tudja 140eft-vel olcsóbban kihozni???
(jelentős különbség)
http://www.berguson....k-3.0-2016.html
más üzleti modell, minden szinten csekélyebb profitráta, más piacra dolgozik, nincs fejlesztési költsége, (kínai katalógvázak jellemzően 3 féle méret) nem költ csillió dollárt PR ra és marketingre (pro tour csapat etc). ilesmik
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#596
Posted 2016. June 04. - 22:15

Ami számomra érdekes, hogy ugyanezt az összeállítást (teló is egyezik) egy CTM hogy tudja 140eft-vel olcsóbban kihozni???nem
teljesen felesleges egy krosszbicóra xt.
az egyetlen értelmes prémium alkatrész benne a RS teló. (de az meg 200 euro körüll megvan a fritzektől)
(jelentős különbség)
http://www.berguson....k-3.0-2016.html
Edited by bmw4ever, 2016. June 04. - 22:16.
#597
Posted 2016. June 04. - 22:05

nem
teljesen felesleges egy krosszbicóra xt.
az egyetlen értelmes prémium alkatrész benne a RS teló. (de az meg 200 euro körüll megvan a fritzektől)
Edited by Bikertigger, 2016. June 04. - 22:06.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#598
Posted 2016. June 04. - 21:37

#599
Posted 2016. June 04. - 21:27

Sziasztok!
CX bringaväsärläs elött ällok.
A Mereteim: 193 cm magas vagyok, kb 92cm belsö läbhosszal.
Jelenleg egy KTM Strada 2000-est hasznälok, mely 59-es meretü.
A kiszemelt egy Merida Cyclo-Cross 300 lenne.
Teljesen ältalänos felhasznäläsra tervezem, munkäba järäs mindenfele uton es idöben illetve rövidebb erdei utakra.
Egy kep a meretekkel:
Szerintetek 56-os vagy 59-es väzmeretüt lenne erdemes vennem?
Esetleg tudtok ajänlani boltot, ahol ki lehetne probälni?
Elöre is köszi a välaszokat.
59...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#600
Posted 2016. June 04. - 21:24

Sziasztok!
CX bringaväsärläs elött ällok.
A Mereteim: 193 cm magas vagyok, kb 92cm belsö läbhosszal.
Jelenleg egy KTM Strada 2000-est hasznälok, mely 59-es meretü.
A kiszemelt egy Merida Cyclo-Cross 300 lenne.
Teljesen ältalänos felhasznäläsra tervezem, munkäba järäs mindenfele uton es idöben illetve rövidebb erdei utakra.
Egy kep a meretekkel:
Szerintetek 56-os vagy 59-es väzmeretüt lenne erdemes vennem?
Esetleg tudtok ajänlani boltot, ahol ki lehetne probälni?
Elöre is köszi a välaszokat.
Berguson-nál van, de hogy melyik méret azt passzolom.
Valamint ezt a videot javaslom, sokat fog segíteni a méret választásban (szerintem)
Én ha CX-et vennék akkor az 500-ast
Ez is hasznos lehet most neked:
Valamint ez:
https://www.youtube.com/watch?v=HFzrkbctZT0
Enjoy
Edited by bmw4ever, 2016. June 04. - 21:24.