Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
#5821
Írta 2005. április 04. - 21:17

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5822
Írta 2005. április 04. - 21:15

judy nem az a judy, mint régen...
2002 óta sajnos már más kategória...
#5823
Írta 2005. április 04. - 18:57

Az utóbbi pár évben eléggé kiestem a mit érdemes mennyiért venni dolgokból. Most egy új telóra lenne szükségem, és egy RS Judy XCvel szemezek (27.000 körül láttam).
van 30.000 pénzem, el akarok indulni pár maratonon is, hobbyból, de nem tekerek túl keményen, és lejtõn lefelé sem vagyok az adjad neki típus.
Szerintetek ez a villa megteszi, vagy inkább gyûjtögessek, vagy van ebben az árkategóriában más jó villa is?
thx: X.
#5824
Írta 2005. április 03. - 18:07

"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#5825
Írta 2005. április 03. - 17:43

#5826
Írta 2005. április 03. - 17:40

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5827
Írta 2005. április 03. - 17:24

#5828
Írta 2005. április 03. - 15:01

#5829
Írta 2005. április 03. - 14:56

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5830
Írta 2005. április 03. - 14:47

dig: hozzád is
rob: nem kell csapágyas agy a lassúzárhoz, conornak is olyan van, sõt lehet kapni készen a pedalomanban konuszoshoz.
#5831
Írta 2005. április 03. - 14:46

#5832
Írta 2005. április 03. - 14:42

Sziasztok.
naszóval a témát az az ominózus mozo r500-as törése ihlette. addig ok hogy eltörtem mert zúztam meg nem mozgott rendesen, meg stb. Inkább az foglalkoztat hogy miért tört el, tehát hogy megtörténik-e újra. Szerintetek csak az ugratások miatt(tudom, síkra is ugrattam), vagy a fék is belejátszhat-e. elötte 1 héttel vettem egy 203-as hayest, és erõsebb fékezésnél eléggé beleremegett. most vettel egy 2003-as marzo dirt jumper II-t, de ez is gyorszáras, és alu becsúszós, és csak 2,4 kiló. attól parázok hogy ezt is eltöröm, mert ebben is remeg a gyorszár. Nem a teló csapkod, de attól hirtelen kis idejû nagy erõhatások érik a becsúszót. szóval szerintetek ez meggyengítheti-e a becsúszót vagy csak az ugratásokra figyeljek?
Köszi
még érdekelne ki mit tud ezekrõl a 03-as dj-krõl, mármint az alu becsúszókról. elég erõsek ezek?
keress vissza itt a fórumon. ezek között volt egypár durva használat mellett a válla megrepedt (alul a sárvédõ felfogató csavarnál) de amugy nem különösebben kell idegeskedni. ha van rá lehetõséged, a gyorszárat cseréld ki egy végigmenetes tengelyre ami a végén két csavarral rögzül. (ha az agy csapágyas) - ehhez esztergályos kell.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5833
Írta 2005. április 03. - 14:35

nem csinálok belõled hülyét de ott az az ár volt! Az ebikon meg semmi!
nincs ár az ebike-on? te biztos azt nézed amit én? dignek igaza van.

gui: ezt neked is bátran ajánlom. nincs értelme többet rászánni ha kezdõ vagy.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5834
Írta 2005. április 03. - 14:33

nem csinálok belõled hülyét de ott az az ár volt! Az ebikon meg semmi!
Persze tényleg nem 43..hanem 42.
Inkább menj bringázni ne okoskodj.
#5835
Írta 2005. április 03. - 14:28

nem szeretem, amikor direkt próbálnak belõlem hülyét csinálni. :mad:
http://www.ebike.hu/...pok/110.adatlap
és tényleg 43 ezer.
nem csinálok belõled hülyét de ott az az ár volt! Az ebikon meg semmi!
#5836
Írta 2005. április 03. - 14:26

gui: nagyon, ha bringázni is akarsz terepen akkor csillapított teló kell. ha csak úgy lötyögni, akkor meg inkább merevvilla, azt nem kell karbantartani és olcsóbb
A lotyogeshez eleg a suntourom

Azert nem irok arat mert biztosan van egy hatar amit mindenkeppen ki kell fizetni ha az ember jot szeretne venni.
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#5837
Írta 2005. április 03. - 14:24

naszóval a témát az az ominózus mozo r500-as törése ihlette. addig ok hogy eltörtem mert zúztam meg nem mozgott rendesen, meg stb. Inkább az foglalkoztat hogy miért tört el, tehát hogy megtörténik-e újra. Szerintetek csak az ugratások miatt(tudom, síkra is ugrattam), vagy a fék is belejátszhat-e. elötte 1 héttel vettem egy 203-as hayest, és erõsebb fékezésnél eléggé beleremegett. most vettel egy 2003-as marzo dirt jumper II-t, de ez is gyorszáras, és alu becsúszós, és csak 2,4 kiló. attól parázok hogy ezt is eltöröm, mert ebben is remeg a gyorszár. Nem a teló csapkod, de attól hirtelen kis idejû nagy erõhatások érik a becsúszót. szóval szerintetek ez meggyengítheti-e a becsúszót vagy csak az ugratásokra figyeljek?
Köszi
még érdekelne ki mit tud ezekrõl a 03-as dj-krõl, mármint az alu becsúszókról. elég erõsek ezek?
#5838
Írta 2005. április 03. - 14:24

http://www.ebike.hu/...pok/110.adatlap
és tényleg 43 ezer.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5839
Írta 2005. április 03. - 14:20

nem értem. pilot xc 43 ezer. a gila plus sl nyak nélkül 27, de a nyak még 2-3 ezer. tehát harminc. pont ennyi (10-13 ezer) az az árkülönbség, hogy a judyban egy jól mûködõ porvédõ/olajlehúzó egység van és egy tökéletes nyilt fürdõs hidracoil csillapítás, mig ez rst megkérdõjelezhetõ szimmeringjei és olajpatronos csillapítása nem éppen top of the line. arról nem beszélve hogy egy haverom pont a héten törte el második rst alsószárát. (gila)
Pilot XC
Rugó út: 80/100mm távtartókkal állítható
Súly: 1,76kg
Rúgózás: Szimpla rugó +Air Assist*
Csillapítás: HC2*
Szabályozhatóság: Levegõ nyomással szabályozható
rugózás, állítható visszaút csillapítás
Külsõ szár: Egy darabból készült Magnézium
Villanyak: Hidegen kovácsolt 6061 - es alu
Nyakcsõ: Változó falvastagságú alu
Becsúszó szár: Krómozott acél 28mmØ
Szín: Fekete, Ezüst
Cikkszám: RS04
Ajánlott ár: 53 990 Ft
ez nem 43 ezer.
....használtat meg nem vesz
#5840
Írta 2005. április 03. - 14:12
