Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#2801
Posted 2012. October 03. - 07:50
Én is néztem a Ghost tárcsafékes modelljét,de 210 ezer:GHOST BIKES:*Cross 1800
A Cube szerintem nem rossz 180 ezerért:Lánchálózat
De láttam jó áron használtat is:cube ltd cls pro « kerékpár / váz « TÚRA / TREKKING « Kategóriák tallózása
Kellys sem rossz:Kellys Cliff 2012 | Kellys Kerékpár Webáruház
Használtban:eladó cross tracking « kerékpár / váz « TÚRA / TREKKING « Kategóriák tallózása
Persze használtba nem biztos,hogy pont van méretben,és az sem jó,ha 30-40 ezerért kell tankolnom az ország másik végét megjárva,mert Én szeretem látni azt amiért pénzt adok!
#2802
Posted 2012. October 03. - 07:01
Akkor már volt egy szép napod!Nézegettem a ki mivel nyomul topicot és megismertem a Ghost márkát.
Szerintem maradj a 2-300.000 Ft-os tracking-eknél, nem hiszem hogy a 600.000 Ft-os ekkora csodát tudna tenni ebben a kategóriában.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#2803
Posted 2012. October 03. - 00:08
Csak úgy érdekességbõl. Nézegettem a ki mivel nyomul topicot és megismertem a Ghost márkát. A Ghost Cross 5500 teljesen lehengerelt ezekkel a színekkel és fromával (azért 3 kiló fölött már igazán eltüntethetnék azokat a kábelek a vázban). Szerencsére nem kell aggódnom miatta, ennyit nem szánok bringára mindaddig, amíg nem tekertem több ezer km-t.
Errõl jut eszembe. Egy cross trekking pont olyan köztes megoldás, ami alatt nem futnak versenyek sem. Lehet hogy éppen ezért sem jellemzõek a különösen drága cross trekkinget (úgy igazán semmire nem való, mondhatni általános dolgokra). Egyetlen gyártóról tudok aki 4-500e fölött is csinál ilyen gépet. Ez a Cube Tonopah SL. Jócskán 600e Ft fölött. Ennek tényleg van érdemi létjogosultsága? Esetleg értelme, ahol kamatozik az a plusz, ami ebben az árban benne van? Vagy csak Ferrarival faluban? Merida és hogy mondjak nagyobbat, a Trek is megáll 3xx ezer körül.
#2804
Posted 2012. October 02. - 22:06
a gepida, kross, kellys mint fentebb a többi meg kinek mi a fontos.
magam részérõl én inkább választok egy jó vázat, gyengébb szereltséggel , (minden egyéb fejleszthetõ ha szükséges) mint egy kellemes alkatrészhalmazt egy nem annyira jó vázon.
de ár/értékben általában a fentebb felsorolt 3 (de persze jó akcióban bármi lehet)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2805
Posted 2012. October 02. - 15:50
mi a kérdés ?
Hogy az alábbi 11 felsorolt név milyen sorban követik egymást ár/érték arány szerint, a zárójelben jelzett kategóriában.
#2806
Posted 2012. October 02. - 15:40
gepida, kross , feltörekvõ kis cégek, kb matricázott katalog vázakkal. nyilván jobb szereltséggel - ár/érték aránnyal- tudnak labdába rúgni a nagyok mellett. a kelliz meg kb a 2 között.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2807
Posted 2012. October 02. - 15:20
ABC sorrendben sorolnám fel az érdekes márkákat. Zárójelben jeleztem, hogy melyik osztály szerinti értékelésre gondoltam a felsorolt márkákon belül: (ha valamit kihagytam, írjátok bele)
Cannondale Quick CX
Cube Tour (LTD-tõl a Tonopah-ig)
Gepida Alboin
Giant cross trekking
Kellys cross trekking (ez annyira nõiesnek hat a nevével...)
Kross Evado
KTM Life
Merida Crossway
Mongoose cross trekking (õk mintha inkább BMX és montira lennének specializálódva)
Specialized Crosstrail
Trek DS
#2808
Posted 2012. October 01. - 21:54
Kicsit off, de milyen a jó trekking geó?
attól függ mi a cél ?
nagypapás vagy sportosabb
de nekem az etalon, az elmúlt 4 év (09-12) speci crosstrail-je, fõleg ha gyártanák annyi méretben mint a merida crossway-t. (az meg a másik). a speci kb egy jó sportos montira hajaz, (szögekben is) a merida meg (adott méretben rövidebb felsõcsõ, a speci alacsony és hosszú) kicsit lazább túrázosabb, inkább kicsit komfortosabb. specibõl pl az M-es, 17-es, és 590 -600 (évjáratfüggõ) mm hosszú (jövõ évre + visszavettek picit ).
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2809
Posted 2012. October 01. - 21:38
#2810
Posted 2012. October 01. - 12:47
mongy alap cross bicón én hanyagolnám a tárcsaféket, s inkább v fékeseket nézegetnék (kivéve ha felmálházva, alpesi túrákon lenne bevetve)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2811
Posted 2012. October 01. - 12:38
Véleményeteket kérném errõl a négy kerékpárról!
KROSS Evado 2.0 2012 | Férfi és nõi crosstrekking kerékpár
Kellys Cobe Blue 2012 | Kellys Kerékpár Webáruház
KROSS Evado 3.0 2012 | Férfi és nõi crosstrekking kerékpár
Gepida Kerékpár Debrecen Gepida Alboin 500 CRS, '12-es Gepida kerékpárbolt ...
#2812
Posted 2012. September 24. - 21:10
Vélemény errõl a Merida Crossway TFS 100 V-rõl? Kerékpár, - Hajtány Kerékpárüzlet és Szakszerviz 64-ért adnák használtan. Megéri, vagy szerintetek sok érte?
Majdnem ua. mint a 10V, amit Tigger velemenyezett egy hete (jo geo, bevalt vaz, kicsit jobb a felszereltsege, mint a 10V-nek). Ha jo allapotban van, es jo a meret, hajra!
#2813
Posted 2012. September 24. - 16:51
#2814
Posted 2012. September 23. - 20:24
itt van 2 bringa ami neked jó lehet: Dancelli Campion d' Italia 57cm Shimano Sport Exage « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
DANCELLI országuti 58-os « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
méretben mind2 passzolna neked. shimano alkatrészcsaládok az olcsóbbtól a drága irányába: exage csoportok (300ex,400ex,500ex) RX100, 105,vagy 105 sc, 600 ultegra (600-asnak,vagy trikolor is szokták hívni), dura ace. ezek az elnevezések leginkább a 90-es években voltak aktuálisak.
Enyém is Dancelli volt
#2815
Posted 2012. September 23. - 20:20
#2816
Posted 2012. September 23. - 18:09
Arra fogadnék, hogy inkább nem, mint igen. 1983-as Peugeot-n már BSA középcsapágy volt, ez is 1980 utáni. Esetleg szemmel is eldönthetõ, emiatt ne vesd eleve el, mert amúgy nem rossz gép. Az olasz gépeknél is jó esély van arra, hogy olasz a kcs., az ugyan ma is kapható (míg a franciánál tudok ugyan két gyártóról, de új gépekre nem szerelnek olyat), de, mint mondtuk, a brit BSA jóval elterjedtebb.Akkor ez a francia menet tényleg probléma lehet. [...]
A mérethez: 54-es, 56-os és 57-es kerékpárom is van (176 cm), mind jó (de sok, az 57-est hamarosan eladom, egy ékszer: 8-as fvk. Ultegra 600, Vitus karbon csövekkel, jó árban
#2817
Posted 2012. September 23. - 15:02
Akkor ez a francia menet tényleg probléma lehet. Akkor szerintetek milyen szettel szerelt országútit érdemes keresni? Szerintem shimano 105 nem nagyon van ebben az árkategóriában, a többi shimano-t pl.: exage , tricolor nem ismerem. És az én 186cm-hez akkor inkább 58-as vázat kellene keresnem?
itt van 2 bringa ami neked jó lehet: Dancelli Campion d' Italia 57cm Shimano Sport Exage « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
DANCELLI országuti 58-os « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
méretben mind2 passzolna neked. shimano alkatrészcsaládok az olcsóbbtól a drága irányába: exage csoportok (300ex,400ex,500ex) RX100, 105,vagy 105 sc, 600 ultegra (600-asnak,vagy trikolor is szokták hívni), dura ace. ezek az elnevezések leginkább a 90-es években voltak aktuálisak.
#2818
Posted 2012. September 23. - 14:52
Akkor ez a francia menet tényleg probléma lehet. Akkor szerintetek milyen szettel szerelt országútit érdemes keresni? Szerintem shimano 105 nem nagyon van ebben az árkategóriában, a többi shimano-t pl.: exage , tricolor nem ismerem. És az én 186cm-hez akkor inkább 58-as vázat kellene keresnem?
A vázméretet próba alapján tudod szerintem a legobban eldönteni. Volt 60-as és 57-es vázam is, mind a kettõ jó volt (183 centi vagyok). Shimano Exage szettel volt az elsõ országútim, a pedál csapágyaival volt gond, amúgy minden rendben volt. 38 ezerért vettem Shimano Exage szettel egy olasz bringát, szerintem ebben az árkategóriában tuti találsz jó bringákat, legfeljebb idõ kell hozzá. Érdemes megnézni a piacokat is, mert sokan behozzák az olasz bringákat lomként, és nem tudják, mennyit ér
#2819
Posted 2012. September 23. - 14:02
#2820
Posted 2012. September 23. - 11:18
Ez igaz.Arra vigyázz még, hogy ezeknek lehet, hogy "francia menetes" a középcsapágyháza (akkora, mint az angol, csak jobbmenetes a jobbos csésze is), az jelenthet gondot felújításnál, korszerûsítésnél. (Legalábbis annak, aki nem Franciaországban él.)
Emellett, ha a festés eredeti, a következõ jelekbõl következtethetõ a bicikli kora: Model ID. Ennek az a jelentõsége, hogy 1980-tól már brit (BSA) szabvány szerint kezdték használni a kcsh-t, és 1986-tól minden (így a hátsó tengely menete is) a leggyakoribb, azaz BSA volt: Links. Ha szerencséd van, rá van írva a méret kívül, ld. Sheldon Brown's Bicycle Bicycle Bottom Bracket Crib Sheet. Van rá esély, hogy a szóbanforgó kerékpár már BSA szerinti.
Bp-n találtam francia (használt, de jó) jobboldali csészét, TA Spécialités pedig újat is kínál, ISO négyszöges tengellyel (jó, elég drága, 70€ körüli). Fro-ban persze tényleg gyakoribb, a bicikliklubban pl. ingyen is találok, bontott alkatrészekbõl.
Az én mindennapi biciklim egyébként kb. így indult, Peugeot AE8-ként: http://www.cyclespeu...es/1974_AE8.jpg.

Sign In
Create Account

Back to top






