Hát megvolt... 1-2 órát terveztem, 3,5 lett belõle - valójában fogalmam sincs merre jártam, de nem is érdekelt, nagyon éveztem
Mindjárt javítanom is kell magamat - ez nem másik szakág, hanem egy másik sport. Gyakorlatilag mindent újra kell tanulnom: váltások ütemezését, technikát, erõbeosztást, frissítést, de még a fékezést is...
Nyitottam azzal, hogy lányos zavaromban otthon maradt a fejvédõ, így egyenesben és lefelé nyuszi üzemmódban mûködtem - felfelé meg lekötött hogy egyáltalán nyeregben maradjak. :slimak: Úton még fölfelé is lehet játszani a sebességgel, itt ha 1-2 ütem kimaradt, láb le és restart
Az egész sokkal intenzívebb figyelmet igényel, úton sokkal több alkalom van nézelõdni (leszámítva a folyamatos figyelést, hogy valamelyik jogosítvánnyal rendelkezõ pszihopata ne akarjon kinyírni).
Szóval a lehetõ legjobban sikerült a próbaút, "disz iz de bigining of bjutiful nyú frendsip" mégha egy rutinus mtb-s a falat kaparta volna a bénázásom láttán a nehezebb tereprészeken
Az idõzítés is jó volt, 2 perccel azután hogy visszaültem az autóba, leszakadt az ég.
Most a két bicaj féltékenyen méregeti egymást a pincében
Kérdés: port lemosni, mechanikát újrakenni kell 1-1 menet után? (országúti lelkem nehezen nyeli be hogy koszos a gépmadár