Hát megvolt... 1-2 órát terveztem, 3,5 lett belõle - valójában fogalmam sincs merre jártam, de nem is érdekelt, nagyon éveztem
Mindjárt javítanom is kell magamat - ez nem másik szakág, hanem egy másik sport. Gyakorlatilag mindent újra kell tanulnom: váltások ütemezését, technikát, erõbeosztást, frissítést, de még a fékezést is...
Nyitottam azzal, hogy lányos zavaromban otthon maradt a fejvédõ, így egyenesben és lefelé nyuszi üzemmódban mûködtem - felfelé meg lekötött hogy egyáltalán nyeregben maradjak. :slimak: Úton még fölfelé is lehet játszani a sebességgel, itt ha 1-2 ütem kimaradt, láb le és restart
Az egész sokkal intenzívebb figyelmet igényel, úton sokkal több alkalom van nézelõdni (leszámítva a folyamatos figyelést, hogy valamelyik jogosítvánnyal rendelkezõ pszihopata ne akarjon kinyírni).
Szóval a lehetõ legjobban sikerült a próbaút, "disz iz de bigining of bjutiful nyú frendsip" mégha egy rutinus mtb-s a falat kaparta volna a bénázásom láttán a nehezebb tereprészeken
Az idõzítés is jó volt, 2 perccel azután hogy visszaültem az autóba, leszakadt az ég.
Most a két bicaj féltékenyen méregeti egymást a pincében
Kérdés: port lemosni, mechanikát újrakenni kell 1-1 menet után? (országúti lelkem nehezen nyeli be hogy koszos a gépmadár
Hello,
Gratul a tûzkeresztséghez!!
Végre egy kis élet a Fehérvár topikban és MONTISOK ... ennyi jó egyszerre
Igen ez egy másik sport ... úgy is lehet fogalmazni, itt minden nap egy egyéni idõfutam, nem tudsz megbújni a többiek mögött és nem lehet alibizni ...
Igazából így elsõre olyan tanácsot tudok adni, hogy minél többet tekerj terepen és szokjad a rázkódást, a ritmusváltást, a hegy végét nyomjad meg és menj túl rajta.
Egy Velencei Hg térkép aranyat ér. Ott minden út jelölve van(na jó nem minden, de azt majd késõbb mutatjuk meg:) ) és járható.
Valamint a lábfordulat alapon 80-90 között, ha nagyon technikás felfelé van akkor kell csak a 100-120 a kezdetnél.
Ha ritmustalan rázós részre érsz ami sík akkor ott lehet alacsonyabb fordulaton haladós tempót menni, picit a nyereg elejére helyezve a testsúlyt.
A bringamosás: szerintem fontos, csak nagynyomásúval, én hagyom leszáradni a port és utána ecsettel és fogkefével mûvészkedem, majd nedves ronggyal pöpecre törlöm a kicsikét.
A láncot érdemes patentszemmel összerakni, így egyszerûbb a tisztítása(Brigéciol). Tekerés elõtt tisztítsad át ronggyal a láncot és a váltógörgõt, utána olajozzad meg vékonyan, és a fölöset szintén töröld át. (úgy, hogy a hajtókart hátra felé forgatod)
Bogláron lehet, hogy találkozunk majd.
Ha egy kövér csávó látsz KONA bringával ... na az vagyok én