Semmit nem cseréltem rajta, ez egy kiegészítõ. Nem azért vettem meg ezt a szarvat, mert 100 grammal kevesebb, mint a 3 ezer Ft-os verzió. A kényelem és komfort miatt (amiért "mindent"). Valószínûleg lesz egy drágább nyeregszáram / nyergem is (nem kényelmes), de mindenekelõtt majd egy téli valamire való kesztyûm. Egy jó ideje felhagytam a dohányzással és amikor megvettem a karbon szarvat, arra gondoltam, hogy mennyivel hasznosabb ez, mint 20-25 napi dohányáru. Pld. nem tudnál rábeszélni, hogy 100e Ft-ért vegyek telót ilyen árú bringára.Lehet én vagyok a hülye, de akkor még sem a megfelelõ bringát vetted meg ha az elsõ nap veszel egy alkatrészt (amit megkapnál ezeötcázé is és nem lenne sokkal rosszabb ) a bringád árának tizedéért vagy inkább többért.
Egy Deore csak annyival jobb az Altus-nál hogy könnyebb? Nem értek hozzá, de ennél az egy elõnynél én többre számítok. Jobban túri az idõjárást, gyorsabb, pontosabb, stb. Valaki egyszer leírta, hogy komolyabb hobbi szint megáll a sima Deore-nál. Valahogy így gondolom a sportot, ezért gondoltam ezen típusra cserélni idõvel az alkatrészeket....+ már eldöntötted hogy a hajtókar egy a kukába és veszel egy eggyel jobbat igaz hogy semmivel sem lesz jobb és egy 13-14 kilós gépnél nem hiszem hogy sokat számit 5-10 deka...
Milyen márkájú telók között nézelõdjek és milyen árkategóriában? Idén már semmit nem veszek.pláne ha alapbóól egy elég hulladék teló van benne, inkább arra költenél.
Ezt a vázat (Alpha Gold Aluminum - 4 Series) idén a Trek $1210-ig kínál/pakol meg alkatrészekkel (300e). Ami már egyel jobb (Alpha Platinum Aluminum - Superfly), $2000-tól indul (500e). Úgy gondolom, hogy e köré a váz köré 300e-ig simán el lehet menni fejlesztésben, hiszen ennyiért a Trek is kínál bringát ilyen vázzal. Ebbõl kifolyólag én nem egy alap váznak tartom. Persze versenyzõi szemmel lehet, hogy az. Én úgy gondolom, hogy van egy jó vázam, gyenge felszereltséggel. Ha valahol tévednék, azonnal javíts(atok) ki, de ez esetben indokolj(atok) is, hogy értesem.Amennyiben marad ez a hozzáállásod akkor lesz gy tök alap bringád pár fullos alkatrészel. Amitõl jobb nem lesz ellenben egy vagyonba fog kerülni.
Reménykedem, hogy a fokozatosság (1 hónap alatt 350 km-t tekertem 20-40 km-es adagokban, volt egy 60 km-es mindennemû edzés nélkül, bármiféle sport ûzése nélkül). Milyen beállításokat nézek meg? Én maximum a nyergen tudok állítani kétféle módon.A fájos térdnek két oka lehet rosszul van beállitva a bringa és vagy fokozatosság nem ugrunk neki mint bolond tehén az anyjának...
1. Magasság: úgy állítom be, hogy amennyiben a pedál lent van a sarkam úgy legyen rajta, hogy ki van nyújtva a lábam.
2. Nem vízszintes a nyereg, hanem kicsit hátra dõl, így levesz némi terhet a kezeimrõl jobban koncentrálhatok a tekerésre és kevésé is csúszok elõre.