Akkor jó.Fincsi, de mégegyszer emlékezetbõl nem menne.Szerencsére Fezso jó navigátor volt.
Holnap jössz a Velencei-hegységbe?
Akkor jó.Fincsi, de mégegyszer emlékezetbõl nem menne.Szerencsére Fezso jó navigátor volt.
A sebesség mindent megold.
Na milyen volt a túra?
Ja, csak ha már kiszívtam az utolsó csepp vizet a kulacsból, kikapartam az utolsó pogácsamorzsát a zsebem aljából, elmajszoltam az utolsó energiaszeletet, ziháló tudõvel és zakatoló szívvel lefordultam a biciklirõl - legfeljebb otthagytok az erdõ közepén, és egy pár hónap múlva arra járó eltévedt chipszes-turista csoport majd dob rám pár kapanyomnyi földet...:lol1:
Most beszéltem Márkkal, akkor 9-re ott leszünk.
Térképet meg útvonalvázlatot viszek.
Hogy érdemesebb vinni a cuccot: bicajosmez zsebeiben, vagy övtáskával?
Gyûjtöm az erõt holnapra Oda jössz velünk?
Ja, csak ha már kiszívtam az utolsó csepp vizet a kulacsból, kikapartam az utolsó pogácsamorzsát a zsebem aljából, elmajszoltam az utolsó energiaszeletet, ziháló tudõvel és zakatoló szívvel lefordultam a biciklirõl - legfeljebb otthagytok az erdõ közepén, és egy pár hónap múlva arra járó eltévedt chipszes-turista csoport majd dob rám pár kapanyomnyi földet...:lol1:Egyébként nem tart fel senki-senkit
Ma 17.00-kor indulok a "hegységbe", vki társulna?
Köszi a lehetõséget, de most vasárnap családi elfoglaltság lesz (átviteltechnika )
Mindenképpen összehozzuk máskor, bár elõbb kicsit felszívnám magam, nem szeretnék a terhére lenni a rutinos/edzett öreg rókáknak
Üdv!
Ma 17.00-kor indulok a "hegységbe", vki társulna?
Ez így van ...
Na majd egyszer összehozunk egy tekerést.
(Ha van kedved vasárnap megyünk egy kb. 3 óra lazát a Velencei hg-ben. 10-11 között indulunk-tényleg laza lesz, mert verseny utáni nap lesz ha érdekel majd csörögj, telcsi megy priviben)
na ja, nem véletlen hogy többnapost csak az tud nyerni, aki hegyen és idõfutamban jó...
Köszi a tanácsokat!
Látom már, hogy ennyi erõvel akár golfozni is elkezdhettem volna, ugyanannyi a tapasztalatom Pl. úton a pedálfordulat is fordítva van: síkon 100-120, hegyre 80-90...
Egyébként a mezõnyben tekerés nem annyira nyugis történet, mint amilyennek kívülrõl látszik, de nem is a pihenésrõl szól: az a célja hogy a váltott vezetéssel nagyobb sebességet lehet elérni.
De egy amatõrnek szinte csak versenyen van lehetõsége mezõnyben hajtani - veszélyes is így, mert nagyon nagy rutin kell(ene) hozzá...