Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Dohogó - politikamentesen
Indította
petracz
, 2005. május 04. 09:53
#1301
Írta 2006. december 07. - 18:41
#1302
Írta 2006. december 07. - 18:40
most azt hallottam, h. a diákok csak a suli és az otthonuk között mehetnek kedvezményesen, vagyis, ha fel akarok menni Butapestre (by ne mtudom ki innen a forumról!), akkor egy 1000res a vonatjegy , ami elég húzos nekem....
asszem inkább biciklivel megyek mindenhova...
asszem inkább biciklivel megyek mindenhova...
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#1303
Írta 2006. december 07. - 18:37
A bkv jegyrõl jut eszembe a máv!!! Vonatoztam párszor és az a vicc, hogy a szétokádott lebrunyált ablakonkiláthatatlan vonaton utazva ugyanannyit fizettem a jegyért mint mondjuk az Esztergomba közlekedõ hangtalan túristabusz szerû cuccon utazva.
Azért valaki azt is lebrunyálta és szétokádta....... Valszeg nem a kaller volt.
#1304
Írta 2006. december 07. - 18:34
jo barkasz nyulik :-)
itt ejszaka/hajnalban sokszor latom ahogy a melosok varjak az autokat.
ugy latszik ez nem mindenhol divat.
es a tomegkozlekedes mar tamogatva van.
itt ejszaka/hajnalban sokszor latom ahogy a melosok varjak az autokat.
ugy latszik ez nem mindenhol divat.
es a tomegkozlekedes mar tamogatva van.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1305
Írta 2006. december 07. - 18:31
A bkv jegyrõl jut eszembe a máv!!! Vonatoztam párszor és az a vicc, hogy a szétokádott lebrunyált ablakonkiláthatatlan vonaton utazva ugyanannyit fizettem a jegyért mint mondjuk az Esztergomba közlekedõ hangtalan túristabusz szerû cuccon utazva.
#1306
Írta 2006. december 07. - 18:30
mondjuk a vicces az hogy én tényleg csak annyit autózóm amennyit muszáj...de múltkor számolgattam, ha 7végén átmegyümk asszonnyal anyósékhoz /szentendre - keresztúr központ/ ez bkv-val cca 3k kettönknek,,,,,autóval max 1,5 k....ennyit a tönmegközlekedésrõl..
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1307
Írta 2006. december 07. - 18:28
Apósom mesélte pár napja ( õ az építõiparban dolgozik) , hogy reggelente az éppen most épülõ ház elõtt szabályos dugó van a melósok kocsijai miatt. Pölö vizesek ugyanabból a faluból járnak fel oda hárman. Mindannyian másik kocsival jönnek. 18-an dolgoznak az építkezésen. Ebbõl kábé 10 segédmunkás. 17 autó parkol ott minden reggel. Mi francért sír itt ez az ország? Van itt pénz dögivel.
Após meg visszaemlékezett arra az idõszakra, amikor reggelente 7-8 ember préselõdött egy Barkasba.
Após meg visszaemlékezett arra az idõszakra, amikor reggelente 7-8 ember préselõdött egy Barkasba.
#1308
Írta 2006. december 07. - 18:22
Ráadásul a sugárirányú úthálózat mintapéldája Budapest. Minden egy pontba fut össze a belvárban. Ja és minden autóban csak egy ember ül...
#1309
Írta 2006. december 07. - 18:21
#1310
Írta 2006. december 07. - 18:20
Visszatérve az autósokhoz és a dugókhoz, normális társadalmakban feltalálták a p+r parkolókat és a tömegközlekedés is mûködik.
#1311
Írta 2006. december 07. - 18:12
Ez lenne a minimum.
(Kapcsolódó filmek: "A nagy zabálás" és a "Taxidermia"...)
(Kapcsolódó filmek: "A nagy zabálás" és a "Taxidermia"...)
"In idem flumen bis non descendimus"
#1312
Írta 2006. december 07. - 18:10
#1313
Írta 2006. december 07. - 18:05
Nekem van egy kartom szar tejem itthon az egyik említett forgalmazótól 2007 -es lejárati dátummal.
Esetleg olcsón valakinek?
Amúgy meg rohadjanak meg.
Esetleg olcsón valakinek?
Amúgy meg rohadjanak meg.
#1314
Írta 2006. december 07. - 18:04
Frankón csak csak egy olyan ember kellett volna aki nap mint nap bringázik arrafelé és megspórolhattak volna egy csomó baromságot. Pl. amikor épült a bajcsi azt hittem, hogy az egyik parkolósávot szüntetik meg és csinálnak egy kétirányú bringautat de nem ez történt. Ahol fölösleges volt ott még raktak a járdához úgy kb. két métert...
#1315
Írta 2006. december 07. - 18:02
Mega zédes anyjukat.Megnevezték azokat a cégeket, melyek raktáraiban lejárt szavatosságú, újracsomagolt árut találtak az egészségügyi hatóságok. A Mega Trade Kft., a Mega Trade Dis Kft., a Mega Foud Kft., a Mega Foud Dis Kft. és Mega Logistik Kft. tartozik ahhoz a cégcsoporthoz, amely érintett az ügyben.
"In idem flumen bis non descendimus"
#1316
Írta 2006. december 07. - 17:48
Nálunk speciel egy nagyon aranyos kis bringaút épült. Nem hosszú, de az legalább jó. Nagyon sok helyen vannak gondok a bringautak felépítésével, de azon is el kellene gondolkodni, hogy sok mindenen nem lehet változtatni. Ha nincs mondjuk hely, akkor mi van? Azt hiszem ez az elsõ számú probléma.
A kocsisoktól illetve a gyalogosoktól tudsz helyet szerezni. Elõbbit nem lehet egyszerûen megoldani(mert már így sem lehet parkolni, dugók, stb), az utóbbi pedig igazságtalan és szintén szar helyzetet teremtene.
Lehet szidni a vezetést mert tényleg megérdemlik, de a helyhiányon, nem, vagy nagyon nehzen lehet csak változtatni.
A rohadt sok oszlopot, fõleg a "láthatatlan" sötét színûeket tényleg elvihetnék a francba. Nem kerülne sokba, egy hétig pár rendõrt ráereszteni a bringautakra és kiszabatni egy-két bírságot. A köv. hónapban senki nem állna rá és nem is kéne az oszlopok közt szlalomozni.
A kocsisoktól illetve a gyalogosoktól tudsz helyet szerezni. Elõbbit nem lehet egyszerûen megoldani(mert már így sem lehet parkolni, dugók, stb), az utóbbi pedig igazságtalan és szintén szar helyzetet teremtene.
Lehet szidni a vezetést mert tényleg megérdemlik, de a helyhiányon, nem, vagy nagyon nehzen lehet csak változtatni.
A rohadt sok oszlopot, fõleg a "láthatatlan" sötét színûeket tényleg elvihetnék a francba. Nem kerülne sokba, egy hétig pár rendõrt ráereszteni a bringautakra és kiszabatni egy-két bírságot. A köv. hónapban senki nem állna rá és nem is kéne az oszlopok közt szlalomozni.
#1317
Írta 2006. december 07. - 17:29
Azt hiszem a belvárosi utak egyike sem felelne meg semmilyen elõírásnak sem. Szerintem ez a vonulás csak arra volt jó mint a szociban. A szakszervezetik megmondták, hogy ez így nem frankó és kész. További lázadásnak helye nincs! Majd õk lázadnak ha kell. A rakpartra terelt cm is azt juttatja eszembe, hogy bezárnak titeket egy szobába, jól le van szigetelve, és ott ordíthattok anyázhattok teli torokból. Régen ez egy ríl tüntetés volt nem?
#1318
Írta 2006. december 07. - 17:22
Van erre egy szabvány nem? mint például egy autóútra... Szélesség, anyagok, útburkolati jelek, stb. Ha nem így csinálják akkor sz.tem nincs értelme nekikezdeni mert elõbb utóbb úgy is felszedik a cuccot és csak kidobott pénz volt.
#1319
Írta 2006. december 07. - 17:19
Valóban van realitása ma bicikliutakat remélni záros határidõn belül? Fõleg egymondatos politikusi válaszok (majd megvizsgáljuk a tanulmányukat...) után? Nem a rangsorról van szó. Amilyen formában folyik manapság a bicikliút építés akkor inkább ne építsenek húszmilliárdból. A járdára felfestett vonal, kétszázötven oszlop, 1.2 méter a gyalogosoknak és 1.3 a bringásoknak ráadásul a felfestett jelek mállanak lefelé és egyébként is fél centi vastagok (voltak). Nem vagyok országútis de azért el tudom képzelni mennyire jó lehet nekik... A deáktól az alkotmányig 400 millió ha jól tudom! Épelméjû ember kell oda és nem egy olyan aki vonalakat húzogat egy térképre (ha még térkép lenne legalább látnák, hogy sehonnan sehova) és a józibá meg magánszorgalomból oldja meg ahogy tudja a valóságban.
#1320
Írta 2006. december 07. - 16:19
Hallottam már olyat, hogy vki azon hõbörgött, miért kap mittomén melyik múzeum ilyen-olyan sok pénzt az államtól. Adnák inkább a rászorulóknak, meg a csöveseknek, ahelyett hogy ilyen hülyeségekre költik. Na, hát az elõzõ hozzászólás majdnem megütette ezt a szintet.
Nem nagyon mûködik ez az elképzelt rangsorolósdi. Az hogy leszarják a bringaútépítést, az más tészta.
Nem nagyon mûködik ez az elképzelt rangsorolósdi. Az hogy leszarják a bringaútépítést, az más tészta.