feszíteni néha kell. de mivel defektet úgyis kapsz, meg centírozni (tudom +r, csak utálom), is kell néha, kb az is meg vagyon oldva.én úgy tudom, hogy az olyan, hogy felrakod, majd 20-30 ezer km után leveszed és közben semmit nem kellett foglalkozni vele
sziasztok!
cross bringa vásárlásában szeretnék egy kis segítséget kérni. munkába járásra, illetve hétvégente kisebb város körüli túrákra használnám. mivel egy részét szép kártyáról fizetném, így mindenképpen új kerékpárt keresek ~100-130k környékén. két jelöltem akadt eddig:
kross evado 2.0
kellys saphix 2012
melyiket lenne érdemesebb? kross váz jóval pofásabb az biztos, cserébe alkatrészügyileg kicsit a kellys mögött marad. krossnál van még pluszba (elég alap) mechanikus tárcsafék, de gondolom ez nem igazán jelent pluszt egy v-fékhez képest. mennyi elõnyt jelent kellysnél a kazettás hátsó agy (+1 sebességen kívül)? könnyebb késõbb emiatt fejleszteni?
vagy van esetleg más ebben a kategóriában amit tudnátok ajánlani?
tudom szubjektív, de sztem pl a kelliz sokkla jobban néz ki, azon kívül kb minden alkatrésze jobb egy kategóriával, az a mech tárcsafék meg egy foskazal, amivel csak gond lesz, fékerõben meg messze veri egy közepesen gagyi v-fék. crossbingára ráadásul amúgy sincs semmi értelme tárcsát rakni. ja tudom, jól néz ki.