Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Legfrissebb szám

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
4161 replies to this topic

#1861
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts
Vááááá! Kicsit túlreagáljuk az egészet.

Elõször is:

itt mellefogtal, mert az ss topikban az ilyen jellegu "singlespeed-et epitek segitsetek" gondolatok is nem kivanatosnak vannak minositve

Ezt hagyjuk, nincs szó errõl, olymindegy, hogy miért szóltatok le, így is, úgy is, jogos volt. Lezárva.

Megpróbálom összeszedetten, mert én is össze-vissza beszélek.

Szóval elmondom, hogy pl a mostani SS-saroból miért tetszett a 24-órás. Tetszett, mert egyfajta közösséget éreztem Veled, hiszen - bár váltóssal - én is végigszenvedtem az egészet. Tetszett, hogy egy versenybeszámoló volt, amit picit más szemszögbõl is megismerhettem. Tetszett, mert pont olyan stílusa volt, hogy "ettõl beindulva", talán én is nekiesnék egy-egy versenynek SS géppel.

A GT-s cikk nem tetszett, mert:
-Nem tetszett az összeszedetlen email-interview stílus - ez elmegy egy online blog-on, szerintem egy nyomtatott médiában már ez sok. Szubjektív, lehet, hogy ez valakinek bejön. Nekem, aki kétnaponta van így szétesve, mert napi 26 órát dolgozom, nem jön be, mert pontosan ilyen hatékonysággal kommunikálok. (mindent ezerszer kérdezek meg stb)
-Nekem (ez is szubjektív) ez a bringa nem elég specifikus ahhoz, hogy 2 oldalas cikket érdemeljen. Inkább több cikk, szûkebb terjedelemben - nem arról van só, hogy ici-pici táblázatot kellene csak A6-os terjedelemben leközölni, de ne ugyanazoknak az alapadatoknak az informálása töltse ki az oldalakat. Sokkal érdekesebb lett volna, ha inkább a "miért ilyen bringét építettél" témakörre lett volna egy jópár mondat.

Lényegesen jobb a Surly 1x1 cikk, pár észrevétel:
-Azonnal feltünt, s azonnal nem tetszett, hogy a képeken - a szobában álló képeken - csupa kosz a bringa. Na, nem kell beszólni, hogy az enyémrõl is csimbókokban áll a sár...azért egy újságban való leközléshez illõ lenne letisztítani. Ezek nem "in-action" képek, ahol még jól is mutatna.

Nézzünk szembe a tényekkel - kb 20-an, ha birtokoltok profinak titulált SS bringát az országban - engem, személy szerint, nagyon érdekelne az egész témakör. A nyíltabb hangnem alatt azt értem, hogy a cikkek picit a "váltósoknak" is szóljanak. Legyen konkrét összehasonlítás, érvelés. Hülyék vagyunk, nem értünk hozzá.

A Kona Cowan-t nem kommentálom, mert ha jól emlékszem, nem az SS-sarok részét képezte.

Ha konstruktív, de erõsen szubjektív tippeket akartok, hát:
-vázátalakítás - érdekel, egy szint felett
-nem érdekel, hogy egy alsó-középkategóriás vázba, ki hogyan hegesztett be egy csúszópapucsot
-érdekel a merevvilla, s más aspektusból is nagyon hasznosnak tartanám
-lánc-lánckerék-racsni - figyeljetek oda a terjedelemre - egy 3 oldalas SS racsniteszten biztosan kiakadnék
-nem érdekelnek a gagyimegoldások (amiket felsoroltál)
-érdekelnének az SS kormányok
-érdekelne az országúti oldala (nem a fixi)

Mivel szerinted meg van a helye és a módja az SS kerékpározásnak, miért csodálkozol, ha klikkesedés lesz belõle.

Ne haragudj, de az írott médiából ez jön le - elmagyarázom. Ugye megérted a különbséget aközött, hogy "XY a verseny dobogójára SS kerékpárral került fel", s aközött, hogy "XY felkerült a dobogóra, ráadásul SS kerékpárral"? Ez pontosan olyan, hogy ha mondjuk a 24 óráson be lett volna konferálva a srác, aki elõtted jött be, hogy "úgy lett második, hogy ráadásul eltömte a váltóját és a lánctányérokat a sár". Szerintem lehet így is biciklizni, meg úgy is. Egyik sem kötelezõ, s semelyik sincs a másik felett, sem pedig alatt.

Egyébként igazad van, az életben ez kevésbé jön le - pl tekertem Veled is már együtt, bár biztos nem emlékszel rám. Mitöbb, néha még a boltban is megfordulok.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#1862
vendég_unit_*

vendég_unit_*
  • vendég

csak a tisztanlatas vegett



itt mellefogtal, mert az ss topikban az ilyen jellegu "singlespeed-et epitek segitsetek" gondolatok is nem kivanatosnak vannak minositve.

tehat teljesen mindegy hogy azert akarsz lancot fesziteni hatsovaltoval [akarmivel] mert ss-t akarsz, vagy azert mert 1*9-et, egyiket se fogjak joneven venni.

nekem is van egysebesseges biringam kihezagolt deore aggyal es barkacsolt lancfeszitovel, de mar rajottem, hogy az ss topik az nem arrol szol. legalabbis akik a magjat alkotjak szeretnek ha nem errol szolna.

van akik szemeben az ss azt jelenti, hogy osszerak egy halom ocskavasbol egy kozlekedos/teli/boltbajaros szart. [mint en is pl]

az o szemukben viszont csak az a ss bringa, ami annak lett epitve. kezdve a specifikus vazzal. valamifele szinvonalat akarnak tartani. sztem ertheto miert.

on

amugy azzal nem tudsz mit kezdeni, hogy a singlespeed az szubkultura, klikk, underground, eletstilus, minden egyeb ilyesmi. ez igy van, igy is marad. ha nem lenne kulons kuckoba zarkozva, akkor is igy erezned, mindenki igy erzi aki nincs benne. menj ki a dakarra, es kerdezd meg a quadosokat, hogy miert kulonckodnek. arra se fogsz rajonni, de az is kb pont ugyanigy mukodik.

dezso


Így van dezso, igaz minden szavad, bár sokat nem segítettél, hogy a szakadék csökkenjen.

Már majdnem sikerült normális kommunikációs kapcsolatba lépnem Dantével. Legalábbis így éreztem. Megvárom a válaszát, ha nem bánod.

(Használd Te is egészséggel az SS-ed! Hmmm... jól látom, lassan itt mindenki SS-es, csak az "olcsó" fajtából. Oké, ez van, értettem, a jövõben eszerint cselekszem.)

A. Carkey

#1863
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
csak a tisztanlatas vegett

A másik leszólásod teljesen jogos volt, amit írtam, ettõl függetlenül írtam - jajj, éreztem, hogy ezzel akarod összekombinálni, várnom kellet volna még egy hetet, s akkor nem értetted volna félre. (azért kérdeztem OTT, mert reméltem, hogy olyan emberkék, akik a láncfeszítés/váltókiváltást már végigjátszották, talán tudnak tanácsot adni) Szóval béke


itt mellefogtal, mert az ss topikban az ilyen jellegu "singlespeed-et epitek segitsetek" gondolatok is nem kivanatosnak vannak minositve.

tehat teljesen mindegy hogy azert akarsz lancot fesziteni hatsovaltoval [akarmivel] mert ss-t akarsz, vagy azert mert 1*9-et, egyiket se fogjak joneven venni.

nekem is van egysebesseges biringam kihezagolt deore aggyal es barkacsolt lancfeszitovel, de mar rajottem, hogy az ss topik az nem arrol szol. legalabbis akik a magjat alkotjak szeretnek ha nem errol szolna.

van akik szemeben az ss azt jelenti, hogy osszerak egy halom ocskavasbol egy kozlekedos/teli/boltbajaros szart. [mint en is pl]

az o szemukben viszont csak az a ss bringa, ami annak lett epitve. kezdve a specifikus vazzal. valamifele szinvonalat akarnak tartani. sztem ertheto miert.

on

amugy azzal nem tudsz mit kezdeni, hogy a singlespeed az szubkultura, klikk, underground, eletstilus, minden egyeb ilyesmi. ez igy van, igy is marad. ha nem lenne kulons kuckoba zarkozva, akkor is igy erezned, mindenki igy erzi aki nincs benne. menj ki a dakarra, es kerdezd meg a quadosokat, hogy miert kulonckodnek. arra se fogsz rajonni, de az is kb pont ugyanigy mukodik.

dezso
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1864
vendég_unit_*

vendég_unit_*
  • vendég
Konkrétabban kérlek a konstruktivitást, mert nem teljesen értem, hogy mi az a nyílt hangnem és témaválasztás? Inkább úgy mondom, hogy egyáltalán nem értem.

Ez az SSarok egy cikksorozat (remélhetõleg) és terveim (terveink) szerint folyamatosan alakul, igények (ezek szerint a merevvilla és a vázátalakítás ugrott, de érdekel, hogy mi érdekel Titeket?!) - lehetõségek (amit személyesen be tudok szerezni) szerint.
Ha minden jól megy lesz: agy, lánc, racsni, lánckerék stb... eddig villa és váz volt.
NEM LESZ: láncfeszítõ gyártás mali boa-ra, felrecsegõzött hátsóváltó és nem lesz gagyi alkatrészek és megoldások gyûjteménye.
/Természetesen nem kell megértenie mindenkinek, hogy pl. miért "kell" a merevvilla "teszt". Ez valahogy másképp mûködik, de innen a gép mögül - gép mögött ülõnek nehéz elmagyarázni./

Váz (gyári és átalakított) szerintem mindig is lesz, mert az a lelke a dolgoknak

A harmadik pontot nem érted? Én sem. Téged idéztelek csupán.

A nyolcadikat viszont érzed. Hát igen, akinek inge vegye magára!
Hogy a cikkekbõl ez hogyan jött át, azt ugyan nem értem, de remélem Te elmagyarázod nekem.

Mivel szerinted meg van a helye és a módja az SS kerékpározásnak, miért csodálkozol, ha klikkesedés lesz belõle. Ami a valóságban amúgy nincs, max. itt a fórumon, mert itt minden konflikust könnyebb megteremteni ;-)

Várom válaszod!

Dénes

#1865
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts
Nem sértõdtem meg! Egyáltalán nem. Nem vagyok udvariaskodó, finomkodó, vélemény-elferdítõ fajta, ha valakivel vagy valamivel gondom van, megmondom. Most nincs így.

A másik leszólásod teljesen jogos volt, amit írtam, ettõl függetlenül írtam - jajj, éreztem, hogy ezzel akarod összekombinálni, várnom kellet volna még egy hetet, s akkor nem értetted volna félre. (azért kérdeztem OTT, mert reméltem, hogy olyan emberkék, akik a láncfeszítés/váltókiváltást már végigjátszották, talán tudnak tanácsot adni) Szóval béke.

Mindössze annyit szeretnék, hogy kicsit nyíltabb legyen a hangnem vagy témaválasztás. A GT-s cikket nem úgy-ahogy-van rossznak tartom, csupán soknak, a témához képest. (de hasonlóképpen soknak tartom az STX-RC fékkar tuning cikket is) A 3-as pontot nem értem. Inkább B--->A a helyzet, és nem A=B... Nekem szimpatikus az SS kerékpározás, noha - szubjektív - az a véleményem, hogy meg van a helye és a módja. Nem tartom "extrának", ha valaki SS-el megy, hanem "más" - se nem jobb, se nem rosszabb - remélem érted, hogy mire gondolok. Értelemszerûen elõnyökkel és hátrányokkal rendelkezik - ezekkel élni kell tudni. 8-as pont - igen, ezt pontosan érzem, s ezt érzi mindenki, aki olvassa a cikkeket. (és ez nem kizárólag saját vélemény)

Csaba
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#1866
vendég_unit_*

vendég_unit_*
  • vendég

Hamár konstruktív kritikát akartok:

Nekem bevallom, nem tetszik az "SS sarok". Semmi baj nincs az SS gépekkel, sõt, lesz is egy, de ezt így lesarkítani...Ráadásul a cikk a GT-SS-rõl nem tetszett, mert semmit sem mondott. Szerintetek hányunknak van home-made tuningbicaja? És mindegyik megérdemelne egy cikket? Ne mondjátok már, hogy érdekel mondjuk Benneteket, hogy a ragasztott titánt hogyan kell porszórni, vagy a karbonvázból a karcolást kiszilózni! Ezzel csak azt akarom mondani, hogy legyen SS mindig az újságban, de ne egy leszeparált kis zárt klikk belsõ megbeszélése formát öltsön - most ugyanis (tisztelet a kivételnek, pl a 24-órásról szóló cikk kifejezetten bejött) ezt az érzést kelti. Ezzel az erõvel követelhetnék egy "fully-XC sarkot" - legalábbis a magyar maratonokon legalább annyi fully gép megy, mint ahány SS... Szóval remélem jól jön le ez a kritika, nem "eliminálni" szeretném az újságból, csak kicsit nyíltabb hangnemet (témát) kellene beleerõltetni.


Köszönet, az adást vettem. Reagálok.

Úgy vélem megsértõdtél egy másik topikban tett hozzászólásom miatt, de felveszem a kesztyût.

1. Ettõl még az 1x9 nem lesz SS.
2. A magyar maratonokon nem megy legalább annyi fully gép, ahány SS. Kevesebb SS megy.
2,5 A SS Bajnokságon volt eddig a legtöbb SS bicajos és bicaj egyszerre idehaza. 12db. Maratonon a fele sem az átlag.
3. Nem tetszik az SS sarok? És ráadásul a cikk a GT SS-rõl sem? Logikus.
3,5. És miért mondjon valamit? Neked éppen nem, másnak pont igen. Nézegesd a képeket, hátha azok tetszenek. Legalább.
4. Nem tudom hányotoknak van tuning bicaja. Ha be lehet mutatni (mert engedi a fõszerk.), akkor én segítek a bemutatásban. Ezek mind rendelkeznek valami kis történettel (semmi komoly) és nem akarnak megbántani senkit, fõleg nem Téged, csupán bemutatják a hazai mtb (és lesz országúti SS is) kerékpározás egy szegmensét, mely lehet, hogy nõni fog. Más országokban nõ.
5. Ragasztott titán és karbonváz még nem szerepelt az SSsarokban. Nem is fog, mert nem tetszik Neked, meg nem is tudok ilyen ss-t szerezni, hogy bemutassam az általad megjövendölt munkálatokat.
6. A leszeparált klikk belsõ megbeszélése az kicsoda-micsoda? Én egyedül beszélgetek magammal?
7. Nyílt hangnem? Az mi? Amúgy szerintem az van. Persze, ha meg megy a merevvilla teszt, akkor az se nem SS nem jó.
7,5 Mi a konstruktiv kritikád lényege? Hogy legyen "fully-XC sarok"? Mást nem látok.
8. Kívánom, hogy legyen meg az SS géped mihamarabb, aztán beszélhetünk egy jót újra, hogy hogyan is érzed magad! Mondjuk egy tuti: soha nem leszel e "leszeparált" klikk tagja.

Dénes

#1867
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts

Tényleg, ha az alut szénné CNC-zik akkor karbon lesz belõle?

Pontosan. Ez történt az enyémmel is. ;) (ami azt illeti, tényleg, de ez más kérdés...)

Sitti;
Ez nagyon megbánthatott téged, ezért kötözködsz, tökre nincs igazad. (Szuperlaza csávók nem érdekelnek, de egy XC versenyen ne legyen már sisak néküli kép! És ami a képek minõségét illeti, érdemes lenne esetleg egy fotós kritikáját meghallgatni, mert én ugyanis láttam a fotókat, de inkább nem fogalmaznék meg kritikát, mert megsértõdsz...) Elég kreatív szakmában dolgozom, s amikor kezdtem, kábé ezerszer nyomták oda kritikának, hogy "ez szar"...persze mindig meg is sértõdtem. Így, x év után persze, hogy már azt lökik oda, hogy "hû, zseni vagy" ;) már persze úgy tekintek vissza a régi munkáimra, hogy "hát ez tényleg szar volt...".

Hamár konstruktív kritikát akartok:

Nekem bevallom, nem tetszik az "SS sarok". Semmi baj nincs az SS gépekkel, sõt, lesz is egy, de ezt így lesarkítani...Ráadásul a cikk a GT-SS-rõl nem tetszett, mert semmit sem mondott. Szerintetek hányunknak van home-made tuningbicaja? És mindegyik megérdemelne egy cikket? Ne mondjátok már, hogy érdekel mondjuk Benneteket, hogy a ragasztott titánt hogyan kell porszórni, vagy a karbonvázból a karcolást kiszilózni! Ezzel csak azt akarom mondani, hogy legyen SS mindig az újságban, de ne egy leszeparált kis zárt klikk belsõ megbeszélése formát öltsön - most ugyanis (tisztelet a kivételnek, pl a 24-órásról szóló cikk kifejezetten bejött) ezt az érzést kelti. Ezzel az erõvel követelhetnék egy "fully-XC sarkot" - legalábbis a magyar maratonokon legalább annyi fully gép megy, mint ahány SS... Szóval remélem jól jön le ez a kritika, nem "eliminálni" szeretném az újságból, csak kicsit nyíltabb hangnemet (témát) kellene beleerõltetni.

enté;
Kormányszarvteszt - jó ötlet. Bár szerintem kevés szubjektívabb téma lenne. (talán a markolat és nyereg még szubjektívabb)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#1868
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Ahogy azt enté is írta. ;)

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#1869
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,236 posts

pumpateszt voltmár valamikor...

Volt már, asszem tavaly.

#1870
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
pumpateszt voltmár valamikor...
de az alapötletet támogatom
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#1871
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Tényleg, ha az alut szénné CNC-zik akkor karbon lesz belõle? :chin:

Nem terveztek egy kormányszarv tesztet? Viccesnek tûnik, de olcsó, egy rövid teszt nem teszi tönkre és sokféle van. Az ilyen kiegészítõkre rá lehetne hajtani, mint ahogy volt pumpateszt, kullõteszt, fékpofa teszt is. Nem kell mindig csak bringát, gumit, meg telót tesztelni.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1872
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts
Hamár nem vitatkozom, megállapítom, hogy király az új szám...

Grat... Atomot meg irigylem ciprus miatt---bejött a cikk.
Szénné váltam az irigység miatt:)

#1873
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Félreértések elkerülése végett: nem Bruce gondolta úgy és nem lesz törölve.
Akkor visszatérhetnénk az építõ jellegû kritikai hozzászólásokhoz.
"In idem flumen bis non descendimus"

#1874
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts

#2272 -tól törölöm az egészet, nem más, mint egymás cseszegetése.(lol)


En úgy gondolom, hogy normális hangnemben nyílvánítottam véleményt és senkit nem cseszegettem. Vagy Te más hogy látod?

#1875
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

Jó ötlet hogy az újságban cikkezzenek a bukó viselésérõl. Lesz is pár ember aki esetleg ezután meggondolja magát és vesz is magának.
Sajnos a másik rész pedig ugy fogja fel ezt az egész dolgot mint már feljebb is emlitettétek /nem esek nagyont stb.stb./
Sajnos sok fiatalabb srác ugy gondolja hogy épp az a menõ hogyha nincs rajta bukó, mert szerinte ciki az ha vki azt hord.
Az az igazság hogy bárhol tekerjen az ember, bármilyen stilusban, bármikor jöhet olyan baleset amikor hálát mondhatunk a sisaknak.
A mai forgalomban sajnos bármi megtörténhet :(


Az a ciki ha NEM hordasz bukósisakot !!!

Akkor visszakanyarodnék kicsinyt és ezzel zárnám is a mai teadélutánt, de ne menjetek messze: rövid reklám után kiderül, hova tûnt a bukósisak a fejekrõl!;)
"In idem flumen bis non descendimus"

#1876
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
egyébként egy magazin szerkesztõségének - bringás mgazin, és nem nyilt forum- miért kell megmagyarázni hogy x írást mért nem közöl le ?

nem hozzák le ....kész, ennyi, föszerk nagyfiu el tudja dönteni mit tart alkamasnak az újságban megjelntetésre...felesleges nyilvános vitára bocsátani, és +sértödgetni....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1877
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts
#2272 -tól törölöm az egészet, nem más, mint egymás cseszegetése.

(lol)

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#1878
Sitti

Sitti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 259 posts

Nézd, ha ez ö felé kizáró okként van tálalva és ezzel párhuzamosan ilyen képek jelennek meg, akkor mi a nem érthetö a reakciójában? Nekem teljesen egál, hogy bekerül vagy nem de szerintem nem reagálta túl ezt a dolgot.



Köszönöm, hogy "megvéded az ügyemet".
Egyébként már nem akarok bekerülni az újságba.
Csak az ellentmondás zavar picit.

#1879
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts

már párszor jelezte, és ha még egyszer jelzi, azzal sem lesz több esélye, hogy a következõbe bekerüljön. - szerintem.
véleményed szerint jelezze még egyszer, ha ujra bukó nélküli kerékpáros fotója jelenik meg az ujságban?
vagy?


Nézd, ha ez ö felé kizáró okként van tálalva és ezzel párhuzamosan ilyen képek jelennek meg, akkor mi a nem érthetö a reakciójában? Nekem teljesen egál, hogy bekerül vagy nem de szerintem nem reagálta túl ezt a dolgot.

#1880
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Gondolom nevet rajta. Szerintem az ok adott. Ezt mondom úgy, hogy nem láttam a képeit és a cikkét ( a szöveg rendben volt a véleményezés szerint). Én úgy látom itt a magazin ütközött ellentmondásba. Nem fedeztem fel különösebb kulturálatlanságot, valaki egyszerüen jelezte, hogy nem ért valamit.

már párszor jelezte, és ha még egyszer jelzi, azzal sem lesz több esélye, hogy a következõbe bekerüljön. - szerintem.
véleményed szerint jelezze még egyszer, ha ujra bukó nélküli kerékpáros fotója jelenik meg az ujságban?
vagy?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.