Elõször is:
Ezt hagyjuk, nincs szó errõl, olymindegy, hogy miért szóltatok le, így is, úgy is, jogos volt. Lezárva.itt mellefogtal, mert az ss topikban az ilyen jellegu "singlespeed-et epitek segitsetek" gondolatok is nem kivanatosnak vannak minositve
Megpróbálom összeszedetten, mert én is össze-vissza beszélek.
Szóval elmondom, hogy pl a mostani SS-saroból miért tetszett a 24-órás. Tetszett, mert egyfajta közösséget éreztem Veled, hiszen - bár váltóssal - én is végigszenvedtem az egészet. Tetszett, hogy egy versenybeszámoló volt, amit picit más szemszögbõl is megismerhettem. Tetszett, mert pont olyan stílusa volt, hogy "ettõl beindulva", talán én is nekiesnék egy-egy versenynek SS géppel.
A GT-s cikk nem tetszett, mert:
-Nem tetszett az összeszedetlen email-interview stílus - ez elmegy egy online blog-on, szerintem egy nyomtatott médiában már ez sok. Szubjektív, lehet, hogy ez valakinek bejön. Nekem, aki kétnaponta van így szétesve, mert napi 26 órát dolgozom, nem jön be, mert pontosan ilyen hatékonysággal kommunikálok. (mindent ezerszer kérdezek meg stb)
-Nekem (ez is szubjektív) ez a bringa nem elég specifikus ahhoz, hogy 2 oldalas cikket érdemeljen. Inkább több cikk, szûkebb terjedelemben - nem arról van só, hogy ici-pici táblázatot kellene csak A6-os terjedelemben leközölni, de ne ugyanazoknak az alapadatoknak az informálása töltse ki az oldalakat. Sokkal érdekesebb lett volna, ha inkább a "miért ilyen bringét építettél" témakörre lett volna egy jópár mondat.
Lényegesen jobb a Surly 1x1 cikk, pár észrevétel:
-Azonnal feltünt, s azonnal nem tetszett, hogy a képeken - a szobában álló képeken - csupa kosz a bringa. Na, nem kell beszólni, hogy az enyémrõl is csimbókokban áll a sár...azért egy újságban való leközléshez illõ lenne letisztítani. Ezek nem "in-action" képek, ahol még jól is mutatna.
Nézzünk szembe a tényekkel - kb 20-an, ha birtokoltok profinak titulált SS bringát az országban - engem, személy szerint, nagyon érdekelne az egész témakör. A nyíltabb hangnem alatt azt értem, hogy a cikkek picit a "váltósoknak" is szóljanak. Legyen konkrét összehasonlítás, érvelés. Hülyék vagyunk, nem értünk hozzá.
A Kona Cowan-t nem kommentálom, mert ha jól emlékszem, nem az SS-sarok részét képezte.
Ha konstruktív, de erõsen szubjektív tippeket akartok, hát:
-vázátalakítás - érdekel, egy szint felett
-nem érdekel, hogy egy alsó-középkategóriás vázba, ki hogyan hegesztett be egy csúszópapucsot
-érdekel a merevvilla, s más aspektusból is nagyon hasznosnak tartanám
-lánc-lánckerék-racsni - figyeljetek oda a terjedelemre - egy 3 oldalas SS racsniteszten biztosan kiakadnék
-nem érdekelnek a gagyimegoldások (amiket felsoroltál)
-érdekelnének az SS kormányok
-érdekelne az országúti oldala (nem a fixi)
Ne haragudj, de az írott médiából ez jön le - elmagyarázom. Ugye megérted a különbséget aközött, hogy "XY a verseny dobogójára SS kerékpárral került fel", s aközött, hogy "XY felkerült a dobogóra, ráadásul SS kerékpárral"? Ez pontosan olyan, hogy ha mondjuk a 24 óráson be lett volna konferálva a srác, aki elõtted jött be, hogy "úgy lett második, hogy ráadásul eltömte a váltóját és a lánctányérokat a sár". Szerintem lehet így is biciklizni, meg úgy is. Egyik sem kötelezõ, s semelyik sincs a másik felett, sem pedig alatt.Mivel szerinted meg van a helye és a módja az SS kerékpározásnak, miért csodálkozol, ha klikkesedés lesz belõle.
Egyébként igazad van, az életben ez kevésbé jön le - pl tekertem Veled is már együtt, bár biztos nem emlékszel rám. Mitöbb, néha még a boltban is megfordulok.